Ochrona i immunitet

Data: 2017-02-07 13:07:26
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kradzie%c5%bc-w-media-markt-znany-s%c4%99dzia-wpad%c5%82-na-gor%c4%85cym-uczynku/ar-AAmGOsj

Kradziez jak kradziez, ale troche mnie dziwi opis - jesli sedziego zatrzymano przy wyjsciu, to po co przeszukano samochod.

A jesli nie zatrzymano ... to policja raczej nie zdazyla na parking.

A same pendrive ... raczej w blistrze, jesli po 100zl, to sie gruby pakiet robi, trzeba jakos dyskretnie wrzucic do torby/teczki.
No chyba, ze tam maja i takie po 199 zl ... ale to nadal sporo :-)

J.

Data: 2017-02-07 16:18:30
Autor: Robert Tomasik
Ochrona i immunitet
W dniu 07-02-17 o 13:07, J.F. pisze:
[...]

Na podstawie doświadczenia mogę się jedynie domyślać, ja kto wyglądało.
Sędzia pokazał legitymację i z godnością udał się do samochodu. Ochrona
samochód zablokowała i czekali na Policję i dalej prezesa sądu. Sędzia w
między czasie pendrivie pochował w samochodzie, to i je znaleźli tam.

A same pendrive ... raczej w blistrze, jesli po 100zl, to sie gruby
pakiet robi, trzeba jakos dyskretnie wrzucic do torby/teczki.
No chyba, ze tam maja i takie po 199 zl ... ale to nadal sporo :-)

Ale mógł je z owych blistrów wyjmować liczyć na to, że to blistry będą
zabezpieczone, a nie sam pendriv. Po za tym sądzę, że mogła go zgubić
pewność siebie. Kradł pojedynczo. Ktoś zauważył spacery, a w samochodzie
znaleźli ich dużo. Tyle, że wówczas okaże się, że to nie przestępstwo,
tylko szereg wykroczeń.

Data: 2017-02-07 18:51:51
Autor: Sonn
Ochrona i immunitet
W dniu 07-02-17 o 13:07, J.F. pisze:
[...]

Niekoniecznie. Art. 12 k.k. się kłania

--
Sonn

Data: 2017-02-07 20:34:36
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5899e574$0$15188$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 07-02-17 o 13:07, J.F. pisze:
[...]

A to tak wolno zablokowac ?

między czasie pendrivie pochował w samochodzie, to i je znaleźli tam.

Byc moze, ale to powinien sie z godnoscia udac do tramwaju albo taksowki :-)
Chyba, ze spanikowal i zapomnial zabrac dowodow z samochodu :-)

[...]

Mozliwe, ale cos mi sie nie chce wierzyc w takie spacery.
No i po godzinie trzeba zaplacic 3 zl za parking :-)

Jesli prawda - ciekawe, po co mu bylo potrzebne tak duzo pendriveow, ze sie poswiecal na spacery.
A zarabia pewnie ponad 10 tys/mc.

A moze nie bylo ich tak duzo - MM ma w ofercie peny po 729zl i po 499 .... to sie da ukrasc w pol godziny, albo za jednym razem.

ale takie cos, to chyba kradziez, tylko w druga strone
https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/pamiec-usb-sandisk-ixpand-16-gb-srebrno-czarny
16GB za 299zl ?

Nic, tylko skonfiskowac i do prokuratora z dowodem :-)

J.

Data: 2017-02-08 01:26:55
Autor: Robert Tomasik
Ochrona i immunitet
W dniu 07-02-17 o 20:34, J.F. pisze:

[...]

Nie wykluczam procesu o pozbawienie wolności, choć w tym wypadku chyba
sędzia ma poważniejsze problemy.

między czasie pendrivie pochował w samochodzie, to i je znaleźli tam.

Byc moze, ale to powinien sie z godnoscia udac do tramwaju albo taksowki
:-)
Chyba, ze spanikowal i zapomnial zabrac dowodow z samochodu :-)

Ja uważam, ze nie powinien przede wszystkim kraść i to byłoby
najbardziej godne zachowanie. Reszta już jest pochodną - o ile
dziennikarze czegoś nie pokiełbasili.

[...]

Mnie się w kradzież nie chce uwierzyć.

[...]

W wypadku tych droższych - z tego co widziałem - są zabezpieczone
saferami. A jego otwarcie, to już włamanie i kwota nieistotna.

Data: 2017-02-08 10:03:57
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
W dniu 07-02-17 o 20:34, J.F. pisze:

[...]

Samochod blokujemy, nie sedziego :-)

Choc w ciekawych przypadkach ... zaparkuje trzech nieznanych sprawcow tak blisko, ze drzwi nie otworzy i pojda na zakupy.

choć w tym wypadku chyba sędzia ma poważniejsze problemy.

Ponoc sam naciskal na wezwanie policji.

[...]

To z Faktu :-)
Co nie zmienia kwestii, ze moglby zabrac i co by mu znalezli ?

[...]

A wyjecie z blistra, ktory ma odpowiednia nalepke wykrywana przez bramki, to nie wlamanie ?
szczegolnie ze blister sklejony i trzeba uzyc sily lub nozyczek ...

J.

Data: 2017-02-08 10:16:49
Autor: A. Filip
Ochrona i immunitet
W dniu 07-02-17 o 20:34, J.F. pisze:

[...]

Czy w przypadku obrony sędziego wchodzą w grę tylko interpretacje prawa
godne "prawników z niższej półki"? :-)

--
A. Filip
Nawet diabeł prosi o ochronę przed dziewczynami.  (Przysłowie hinduskie)

Data: 2017-02-08 11:10:06
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+ipius8etlf-h283@buntownik.pl...
[...]

Dlaczego sedziego ?
Robert slusznie zwraca uwage, ze jak ukradnie po jednym odpowiednio tanim, to to bedzie tylko wykroczenie.
Choc mam jakies watpliwosci - bede tak chodzil po jeden az ich wyniose 10, i ciagle tylko wykroczenie ?
10 wykroczen co prawda, ale kara jedna, ciagle jak za wykroczenia :-)

Ale jesli nastapilo "wlamanie", to to juz nie jest wykroczenie ...

J.

Data: 2017-02-08 13:50:18
Autor: Animka
Ochrona i immunitet
W dniu 2017-02-08 o 11:10, J.F. pisze:
[...]

Może "bramkowy" wyłączył na chwilę bramkę, żeby nie piszczała. Ktoś chyba pomógl w wyniesieniu ukradzionych pendrive.

--
animka

Data: 2017-02-08 16:52:09
Autor: Robert Tomasik
Ochrona i immunitet
W dniu 08-02-17 o 13:50, Animka pisze:

Może "bramkowy" wyłączył na chwilę bramkę, żeby nie piszczała. Ktoś chyba pomógl w wyniesieniu ukradzionych pendrive.

I dodatkowo miedzy regałami zgwałcił ekspedientkę, oraz ze szczególnym
okrucieństwem zabił jej psa. Trzymajmy się w dostępnym nam zakresie
znanych faktów, a nie komplikujmy i tak bez tego skomplikowanej sytuacji
dodatkowymi konfabulacjami.

Skoro z materiału wynika, że został ujęty na skutek działań ochrony, to
chyba trochę bezsensownie jest podejrzewać ochroniarzy o współsprawstwo.
Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale i żadnych poszlak w ty kierunku
w nie widzę.

Data: 2017-02-09 00:17:30
Autor: Animka
Ochrona i immunitet
[...]

Teraz sędzia już zeznaje, że te pendrivy kupił w innym sklepie wcześniej i dlatego miał je w samochodzie.

--
animka

Data: 2017-02-09 00:31:21
Autor: Robert Tomasik
Ochrona i immunitet
W dniu 09-02-17 o 00:17, Animka pisze:

[...]

Nie wiem, jak tam było, no ale tak, czy siak rzucanie podejrzeniem w
stronę ochrony jest po prostu bezpodstawne na obecnym etapie i tyle.

Data: 2017-02-09 07:30:43
Autor: A. Filip
Ochrona i immunitet
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Nawet dla "drugiej STRONY"? :-)

--
A. Filip
Czy jest drzewo, którego by wiatr nie chłostał?  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2017-02-10 15:35:23
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
[...]

Ktorej drugiej ? Zwiazku Sedziow-Nietykalnych Polskich ?

Bo ten jeden sedzia sugerujacy, ze ochrona mu pomagala przeniesc pendrivy przez bramke ... to by bylo przyznanie do winy :-)

Ale czy nie zmiana kwalifikacji z zwiazku z tym - z wlamania na wykroczenie ?
A moze jednak w druga strone - nadal bedzie wlamanie, a w dodatku wspoludzial w hackerce :-)

J.

Data: 2017-02-09 14:09:37
Autor: Animka
Ochrona i immunitet
[...]

W tym przypadku masz rację. Nie byłam, nie widziałam.
Pracujesz teraz chyba jako ochroniarz?
Jeśli tak to chyba wiesz, że bramkowy moze wlączać i wyłączać piszczenie bramki.

--
animka

Data: 2017-02-09 17:16:38
Autor: Robert Tomasik
Ochrona i immunitet
W dniu 09-02-17 o 14:09, Animka pisze:
[...]

Nie pracuję jako "brakowy", cokolwiek to oznacza :-)

Data: 2017-02-07 19:11:44
Autor: A. Filip
Ochrona i immunitet
[...]

*Kilka* pendrivów miało być warte 2_000 PLN?
Któraś ze stron za bardzo kręci (dziennikarze też są stroną).

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/sedzia-robert-wroblewski-kradl-w-media-markcie/4m9yt7e
dzisiaj 15:07
[...]  Policjanci znaleźli pendrivy warte 2000 zł, za które sędzia nie
zapłacił. [...] Stanowczo zaprzeczył, jakoby dokonał
kradzieży. Twierdzi, że tych kilka pendrive'ów miał przy sobie, bo
kupił je wcześniej w innym miejscu. [...]

[ Oryginalny link powoływał się na Fakt jako źródło ]

--
A. Filip
Ciemny, jak tabaka w rogu.  (Przysłowie polskie)

Data: 2017-02-07 19:26:03
Autor: m4rkiz
Ochrona i immunitet
On 2017-02-07 19:11, A. Filip wrote:
*Kilka* pendrivów miało być warte 2_000 PLN?
Któraś ze stron za bardzo kręci (dziennikarze też są stroną).

czemu nie?

badziewia po 30 zlotych raczej nie kradl...

http://allegro.pl/pendrive-patriot-512gb-supersonic-magnum-2-400mb-s-i6533918077.html

http://allegro.pl/pendrive-kingston-hyperx-savage-256gb-350-250mb-s-i6324571414.html

Data: 2017-02-07 19:52:43
Autor: A. Filip
Ochrona i immunitet
m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> pisze:
On 2017-02-07 19:11, A. Filip wrote:
[...]

IMHO przy takich cenach jak sugerujesz powyżej jest bardzo duża szansa
na numery indywidualne pendrivów i dokumentacje które numery trafiły do
którego sklepu.  Mylę się?

--
A. Filip
Proste drzewo nie rzuca garbatego cienia.  (Przysłowie polskie)

Data: 2017-02-07 20:18:38
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/sedzia-robert-wroblewski-kradl-w-media-markcie/4m9yt7e
[ Oryginalny link powoływał się na Fakt jako źródło ]

No tak, a przeciez wiadomo, ze w Fakcie nie ma faktow :-)

No ale jesli kupil gdzie indziej, to przeciez ma rachunek, wyciag z karty itp :-)
A ochrona ma nagranie z monitoringu ...

J.

P.S. Po ile zloto ?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/romantyczna-randka-z-dwiema-kobietami-kosztowala-go-90-tys-zlotych/6yj22yk

Jesli dobrze licze, to ten lancuszek pol kg musial wazyc.
Ale zloto ciezkie, to moze nie rzuca sie w oczy.

PPS. Robercie, to Ci sie spodoba
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lublin/policjant-z-hrubieszowa-zastawil-policyjna-kamere-w-lombardzie/10zee4e

Fakt czy nie fakt ? :-)

Data: 2017-02-11 12:57:23
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
Dnia Tue, 7 Feb 2017 13:07:26 +0100, J.F. napisał(a):

Spiesze doniesc, ze sprawa okazala sie rozwojowa
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,21356950,zona-sedziego-roberta-wroblewskiego-zatrzymana-zarzuty-kradziez.html

Ki czort - za malo adrenaliny czy zemsta Ziobry ?

J.

Data: 2017-02-12 13:13:40
Autor: Robert Tomasik
Ochrona i immunitet
W dniu 11-02-17 o 12:57, J.F. pisze:

[...]

Moim zdaniem coraz więcej niewiadomych, a coraz mniej konkretów -
dziennikarze zaczynają bić pianę.

Data: 2017-02-12 13:53:01
Autor: ąćęłńóśźż
Ochrona i immunitet
W Rumunii około pół miliona osób protestuje, a w Polsce ciągle myslenie, że sprawom się łeb ukręci.

-- -- -
Moim zdaniem coraz więcej niewiadomych, a coraz mniej konkretów - dziennikarze zaczynają bić pianę.

Data: 2017-02-13 08:27:21
Autor: Miroo
Ochrona i immunitet
W dniu 2017-02-12 o 13:53,  ąćęłńóśźż pisze:
W Rumunii około pół miliona osób protestuje, a w Polsce ciągle myslenie, że sprawom się łeb ukręci.

Jakiej byś rewolucji nie zrobił to i tak u władzy będą cwaniaki dbające o własną kieszeń i interesy. Nawet jak się na szczycie trafi jakiś idealista patriota dyktator, to i tak na niższych szczeblach będą kraść.

Sorry za negatywne nastawienie, ale z wiekiem staję się cynikiem (a może realistą?).

Pozdrawiam

Data: 2017-02-13 09:46:08
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58a05174$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 11-02-17 o 12:57, J.F. pisze:
[...]

Dziennikarze sobie tego z palca nie wyssali - przynajmniej tak zakladam.
Wiec ich rzecznik prokuratury czy policji tak poinformowal - po czym mogli przeklamac.

Ewentualnie jakis przeciek z MM mieli.

Jakiejs prowokacji sluzb tez nie wykluczam, ale w tym przypadku to mi sie wydaje bardzo malo prawdopodobne.

J.

Data: 2017-02-13 19:53:32
Autor: Robert Tomasik
Ochrona i immunitet
W dniu 13-02-17 o 09:46, J.F. pisze:

Spiesze doniesc, ze sprawa okazala sie rozwojowa http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,21356950,zona-sedziego-roberta-wroblewskiego-zatrzymana-zarzuty-kradziez.html
Ki czort - za mało adrenaliny czy zemsta Ziobry ?
Moim zdaniem coraz więcej niewiadomych, a coraz mniej konkretów - dziennikarze zaczynają bić pianę.
Dziennikarze sobie tego z palca nie wyssali - przynajmniej tak
zakladam.

A ja mam właśnie takie podejrzenia

[...]

Daj spokój. Dziennikarze po prostu szukają newsa nie sprawdzając i nie
weryfikując faktów i tyle. Czy w tym wypadku tak jest, to nie wiem.

Data: 2017-02-13 23:04:13
Autor: J.F.
Ochrona i immunitet
Dnia Mon, 13 Feb 2017 19:53:32 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
W dniu 13-02-17 o 09:46, J.F. pisze:
[...]

Ale jednak szukaja, a nie wymyslaja.
"raz ukradl, to napiszmy, ze drugi raz z zona" ?
Toz to gotowy proces o znieslawienie.

J.

Ochrona i immunitet