Ocieplenie przestrzeni busa - opinie

Data: 2010-05-07 10:24:35
Autor: P_ablo
Ocieplenie przestrzeni busa - opinie
Użytkownik "TIM" <trempes@by.o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości news:4be3cbbc$0$19181$65785112news.neostrada.pl...

Glownie chodzi mi, aby nie zbierala sie tam wilgoc co moze zle wplywac na karoserie :)

I dlatego nie nalezy stosowac welny. Styropian jest trudny w uformowaniu dlatego najlepiej uzytc pianki pouliretanowej. Zalozyc sklejke i wypelnic przestrzen pianka. Chyba kazda izoterma jest izolowana pianka, nie jestem pewien czy ta pianka to jakas specjalna czy zwykla jak w plytach "obornickich".

--
Picasso

Ocieplenie przestrzeni busa - opinie