Octavia 1.9 - wymiana sprzegla

Data: 2010-08-02 18:42:18
Autor: Xiant
Octavia 1.9 - wymiana sprzegla
Witam

Niestety mnie czeka, ma ktos moze sprawdzony warsztat w Sosnowcu ktory potrafi to zrobic nie zdziewajac skory do kosci ? Czesci kupie sobie sam chodzi mi tylko o wymiane.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2010-08-02 11:44:08
Autor: Lukasi
On 2 Sie, 18:42, Xiant <xi...@-nospam-poczta.onet.pl> wrote:
Witam

Niestety mnie czeka, ma ktos moze sprawdzony warsztat w Sosnowcu ktory
potrafi to zrobic nie zdziewajac skory do kosci ? Czesci kupie sobie sam
chodzi mi tylko o wymiane.

Zgłoś się do mnie, bardzo chętnie wymienię .Tam jest dwumasa ?

Data: 2010-08-02 21:07:16
Autor: Olek
On 2010-08-02 20:44, Lukasi wrote:
\
Tam jest dwumasa ?

po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

Data: 2010-08-02 21:37:04
Autor: to
Octavia 1.9 - wymiana sprzegla
begin Olek
po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

Skoro nie zostało powiedziane jaki to dokładnie silnik, to skąd ma wiedzieć?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-03 07:44:44
Autor: Beny
Octavia 1.9 - wymiana sprzegla

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c573a80$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
begin Olek

po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

Skoro nie zostało powiedziane jaki to dokładnie silnik, to skąd ma
wiedzieć?

Dobry mechanik wie wszystko oraz to ze wszystkie octavie mialy dwumasa

-- ignorance is bliss

Data: 2010-08-03 00:00:20
Autor: Czarek Daniluk
On 3 Sie, 07:44, "Beny" <s...@sram.pl> wrote:
Użytkownik "to" <t...@abc.xyz> napisał w wiadomościnews:4c573a80$0$19171$65785112news.neostrada.pl...> begin Olek

> [...]
> wiedzieć?

Dobry mechanik wie wszystko oraz to ze wszystkie octavie mialy dwumasa

Czy pewien jesteś na 100% że wszystkie i wszystkie roczniki ??

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-03 09:01:26
Autor: Marcin Luty

Użytkownik "Beny" <spam@sram.pl> napisał w wiadomości news:4c57accb$1news.home.net.pl...

[...]

Nie wszystkie...

--
ml

Data: 2010-08-03 16:38:39
Autor: Olek
On 2010-08-02 23:37, to wrote:

Skoro nie zostało powiedziane jaki to dokładnie silnik, to skąd ma
wiedzieć?

wystarczyło spytać

Data: 2010-08-03 10:07:00
Autor: krzysiek82
Olek pisze:
po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

autor wątku nie napisał jaki wariant mocy, więc nie wynika z pytania czy dwumasa jest czy nie. Jeśli to stary dobry TDI 90KM to dwumasy brak.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 10:43:28
Autor: Xiant
W dniu 2010-08-03 10:07, krzysiek82 pisze:
Olek pisze:
[...]

To 1.9 TDI 90 KM ALH ale w zestawach jakie mozna tam kupic jest wlasnie z koolem dwumasowym. Pytalem o cene ale wszedzei mowia, ze to dniowka roboty i ok 550-600 PLN za wymiane wiec nie ma co szukac dalej i jade tam gdzie zawsze.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2010-08-03 10:47:02
Autor: krzysiek82
Xiant pisze:
[...]

ale chyba dniowa dla amatora a nie profesjonalisty, ja w punto JTD wymieniałem cały dzień a tam jest ciaśniej no i z przerwą na obiad, kibel itp itd.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 14:58:20
Autor: to
Octavia 1.9 - wymiana sprzegla
begin krzysiek82
ale chyba dniowa dla amatora a nie profesjonalisty, ja w punto JTD
wymieniałem cały dzień a tam jest ciaśniej no i z przerwą na obiad,
kibel itp itd.

A co w tym kiblu robiłeś?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-03 10:59:31
Autor: Marcin Luty

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c57ce42$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
Olek pisze:
po takim pytaniu na pewno bym Ci tego nie dał do zrobienia...

autor wątku nie napisał jaki wariant mocy, więc nie wynika z pytania czy dwumasa jest czy nie. Jeśli to stary dobry TDI 90KM to dwumasy brak.

Nie jest to prawda. Sa dwa oznaczenia tego silnika - ALH (tu dwumasa jest) i AGR (tutaj pojawila sie w trakcie produkcji - mozna sprawdzic po VIN-ie)

--
ml

Data: 2010-08-03 16:39:11
Autor: Olek
On 2010-08-03 10:07, krzysiek82 wrote:

autor wątku nie napisał jaki wariant mocy, więc nie wynika z pytania czy
dwumasa jest czy nie. Jeśli to stary dobry TDI 90KM to dwumasy brak.

nic nie stoi na przeszkodzie, że spytać co za silnik wsadzony :)

Data: 2010-08-02 21:26:05
Autor: Beny

Użytkownik "Lukasi" <cassini@mail386.com> napisał w wiadomości news:8bb35c8d-736d-42ee-b6ac-cd3affc860e8k1g2000prl.googlegroups.com...
[...]

Panie mechaniku jest dwumas.
Podaj Pan cene za taka przyjemność ;)

Data: 2010-08-03 01:53:23
Autor: Lukasi
Octavia 1.9 - wymiana sprzegla
> Panie mechaniku jest dwumas.
Podaj Pan cene za taka przyjemność ;)

Autor wątku już odpowiedział, że dumas jest.
Nie wszystkie silniki 90KM miały koło dwumasowe,
AGR go nie miały.
W moim warsztacie wymiana sprzegła kosztuje 300zł i
nie trwa całej dniówki.

Octavia 1.9 - wymiana sprzegla