Ochrona danych w banku

Data: 2011-07-13 22:45:59
Autor: Stachna
Ochrona danych w banku
Co zrobić gdy w przypadku staram się o kredyt na kupno mieszkania -
jestem w trakcie załatwiania sprawy

Natomiast bank Millenium i zatrudniona tam pani - podaje telefonicznie
wszystkie informacje o mnie, o kredycie jego statusie problemach i
wszystko co dotyczy mnie OBCEJ KOBIECIE - bo zadzwoniła sobie
dowiedzieć się jak tam idzie nam załatwianie kredytu

1) Co zrobić - gdy kobieta zrezygnuje i wybierze innego kupca
2) Co zrobić - gdy już uzyskam kredyt i kupię - dlaczego podali moje
wszystkie informacje

Data: 2011-07-14 01:19:22
Autor: witek
Ochrona danych w banku
On 7/14/2011 12:45 AM, Stachna wrote:
[...]

wszystkich was popieprzylo na punkcie ochrony danych osobowych.

jak wybierze innego kupca to szukac innego mieszkania a jak juz kupisz, to zrobic parapetowe.

Data: 2011-07-13 23:51:48
Autor: Stachna
Ochrona danych w banku
On 14 Lip, 08:19, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
> [...]

wszystkich was popieprzylo na punkcie ochrony danych osobowych.

jak wybierze innego kupca to szukac innego mieszkania a jak juz kupisz,

Czyli jeżeli poznam Twoje dane - pójdę sobie do banku i poproszę o
wpływy i wydatki to nie masz nic przeciw temu, by te dane przekazano
komukolwiek

Data: 2011-07-14 08:40:08
Autor: witek
Ochrona danych w banku
On 7/14/2011 1:51 AM, Stachna wrote:
Czyli jeżeli poznam Twoje dane - pójdę sobie do banku i poproszę o
wpływy i wydatki to nie masz nic przeciw temu, by te dane przekazano
komukolwiek

przeciez i tak je wszystkie dostaniesz na akcie notarialnym. Łacznie z numerem pesel i dowodu osobistego, imion rodzicow itp itd. to jest dopiero granda, nie. powinni wszystkich notariuszy powystrzelac.

Data: 2011-07-14 14:48:55
Autor: szerszen
Ochrona danych w banku

Użytkownik "Stachna" <stachna@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d3381c1c-584f-45f9-a050-95e9db22cd42@p14g2000yqj.googlegroups.com...

Czyli jeżeli poznam Twoje dane - pójdę sobie do banku i poproszę o
wpływy i wydatki to nie masz nic przeciw temu, by te dane przekazano
komukolwiek

no a jak już je poznasz to co z nimi zrobisz? ;)

Data: 2011-07-14 09:11:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Ochrona danych w banku
W dniu 14.07.2011 08:19, witek pisze:
wszystkich was popieprzylo na punkcie ochrony danych osobowych.

Nie tylko osobowych misiaczku, ale także finansowych, co podpada pod
tajemnicę bankową.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Ochrona danych w banku