Ochrona kół

Data: 2015-05-03 13:59:07
Autor: Jacek
Ochrona kół
W dniu 2015-05-03 o 00:49, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym.
Nie jest to gotowy patent, ale jako inspiracja się nadaje:
https://www.youtube.com/watch?v=N8fwtkC5UJU
Jacek

Data: 2015-05-03 06:11:42
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu niedziela, 3 maja 2015 13:59:08 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
> Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym.
Nie jest to gotowy patent, ale jako inspiracja się nadaje:

Do niczego się nie nadaje. Dlaczego karać psa za to że jego pan jest bezmyślny? Jak by się znalazł nieprzyjemny dla psa zapach to z większej odległości poczuje i nie nie podejdzie. Poza tym jak wyobrażasz sobie realizację? Samochód ogrodzić płotem pod napięciem? W co na betonie wbijesz uziemienie, bo bez niego nie zadziała. Doprowadzenie napięcia do felg niby proste ale jak by trzeba było coś demontować przed jazdą to już się nie nadaje. Zaraz jakieś dziecko się nadzieje i będzie afera na sto fajerek.

Data: 2015-05-03 20:17:19
Autor: re
Ochrona kół

Użytkownik

> [...]

Do niczego się nie nadaje. Dlaczego karać psa za to że jego pan jest bezmyślny? Jak by się znalazł nieprzyjemny dla psa zapach to z większej odległości poczuje i nie nie podejdzie. ...
-- -
To wysokimi częstotliwościami raczej odstraszać

Data: 2015-05-03 19:13:49
Autor: Big Jack
Ochrona kół
W wiadomości
*Jacek* napisał(-a):

Nie jest to gotowy patent, ale jako inspiracja się nadaje:
https://www.youtube.com/watch?v=N8fwtkC5UJU

Właśnie podobne rozwiązanie miałem zaproponować :) Odruch u psa można wyrobić taki, że nie tylko na auta przestanie szczać, ale w ogóle z obawy, że go po psiej końcówce coś wysmaga ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Ochrona kół