"Ociec, chwalą nas

Data: 2009-04-28 21:55:54
Autor: Hans Kloss
"Ociec, chwalą nas
...Kto? Wy mnie, ja was"
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6534288,_Washington_Times__staw
ia_polska_gospodarke_za_wzor.html

No prosze, chwalą rząd naszego palituska nawet w Ameryce o czym nie omieszkał donieść nieoceniony szmatławiec wybiórczy. Tylko ten tytuł "Washington Times" jakiś dziwnie znajomy.. zaraz, chwila, przeciez to chyba ta sama "kompletnie nieznaczącą na amerykańskim rynku prasowym, niszowa, niskonakładowa, finansowana przez sektę Moona" gazeta w której dwa lata temu ukazał się pochwalny artykuł o rządzie Kaczyńskiego? Czy ktos mi w prostych żołnierskich słowach wyjaśni co sie w ciągu tych dwóch lat zmieniło, gazeta zmieniła właściciela czy zaczęli ja wreszcie ludzie kupować albo moze.......;))
J-23

Data: 2009-04-29 00:24:15
Autor: awe
"Ociec, chwalą nas

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt7u1a$cs9$1inews.gazeta.pl...
[...]

a ta zona sikorskiego to gdzie pisywala?
awe

Data: 2009-04-29 09:29:06
Autor: boukun
"Ociec, chwalą nas

[...]

Nic się nie zmieniło, Żyd zastąpił Żyda. Syjoniści tylko nowego administratora w Polsce zmienili...

boukun

"Ociec, chwalą nas