Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę

Data: 2014-03-21 22:14:48
Autor: J.F.
Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
Dnia Fri, 21 Mar 2014 11:01:38 +0100, hisjusz napisał(a):
http://biznes.onet.pl/szare-paliwo-zalewa-polske,18493,5610108,3030583,57,1,news-detal
najciekawsze, jak zwykle komentarze pod artykułem

ciekawe, ale czy nikt nie zaklada ze rodacy zwyczajnie mniej jezdza,
albo kupili oszczedniejsze samochody ?

Bo tego "szarego paliwa" to by musialy cale pociagi byc ...

J.

Data: 2014-03-21 14:37:50
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 21 marca 2014 22:14:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

albo kupili oszczedniejsze samochody ?

Bo tego "szarego paliwa" to by musialy cale pociagi byc ...

Nie zdajesz sobie sprawy z możliwości przemytników. Przemycane papierosy dostępne są w każdych ilościach. Papierosy z przemytu to może być z 10% rynku fajek. Z milion paczek dziennie wynosi polskie zapotrzebowanie. I tyle przemytnicy dostarczają. Nie słyszałem i nie doświadczyłem na sobie jak paliłem zwykłe papierosy że nie ma bo zabrakło albo nie dowieźli. Na Polsce rynek przemycanych papierosów się nie kończy. Przez Polskę idzie z połowa zaopatrzenia w fajki dla całej Europy zachodniej. Bez problemu można je kupić w Berlinie, Paryżu, Londynie. Z paliwami może być podobnie. Dostarczą każdą ilość jaka będzie potrzebna.

Data: 2014-03-22 06:41:16
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:
[...]

a teraz najlepsze...

na tych papierosach zarabiają wielkie koncerny tytoniowe tylko tak pod stołem...
był swego czasu ciekawy film dokumentalny jak to wielkie koncerny tytoniowe zagrabiają na produkcji przemycanych papieroswóa bo oni je produkują.

Data: 2014-03-22 12:58:41
Autor: Smok Eustachy
W dniu 21.03.2014 22:14, J.F. pisze:
[...]

Mafia paliwowa to pisiorski wszak zabobon. Czy wszedł już przepis, że stacja benzynowa ma trzymać próbki paliwa z każdej cysterny?

Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę