Ochrona antysemitów

Data: 2020-02-27 18:34:52
Autor: Yogi
Ochrona antysemitów
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25735330,prokurator-zdymisjonowana-przez-ludzi-ziobry-za-sciganie.html

"Prokurator Małgorzata Kalecińska, która zdecydowała o zatrzymaniu Jacka
Międlara, straciła stanowisko szefowej wrocławskiej prokuratury na Starym
Mieście. - Rozkaz przyszedł z Prokuratury Krajowej /.../.ę

"Co ci przypomina, co ci przypomina...?" To proste. Wczesny PRL.

Data: 2020-02-28 06:25:52
Autor: Runt
Ochrona antysemitów
W dniu 2020-02-27 o 18:34, Yogi pisze:
[...]

Ostatnio znajomi mówili mi o sędzinie, która wydała wyrok niezgodny z poleceniem Ziobro. Kobieta została oskarżona o "zdradę". Nieźle!

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-29 01:24:07
Autor: mrbluesky.pl
Ochrona antysemitów
Ostatnio znajomi mówili mi o sędzinie, która wydała wyrok niezgodny z poleceniem Ziobro. Kobieta została oskarżona o "zdradę". Nieźle!
-- -
Mi znajomi mowiom ze POpaprancy klamiom w kazdej sprawie.
KOmu wierzyc? Bez nazwisk dat i numerow spraw to pusta gadka.

Data: 2020-02-29 17:35:28
Autor: Runt
Ochrona antysemitów
W dniu 2020-02-29 o 10:24, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]
Skoro masz takich znomych.
KOmu wierzyc? Bez nazwisk dat i numerow spraw to pusta gadka.
No właśnie. Jakim znakiem sie posługujesz krótkofalarzu?

Data: 2020-02-29 13:09:12
Autor: mrbluesky.pl
Ochrona antysemitów
-- - Mi znajomi mowiom ze POpaprancy klamiom w kazdej sprawie.
Skoro masz takich znomych. -- -
Kazdy ma takich na jakich zasluzyl ;P

KOmu wierzyc? Bez nazwisk dat i numerow spraw to pusta gadka.
No właśnie. Jakim znakiem sie posługujesz krótkofalarzu? -- -
LI2B ;P

Data: 2020-03-01 07:32:30
Autor: Runt
Ochrona antysemitów
W dniu 2020-02-29 o 22:09, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
-- -
[...]

Z tego co mi wiadomo to Polska jest chyba SP więc łżesz albo nie jestes krótkofalarzem tylko obsługujesz cymbał-radio.

Data: 2020-03-01 11:02:08
Autor: Runt
Ochrona antysemitów
W dniu 2020-03-01 o 10:03, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
LI2B ;P

Z tego co mi wiadomo to Polska jest chyba SP więc łżesz albo nie jestes
krótkofalarzem tylko obsługujesz cymbał-radio.
-- -
Sam jestes cymbal-radio, co innych ubiera we wlasne widzimisia... ;P

Zabrakło argumentów, cieniasie? ;-)