Octavia 1.9TDI 2005r pro¶ba o opinie.

Data: 2009-09-03 09:03:41
Autor: Alti
Octavia 1.9TDI 2005r pro¶ba o opinie.

Użytkownik "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7mqvg$k25$1inews.gazeta.pl...
Witam
Przymierzam się do zakupu Skody Octavii 1.9TDI z 2005r z przebiegiem około 240tys km. Pytanie na co zwrócić uwagę w tym aucie ? przebieg spory ale te silniki z tego wiem s± do¶ć trwałe słyszałem za to o problemach z 5. biegiem po sporych przebiegach czy ten rocznik się również na to łapie ? Co radzicie ? Brać tego czy szukać razcej czego¶ nawet starszego z niższym przebiegiem ?

Nie słyszałem o problemach z V biegiem. Ja bym się nie stresował. Jak skrzynia padnie to wymienisz na używana. Ceny od 700 do 1000 a za wymiane nie powinni wzi±ć więcej niż 300pln.

Wojtek

Octavia 1.9TDI 2005r pro¶ba o opinie.