Ochrona danych w banku

Data: 2011-07-13 22:52:01
Autor: Stachna
Ochrona danych w banku
Co zrobić gdy w przypadku staram się o kredyt na kupno mieszkania -
jestem w trakcie załatwiania sprawy

Natomiast bank i zatrudniona tam pani - podaje telefonicznie
wszystkie informacje o mnie, o kredycie jego statusie problemach i
wszystko co dotyczy mnie OBCEJ KOBIECIE - bo zadzwoniła sobie
dowiedzieć się jak tam idzie nam załatwianie kredytu

1) Co zrobić - gdy kobieta zrezygnuje i wybierze innego kupca
2) Co zrobić - gdy już uzyskam kredyt i kupię - dlaczego podali moje
wszystkie informacje

Ochrona danych w banku