Ochrona Danych Osobowych, a niemo?liwo?? spe?nienia ustawy/rozporz?dzenia

Data: 2011-02-19 21:58:45
Autor: Stokrotka
Ochrona Danych Osobowych, a niemo?liwo?? spe?nienia ustawy/rozporz?dzenia
b) Siostra Rentgenowa wklepuje jego Imię, Nazwisko, pesel do Rentgena Za
Takie Pieniądze, Że Ja Tyle Nie Zarobię Przez Całe Kilka Żyć.
..... dane szwendające się w Maszynach Za Miliony są nie do przeskoczenia.

Nie rozumiem:
1) Jak nie wpisze każedej danej to użądzenie nie zadziała?
Nie może wpisywać jakiejś "maski" typu nieistniejący pesel spełniający warunki poprawności?
NIe wystarczy jej imię i nazwisko, by pacjęci sie nie pomylili?

2) Czy ona nie podpisywała , że nie wolno jej udostepniać danyh?
3) Nie wystarczy zeszyt z wpisywaniem kto kiedy miał dostęp do maszyny?

--
Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)

Ochrona Danych Osobowych, a niemo?liwo?? spe?nienia ustawy/rozporz?dzenia