Ochraniacze/pokrowce na buty SPD

Data: 2011-10-06 20:11:01
Autor: kamil/Endurorider.pl
Ochraniacze/pokrowce na buty SPD

Użytkownik "Rybak" <a@a.com> napisał w wiadomości news:j6k1dm$rqa$1node2.news.atman.pl...
Witam

Jakie ochraniacze czy tez pokrowce i w jakim rozmiarze najlepiej kupic? Nigdy takich nie mialem, a jezdze w butach SPD (Shimano SH-M086L, rozmiar 43), juz mam troche dosc przemoczonych, przewianych stop. Nawet pogodze sie z paskudnym wygladem takich ochraniaczy :)

Przerabiałem kilka różnych kompletów ochraniaczy i ŻADNE się nie sprawdziły w terenie. Tak wiem, że to cudowna rada, ale spokój mam od czasu kupienia Defrosterów. Pomimo nazistowskiej ceny polecam takie kompleksowe rozwiązanie.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-06 19:39:14
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 06 Oct 2011 20:11:01 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

[...]
Jak mniemam chodzi Ci o buty na taką pogodę? Plus ochraniaczy, można je nakładać na letnie buty nie tylko jesienią lub zimą.
Zimowe buty raczej na zimę. Chociaż ostatnio kusi mnie żeby nabyć coś podobnego. ps. co to jest nazistowska cena? Raczej kapitalistyczna lub wolnorynkowa, ale nazistowska? --
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-06 22:38:40
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości

Jak mniemam chodzi Ci o buty na taką pogodę?

Jak byś doprecyzował konkretnie jaką to byłoby miło :)

Plus ochraniaczy, można je nakładać na letnie buty nie tylko jesienią lub
zimą.
Zimowe buty raczej na zimę. Chociaż ostatnio kusi mnie żeby nabyć coś
podobnego.

Owszem, w czasie bardzo niskich temperatur kiedy jest sucho neopran jest ok, ale w czasie wody, błota etc. szybko nasiąka wodą i robi się z niego lodowaty kompres na bucie. Poza tym, wystarczy przejść kawałek i wszystko zaczyna się rwać.

ps. co to jest nazistowska cena? Raczej kapitalistyczna lub wolnorynkowa,
ale nazistowska?

Nazistowska to najdelikatniejsze określenie ceny tych butów oscylującej w granicach 600 PLN.

Ja jestem z moich zadowolony, ale one mają wadę fabryczną w swojej budowie. Na szczęście jej eliminacja kosztuje dosłownie 5 PLN jednakże taka głupota nie powinna tam mieć miejsca. Jak się ogarnę z innymi rzeczami to wrzucę aktualizację testu tych butów. Nie jestem zadowolony z tego, że musiałem sam coś z nimi robić, ale kupiłbym je jeszcze raz :)