Data: 2012-07-06 02:03:09 | |
Autor: lopi1 | |
Ochrona antykorozyjna podwozia. | |
On 6 Lip, 10:10, sur...@gmail.com wrote:
Witam Pewnie otwory zamknięte korkami w progach. Trzeba sprawdzić przy okazji całe podwozie, szczególnie załamania, wnęki, miejsca, gdzie przykręcone są śruby. Narzędzia: ostry cienki majzelek (do usuwania warstwy zabezpieczającej), szczotki stalowe, klucze do odkręcania śrub itp. Materiały: cortanin, minia, farba na tę minię i jakiś czarny szuwaks do pokrycia na koniec. Sposób użycia: usuwasz te korki, odkręcasz śruby( uwaga żeby nie spadło ci coś na głowę), czyścisz z rdzy, na to cortanin, po 24 h zmywasz to wodą, suszysz, na to minia, po min. 24 lub 72 h farba ( czas położenia zależny od tego czy to olejna czy nitro), po min. 24 h czarne mazidło przeznaczone do takich celów (najlepiej coś rzadkiego np. Valvoline), przy okazji wtryskujesz w profile zamknięte też jakiś dobry specyfik (Valvoline też ma taki). Potrzebujesz do tego kanał, ew. jakieś najazdy(trochę upierdliwa robota) I pamiętaj: nikt nie zrobi tego tak dobrze jak ty. Nawet jeśli robisz to po raz pierwszy. |
|