Ochrona danych osobowych, a lista obecności

Data: 2011-06-02 21:16:06
Autor: tad
Ochrona danych osobowych, a lista obecności
Ludziom już tak się we łbach pomertało, ze wstydza się własnego nazwiska.
Jeden to miał pretensję, że figuruje w księdze wieczystej.

Data: 2011-06-03 08:42:11
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 02.06.2011 21:16, tad pisze:
Ludziom już tak się we łbach pomertało, ze wstydza się własnego nazwiska.

Wiem. Wystarczy spojrzeć na tę listę. Może ze 3 osoby podpisują się pod
swoimi słowami, a 30 innych ukrywa się pod skrótami albo ksywkami i
jeszcze robi durne podśmiechujki albo złośliwie wycieczki do nazwisk,
jak się im rozmówca nie podoba.

No ale temat cywilnej odwagi i brania odpowiedzialności za siebie to
jest jedna rzecz, a to że chciałbym uniknąć ew. oskarżeń przy czytaniu
listy obecności, to drugie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-06-03 12:30:31
Autor: cyklista
Ochrona danych osobowych, a lista obecno¶ci
U¿ytkownik Przemys³aw Adam ¦miejek napisa³:
W dniu 02.06.2011 21:16, tad pisze:
Ludziom ju¿ tak siê we ³bach pomerta³o, ze wstydza siê w³asnego nazwiska.

Wiem. Wystarczy spojrzeæ na tê listê. Mo¿e ze 3 osoby podpisuj± siê pod
swoimi s³owami, a 30 innych ukrywa siê pod skrótami albo ksywkami i
jeszcze robi durne pod¶miechujki albo z³o¶liwie wycieczki do nazwisk,
jak siê im rozmówca nie podoba.

Niektórzy korzystaj± z internetu od nastu lat, kiedy tylko niki by³y akceptowane i powszechnie przyjête (zreszt± 90% nazwisk nie da³o siê wpisac w 8 znakach wraz ze swoim imieniem).

Dla mnie mój nick jest na wielu grupach rozpoznawalny a nazwisko by nic nie mówi³o (zreszt± niejednemu psu burek).

No ale temat cywilnej odwagi i brania odpowiedzialno¶ci za siebie to
jest jedna rzecz, a to ¿e chcia³bym unikn±æ ew. oskar¿eñ przy czytaniu
listy obecno¶ci, to drugie.

Teraz odwaga i odpowiedzialno¶æ nie bierze siê z czegokolwiek wpisanego jako nadawca a ze ¶ladów na wszystkich komputerach bior±cych udzia³ w pisaniu postów. :-)

Data: 2011-06-03 13:10:57
Autor: Icek
[...]

po nicku jestem bardziej rozpoznawalny niż po imieniu i nazwisku. Jakbys chciał mnie odszukać to też nie masz kłopotu. Nie wynika to z faktu, że się czegoś wstydzę ani, że nie chcę brać odpowiedzialności za słowa.

Icek

Data: 2011-06-03 16:19:58
Autor: Alek
Ochrona danych osobowych, a lista obecności
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał

Wiem. Wystarczy spojrzeć na tę listę. Może ze 3 osoby podpisują się pod
swoimi słowami, a 30 innych ukrywa się pod skrótami albo ksywkami

To że twój nick wygląda jak dwa imiona i nazwisko nie czyni go lepszym ani gorszym od innych. To nadal nick, tyle że długi. Chcesz miec długiego to masz. W sieci to łatwe.

Data: 2011-06-04 10:48:37
Autor: Lady Heather
Ochrona danych osobowych, a lista obecno¶ci

U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:is9vo4$nmo$1news.onet.pl...

Wiem. Wystarczy spojrzeæ na tê listê. Mo¿e ze 3 osoby podpisuj± siê pod
swoimi s³owami, a 30 innych ukrywa siê pod skrótami albo ksywkami

Pewnie dlatego latami sie podpisywales Tristan Alder albo Tristan hrabia Alder

:)

LH

Data: 2011-06-04 13:43:49
Autor: Jotte
Ochrona danych osobowych, a lista obecno¶ci
U¿ytkownik "Lady Heather" <ladyheather@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iscrha$rad$1inews.gazeta.pl...

Wiem. Wystarczy spojrzeæ na tê listê. Mo¿e ze 3 osoby podpisuj± siê pod
swoimi s³owami, a 30 innych ukrywa siê pod skrótami albo ksywkami
Pewnie dlatego latami sie podpisywales Tristan Alder albo Tristan hrabia Alder
Nie albo - on siê jeszcze podpisywa³ "romantycznie" Wrak Tristana i nie pamiêtam jakie jeszcze g³upoty wymy¶la³.
Teraz niez³e by by³o np. Szcz±tki ¦miejka... ;)

--
Jotte

Data: 2011-06-06 12:33:51
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Ochrona danych osobowych, a lista obecno�ci
W dniu 04.06.2011 10:48, Lady Heather pisze:
Wiem. Wystarczy spojrze� na t� list�. Mo�e ze 3 osoby podpisuj� si� pod
swoimi s�owami, a 30 innych ukrywa si� pod skr�tami albo ksywkami
Pewnie dlatego latami sie podpisywales Tristan Alder albo Tristan hrabia Alder

DODATKOWO. Od ponad 10 lat na pewno podpisujÄ™ siÄ™ imieniem i nazwiskiem.
Owszem, do około 2009 stosowałem również dodatkowo pseudonim
,,artystyczny''.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-06-03 20:32:08
Autor: Sebastian Biały
On 2011-06-02 21:16, tad wrote:
Jeden to miał pretensję, że figuruje w księdze wieczystej.

W księdze wieczystej nie tyle jest nazwisko co całkiem sporo pośredniej wiedzy o możliwościach finansowych. Zazwyczaj nie mam ochoty wywieszać swoich zarobków obok nazwiska na domofonie, ale tutaj wyrecza mnie państwo.

Data: 2011-06-07 15:51:37
Autor: Kris

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:isb9bi$jiv$1news.onet.pl...
On 2011-06-02 21:16, tad wrote:
[...]

Napisz prosze co takiego jest w tej księdze wieczystej o twoich mozliwościach finansowych?

Krzysiek

Data: 2011-06-07 16:00:11
Autor: Maddy

On 2011-06-02 21:16, tad wrote:
[...]

No stać go było na ten dom czy mieszkanie, ewentualnie widać jaki kredyt bank mu dał.

Swoją drogą ciekawe, czym kolega wrażliwy na ujawnianie swoich możliwości finansowych (a muszą być spore) jeździ?
Matizem?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-06-08 11:26:45
Autor: Kris

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4dee2eec$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

No stać go było na ten dom czy mieszkanie, ewentualnie widać jaki kredyt bank mu dał.

Ale osoba chcaca zrobić kuku Sebastianowi przeciez nie zacznie od grzebania po księgach wieczystych. Bo niby jak? W przeglądarce ksiąg wieczystych nie znajdzie jego nieruchomości po nazwisku.

Swoją drogą ciekawe, czym kolega wrażliwy na ujawnianie swoich możliwości finansowych (a muszą być spore) jeździ?
Matizem?

Ciekawe;))

Ochrona danych osobowych, a lista obecności