Ochrona kół

Data: 2015-05-02 15:49:49
Autor: kogutek444
Ochrona kół
Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym. Jak Pawlakowi można mi na język nadepnąć a ja nic. Niestety takie same pozytywne cechy mojego charakteru nie sprawdzają się w otaczającej rzeczywistości. Od chuja jest różnych buraków co im się wydaje że są lepsi, że im się coś więcej należy albo więcej mogą. Przy okazji innego zagadnienia poruszonego na zacnej grupie " budowanie" spytałem o skuteczność gazu na psy w przypadku zastosowania go do popsikania kół w samochodzie. Dolniak, człowiek z racji wykonywanego zawodu zaprawiony w kontaktach ludzko psich, stwierdził autorytatywnie że gaz taki się nie nadaje bo szybko się ulatnia. Problem właścicieli podprowadzających swoje psy żeby sobie ulżyły szczając na cudze kola jest powszechnie znany. Znane są również konsekwencje. To pordzewiałe felgi, jebał pies że chujowo wyglądają. Po pewnym czasie zaczyna się problem ze szczelnością i zwyczajnie trzeba się częściej bujać z pompowaniem. Próbowałem w necie coś znaleźć na ten temat. Jedyna strona na której mogło by coś być nie otwiera się. Może by tutaj zrobić burzę mózgów i znaleźć sensowne rozwiązanie. Rozwiązanie polegające na poproszeniu właścicieli psów było przećwiczone i chuja dało. W przeszłości udało i się  przekonać sąsiada żeby jego pies wielkości niedużego cielaka nie szczał mi na maskę w samochodzie. Wystarczyło że jeden raz przy właścicielu psa oszczałem mu drzwi, klamki ze szczególnym uwzględnieniem zamka. Ale wtedy młody bylem i poniosła mnie ułańska fantazja. Może wspólnie udało by się wypracować metodę skuteczną ale nie wymagającą pilnowania żeby pęcherz akurat był pełny jak aspołeczny właściciel psa przyjedzie. Jakieś pomysły czym wysmarować koła żeby nic nie winny pies stracił ochotę na sikanie? Padł pomysł że octem zmoczyć. Ale ocet to też substancja kwaśna i zgaduję że tez by mógł powodować korozję.

Data: 2015-05-03 11:23:06
Autor: Artur Miller
Ochrona kół
W dniu 2015-05-03 o 00:49, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym. Jak Pawlakowi można mi na język nadepnąć a ja nic.[pac]

ten sam gaz. na psy. zastosowany na właścicielu.

@

Data: 2015-05-03 03:05:47
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu niedziela, 3 maja 2015 11:23:07 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:
> [...]

ten sam gaz. na psy. zastosowany na właścicielu.

Pomysł dobry jak właścicielem psa jest emerytka. Bo jak młodszy, silniejszy albo policjant albo strażnik miejski to raczej chujowe rozwiązanie. Optymalne rozwiązanie to właściciel podprowadził psa a on że nie szczy bo mu coś nie pasuje. Jak oszczy jeden to potem oszczy każdy który się przewinie żeby zaznaczyć że był.

Data: 2015-05-03 13:21:49
Autor: wowa
Ochrona kół

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2b552433-3098-4338-bfc2-4cacbe5b33d8@googlegroups.com...

[...]

Podobno mocz lwa działa odstraszająco na inne stworzenia. Tylko pewnie też powoduje korozję. A może jakiś ekstrakt dało by się uzyskać?
Wojtek

Data: 2015-05-03 04:34:12
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu niedziela, 3 maja 2015 13:21:52 UTC+2 użytkownik wowa napisał:
[...]

Słyszałem tez że z ogólnie dostępnych moczy to jeszcze mocz niedźwiedzia polarnego, mocz rekina. najlepsze były mocze dinozaurów w tym najlepszy Rexa. Ale chwilowo ich nie ma.

Data: 2015-05-03 13:29:06
Autor: RadoslawF
Ochrona kół
[...]
 z pompowaniem. PrĂłbowałem w necie coś znaleźć na ten temat. Jedyna strona na ktĂłrej mogło by coś być nie otwiera się. MoĹźe by tutaj zrobić burzę mĂłzgĂłw i znaleźć sensowne rozwiązanie. Rozwiązanie polegające na poproszeniu właścicieli psĂłw było przećwiczone i chuja dało. W przeszłości udało i się  przekonać sąsiada Ĺźeby jego pies wielkości nieduĹźego cielaka nie szczał mi na maskę w samochodzie. Wystarczyło Ĺźe jeden raz przy właścicielu psa oszczałem mu drzwi, klamki ze szczegĂłlnym uwzględnieniem zamka. Ale wtedy młody bylem i poniosła mnie ułańska fantazja. MoĹźe wspĂłlnie udało by się wypracować metodę skuteczną ale nie wymagającą pilnowania Ĺźeby pęcherz akurat był pełny jak aspołeczny właściciel psa przyjedzie. Jakieś pomysły czym wysmarować koła Ĺźeby nic nie winny pies stracił ochotę na sikanie? Padł pomysł Ĺźe octem zmoczyć. Ale ocet to teĹź substancja kwaśna i zgaduję Ĺźe tez by mĂłgł powodować korozję.

Biorąc pod uwagę jak cytujesz i jak olewasz zasady panujące na grupach
to nie jesteś życzliwy, jesteś przeciwieństwem człowieka życzliwego.
Jeśli tak samo zachowujesz się w realu to nie dziwie się że sąsiedzi
dają wyraz swojej opinii o tobie przy pomocy piesków.
Zmień postawę to może jeszcze coś ugrasz.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-03 04:47:11
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu niedziela, 3 maja 2015 13:29:10 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]

dają wyraz swojej opinii o tobie przy pomocy piesków.
Zmień postawę to może jeszcze coś ugrasz.

W dobre rady jestem zaopatrzony do osiemdziesiątego dziewiątego roku życia. Tak ze możesz się pierdolić na koszt państwa ze swoimi przemyśleniami. Załóż zeszyt i zapisuj w nim swoje złote myśli. Oszczane koła to nie tylko mój problem. Bez względu na różnice etniczne i wyznaniowe można by w końcu znaleźć rozwiązanie. Ty swoimi idiotycznymi radami nie spowodowałeś że ja się zmienię i bliżej do rozwiązania. Jak by to tylko mnie dotyczyło to mógłbyś napisać że jestem chuj bo cytuję pół internetu i wiesz ale nie powiesz.. Pewno w odpowiedzi puścił bym, jak to mam w zwyczaju w takich sytuacjach jak matoł coś napisał, w net parę chujów i by się skończyło.

Data: 2015-05-03 21:44:31
Autor: RadoslawF
Ochrona kół
W dniu 2015-05-03 o 13:47, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

To dorośnij i zacznij z nich korzystać. Lub nie narzekaj publicznie
na temat swojej popularności wśrĂłd sąsiadĂłw z pieskami.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-05-03 12:51:40
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu niedziela, 3 maja 2015 21:44:31 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
To dorośnij i zacznij z nich korzystać. Lub nie narzekaj publicznie
na temat swojej popularności wśród sąsiadów z pieskami.  :-)

Pozdrawiam

Jak nie znasz rozwiązania które nie tylko mnie by się przydało to spadaj na bambus banany do unijnej krzywizny naginać.

Data: 2015-05-04 17:49:26
Autor: RadoslawF
Ochrona kół
W dniu 2015-05-03 o 21:51, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Znam rozwiązanie które nie tylko tobie by się przydało
ale ponieważ jesteś zwykły troll niereformowalny więc go
nie podam. I teraz możesz już spadać na bambus banany prostować.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-04 09:11:01
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 17:49:24 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
ale ponieważ jesteś zwykły troll niereformowalny więc go
nie podam. I teraz możesz już spadać na bambus banany prostować.

Pozwolę sobie w imieniu tych co też by byli zainteresowani stwierdzić że chuj ci w dupe i kamieni kupe.

Data: 2015-05-04 20:59:06
Autor: LordBluzgÂŽ
Ochrona kół
W dniu 2015-05-04 o 18:11, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Mogą zapytać i dostaną odpowiedź (jeśli umieją cytowac :D) wtedy ty sobie poczytasz. Hłehłehłe a z kamieni zrobisz se skalniak :]

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-05-04 20:54:53
Autor: LordBluzgÂŽ
Ochrona kół
[...]

No to ja ci napiszę, że często mógłbym ci coś poradzić czy podyskutować ale mi się nie chce jebac z twoimi cytatami :) Tracisz...ale chujcieto... bo nawet nie wiesz co tracisz:) Z "re" jest podobnie. Też pierdoli cytaty. Nachuj mam się gimnastykować? Nara :] Prawdopodobnie nie jestem sam w takim działaniu. Masz głęboko w piździe dyskutantów, to i oni mają ciebie :)

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-05-04 12:38:46
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 20:55:52 UTC+2 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
> [...]

No to ja ci napiszę, że często mógłbym ci coś poradzić czy podyskutować ale mi się nie chce jebac z twoimi cytatami :) Tracisz...ale chujcieto... bo nawet nie wiesz co tracisz:) Z "re" jest podobnie. Też pierdoli cytaty. Nachuj mam się gimnastykować? Nara :] Prawdopodobnie nie jestem sam w takim działaniu. Masz głęboko w piździe dyskutantów, to i oni mają ciebie :)

-- LordBluzg(R)

Jak takie barany jak ty coś napiszą to nic nie tracę. O czym ja miałbym z tobą dyskutować jak trzy poziomy niżej jesteś. Nie dam rady zejść do takiego prymitywu. Masz rację że debile dyskutanci koło wentla mi latają. Nie znasz rozwiązania bo za głupi jesteś to po chuj się udzielasz. Czy mnie ktoś widział na grupie alkoholicy albo adwokaci? Nie bo to nie moje klimaty.  Oczywiście ze nie jesteś sam. Z wami głupimi ludzmi tak dziwnie jest że jak policzyć to was niedużo jest. Za to jesteście tak jakoś chujowo porozmieszczani że jesteście wszędzie.

Data: 2015-05-04 21:51:55
Autor: LordBluzgÂŽ
Ochrona kół
W dniu 2015-05-04 o 21:38, kogutek444@gmail.com pisze:

Tyle że ja ci, głupi trepie nie odpisuję z powodu samych cytatów. Zwyczajnie nie jesteś w stanie ogarnąć tego na swoim poziomie :) Co do samego rozwiązania z oszczanymi kołami, jest stosowane od dawna ale taki debil jak ty pyta na grupie i chuja sie dowie :) Cmoknij mnie teraz w chubek czuja :) Pa*
EOT

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-05-04 22:12:21
Autor: LordBluzgÂŽ
Ochrona kół
W dniu 2015-05-04 o 21:38, kogutek444@gmail.com pisze:

Masz i wypierdalaj młocie :] Poznaj moje chamskie serduszko dla debila :) BTW sporo rozwiązań w sieci, często oparte na sekwencyjnym włączaniu i wyłączaniu co 2 sek. Działają....debilu. WIDZIAŁEM!

Przykład, jełopie:

http://www.globalexpert.pl/ultradzwiekowy-odstraszacz-szkodnikow-psy-koty-kuny-ptaki-kemo-m094-p-280.html?gclid=CjwKEAjwsZyqBRCT1aq6qcD53DQSJACcen4CzrlA7mtrgygs0_kaG0xUfiBLRfQ0L7eAN0EL7SV-6BoC24Lw_wcB
Spory zasięg rażenia. 4 głośniki.
PobĂłr prądu debilu to: 0,05A w ciągłej pracy czyli 500mA co nie wydoi ci tego zasiarczonego aku co masz, przez kilka nocy :] Jak sobie sekwencję odpalisz to masz  większy spokĂłj.
Teraz wypierdalaj.

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-05-04 22:30:20
Autor: Adam
Ochrona kół
W dniu 2015-05-04 o 22:12, LordBluzgÂŽ pisze:
(...)
[...]

Pobór prądu debilu to: 0,05A w ciągłej pracy czyli 500mA co nie wydoi ci
tego zasiarczonego aku co masz, przez kilka nocy :] Jak sobie sekwencję
(...)

A nie stosuje się czujników ruchu?

Jeszcze jedno: chyba Ci się przecinek przesunął. Wydaje mi się, że 500mA to 0,5A.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-05-04 14:11:57
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 22:30:24 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
W dniu 2015-05-04 o 22:12, LordBluzg(R) pisze:
> [...]

A nie stosuje się czujników ruchu?

Jeszcze jedno: chyba Ci się przecinek przesunął. Wydaje mi się, że 500mA to 0,5A.

Oprócz przecinka to mu się jeszcze resztka mózgu przesunęła w stronę odbytu. Pozbędzie się jej bez problemu bo gładka.  Zdoktoryzowałem się o tych bajerach i są do niczego zwłaszcza jak idzie o samochód. Pracują cały czas i walą wysokimi częstotliwościami na ślepo. Ludzie pomimo że ich nie słyszą to jednak je odbierają. Wystarczy pogadać z takimi co mają myjki ultradźwiękowe. Po włączeniu niektórzy mają przykre odczucia chociaż nie słyszą. Po dłuższym czasie metaliczny posmak w ustach i wkurwienie powodują. Czujnik ruchu pytasz. Zastanów się gdzie i jak być go zainstalował żeby miał szansę działać i nie był upierdliwy w korzystaniu z samochodu. Nie ma takich miejsc w samochodzie żeby dało się to zrobić. Najlepszy byłby jakiś preparat w aerozolu. Wysiadasz psikasz na koła i po sprawie. Pytanie co to by miało być. Sceptycznie odnoszę się do super hiper preparatów na koty. Zwyczajnie nie działają. To powinno być coś w żelu albo takie ze psika się płynem coś z niego odparowuje i zostaje na oponie samo gęste. Dolniak na budowaniu stwierdził autorytatywnie że gaz na psy skuteczny tylko w momencie rozpylenia.

Data: 2015-05-04 23:19:43
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół
Widzisz głupi kurwiu (hehe) jakbyś klikał linki które dostajesz jełopie to byś doklikał:
http://www.mediasklep24.pl/anti-bissan-plyn-odstraszajacy-zwierzyne-250ml.html

Kretyn na resorach :D Z każdą odpowiedzią coraz bardziej :D

--
LordBluzgRT
Have you heard the news? The dogs are dead!

Data: 2015-05-04 14:28:36
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 23:21:16 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
[...]

Śmierdzisz mi pizdą grubej wszechwiedzącej baby.

Data: 2015-05-04 23:43:03
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół
"kogutek444@gmail.com" wydumał(a) w wiadomości ID

[...]

Pfff, ty lecisz niedojebem prosto z szamba. Tetryk/Teoretyk/histeryk/gównoznawca. Ić wchuj :]

Data: 2015-05-04 15:19:49
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 23:44:16 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]

Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.

A ty w pizdu.

Data: 2015-05-05 01:22:39
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół

[...]

Nie "wytłeś" mojgo siga. Przegraueś koleś, hehehehe :D

Data: 2015-05-04 16:25:04
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu wtorek, 5 maja 2015 01:22:52 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]

Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.
jeszcze postrasz mnie tatą.

Data: 2015-05-05 01:32:29
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół

[...]

No to kurwa czuj:
http://kleberly.com/data_images/wallpapers/15/305878-tata.jpg :]

Data: 2015-05-04 16:37:05
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu wtorek, 5 maja 2015 01:32:52 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]

Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.

Matury i nie musisz wstawać do szkoły?

Data: 2015-05-05 01:48:35
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół

[...]

Nie rozumiesz słowa wypierdalaj? Masz obrazek zatem :]
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_myE6LUb4LUOAZ6rAsKCJE9xaG0y03JM2.gif :)

Data: 2015-05-04 16:58:22
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu wtorek, 5 maja 2015 01:48:52 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]

Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.

To idol całej klasy czy tylko twój?

Data: 2015-05-05 02:03:31
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół

[...]
ht Kretyn na resorach :D Z każdą odpowiedzią coraz bardziej :D
[...]
:)

To idol całej klasy czy tylko twój?

Reply: Hehehe Czuj:
"Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym. Jak Pawlakowi można mi na język nadepnąć a ja nic."

Hehehe.

-- -- -- -- -- Z-- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- -
 :)

Data: 2015-05-04 17:07:45
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu wtorek, 5 maja 2015 02:04:16 UTC+2 użytkownik LordBluzgR napisał:
> [...]

Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.

Debilizm masz wrodzony czy nabyty?

Data: 2015-05-07 01:06:16
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół
[...]

Skoro pytasz, skąd masz swój?
Nie mam debilizmu. Jak chcesz się porównywać muszisz poszukać równego sobie. Jak chcesz mi dorównać, to oznajmiam że nie ma takiej drabiny abyś mógł zapukać do mnie z dna od spodu :] NNTP to jedynie platforma gdzie docierają do mnie czasem wypierdy z szamba w którym mieszkasz.
Niniejszym zaciągam ci dekiel :)
Wąchaj dupe.

Data: 2015-05-06 20:40:49
Autor: re
Ochrona kół

Użytkownik "LordBluzgR"

jeszcze postrasz mnie tatą.

No to kurwa czuj:
http://kleberly.com/data_images/wallpapers/15/305878-tata.jpg :]
-- -
Fajny Smart

Data: 2015-05-07 00:57:58
Autor: LordBluzgR
Ochrona kół
"re" wydumał(a) w wiadomości ID news:midn7n$6l9$1mx1.internetia.pl
[...]

Straszy wyglądem :) Myślałem że poniżej Multipli nie ma takiego, jak widać jest :]

Data: 2015-05-04 22:50:22
Autor: LordBluzgÂŽ
Ochrona kół
"Adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:mi8kst$8fu$1usenet.news.interia.pl
[...]

Nie przecinek, lecz zero mi się dodało :)

Tutaj masz typową samochodówkę:
http://www.mediasklep24.pl/odstraszacz-kun-i-gryzoni-samochodowy-12v-kemo-m100n.html

Poprzedni link był dla tego kretyna co nie umie cytować :)

--
LordBluzg®™

Data: 2015-05-04 21:12:04
Autor: re
Ochrona kół

UĹźytkownik "LordBluzgÂŽ"

[...]
To ja Ci cytaty oznaczam trzema a nie dwoma kreskami a Ty takim chujem dla mnie jesteś ? :-)

Data: 2015-05-04 21:29:23
Autor: LordBluzgÂŽ
Ochrona kół
W dniu 2015-05-04 o 21:12, re pisze:

UĹźytkownik "LordBluzgÂŽ"

[...]

Nokurwa jak już 5 raz z rzędu cytujesz, to nichuj nie idzie się połapać kto co napisał i kto ma rację :] Też mam Windows Live Mail ale z uwagi na INNYCH zainstalowałem Thunderbirda (nie lubię go) i napierdalam. Outlook Express odstawiłem, chociaż zastanawiam się czy nie postawić w maszynie wirtualnej XP i przywrócić OE do łask. Całkiem ładnie działa.

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-05-06 20:37:45
Autor: re
Ochrona kół

UĹźytkownik "LordBluzgÂŽ"

[...]

Zawsze chciałem mieć sekretarkę do pisania na niusy, czaty i innych przyjemności.

Data: 2015-05-06 21:39:59
Autor: LordBluzgÂŽ
Ochrona kół
W dniu 2015-05-06 o 20:37, re pisze:

UĹźytkownik "LordBluzgÂŽ"

[...]

Można to zrozumieć dwojako :)...równie dobrze mógłbyś wynająć jakiegoś gacha żeby Ci tą sekretarkę jeszcze posuwał :)...skoro nie chcesz brać udziału w przyjemnościach osobiście :)

--
LordBluzgÂŽ

Data: 2015-05-03 13:59:07
Autor: Jacek
Ochrona kół
W dniu 2015-05-03 o 00:49, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym.
Nie jest to gotowy patent, ale jako inspiracja się nadaje:
https://www.youtube.com/watch?v=N8fwtkC5UJU
Jacek

Data: 2015-05-03 06:11:42
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu niedziela, 3 maja 2015 13:59:08 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
> Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym.
Nie jest to gotowy patent, ale jako inspiracja się nadaje:

Do niczego się nie nadaje. Dlaczego karać psa za to że jego pan jest bezmyślny? Jak by się znalazł nieprzyjemny dla psa zapach to z większej odległości poczuje i nie nie podejdzie. Poza tym jak wyobrażasz sobie realizację? Samochód ogrodzić płotem pod napięciem? W co na betonie wbijesz uziemienie, bo bez niego nie zadziała. Doprowadzenie napięcia do felg niby proste ale jak by trzeba było coś demontować przed jazdą to już się nie nadaje. Zaraz jakieś dziecko się nadzieje i będzie afera na sto fajerek.

Data: 2015-05-03 20:17:19
Autor: re
Ochrona kół

Użytkownik

> [...]

Do niczego się nie nadaje. Dlaczego karać psa za to że jego pan jest bezmyślny? Jak by się znalazł nieprzyjemny dla psa zapach to z większej odległości poczuje i nie nie podejdzie. ...
To wysokimi częstotliwościami raczej odstraszać

Data: 2015-05-03 19:13:49
Autor: Big Jack
Ochrona kół
W wiadomości
*Jacek* napisał(-a):

Nie jest to gotowy patent, ale jako inspiracja się nadaje:
https://www.youtube.com/watch?v=N8fwtkC5UJU

Właśnie podobne rozwiązanie miałem zaproponować :) Odruch u psa można wyrobić taki, że nie tylko na auta przestanie szczać, ale w ogóle z obawy, że go po psiej końcówce coś wysmaga ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-05-03 14:51:27
Autor: Jacek Maciejewski
Ochrona kół
Dnia Sat, 2 May 2015 15:49:49 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

 Od chuja jest różnych buraków

A ty pośród nich na nienajostatniejszym miejscu :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-05-03 06:12:28
Autor: kogutek444
Ochrona kół
napisał(a):

> [...]

Deklaracja Niepodległości Stanów Zjednoczonych  1300 słów.
Dyrektywa UE w sprawie przewozu cukierków karmelkowych - 25 911 słów.

Albo piszesz na temat albo spierdalaj.

Data: 2015-05-03 20:39:27
Autor: janusz_k
Ochrona kół
W dniu 2015-05-03 o 00:49, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak wszyscy wiedzą jestem człowiekiem spokojnym, życzliwym. <ciach>
Daj piszczałki takie jak na kuny z przodu i tyłu
psy też to słyszą i wtedy nie podejdzie, możesz dac dodatkową na 10-12khz wtedy i stare usłyszą, a i młodzież będzie szerokim
łukiem omijać twoje auto.

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2015-05-03 13:04:05
Autor: kogutek444
Ochrona kół
W dniu niedziela, 3 maja 2015 20:39:36 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
> [...]
psy też to słyszą i wtedy nie podejdzie, możesz dac dodatkową na 10-12khz wtedy i stare usłyszą, a i młodzież będzie szerokim

Rozwiązanie z wysoką częstotliwością wydaje się w miarę dobre.. Ale według mnie ma wady. To ciągły pobór prądu, bo niby jak wykryć że to pies podchodzi żeby sobie siknąć. Kolejny problem przetwornik. Generator i wzmacniacz prosty i tani. Przetworniki już niekoniecznie. Zwykły głośnik wysokotonowy raczej się nie nadaje. Coś o nieprzyjemnym dla psa zapachu było by dobre. Poczytałem opinie o preparatach jakie można kupić. Ogólnie że dlatego dobre bo tanie i nie żal wyrzucić bo nie działa. Z takimi kupnymi zapachowymi odstraszaczami mam doświadczenie. Jestem służącym dwóch kotów. Po popsikaniu fotela który notorycznie rozdrapują, drapią jak by się nic nie działo.Chociaż nie, działa jakoś bo patrzą przy tym drapaniu na mnie jak na frajera. W miarę skuteczny okazał się pieprz mielony wtarty w tkaninę. Ale pieprz to inny mechanizm działania i do stosowania na zewnątrz się nie nadaje.

Data: 2015-05-04 22:12:31
Autor: Adam
Ochrona kół
W dniu 2015-05-03 o 22:04, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

A dlaczego ciągły sygnał?
Daj jakiś czujnik ruchu.
A jako przetwornik to byle jaki stary głośnik kopułkowy. Jest to wielkości pudełka zapałek, szczelne, dość odporne na czynniki zewnętrzne. Ewentualnie "gwizdek" z jakiegoś chińskiego alarmu - powinien nieść powyżej 20kHz.

Spytaj może jeszcze na pl.misc.elektronika

Kilka (kilkanaście?) lat temu były dobre preparaty odstraszające psy. Ale chyba jacyś pop*** ekolodzy albo inne unijne gnidy je zauważyły i już nie ma :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Ochrona kół