Octavia 2.0 benzyna kombi i automat na dodatek

Data: 2014-06-12 15:35:07
Autor: rAzor
Octavia 2.0 benzyna kombi i automat na dodatek
W zwi膮zku z pretensjami ze strony domownik贸w, 偶e z "cywilnego" auta robi臋 ci臋偶ar贸wk臋, zdecydowa艂em si臋 kupi膰 jakie艣 u偶ywane co艣, o zwi臋kszonej pojemno艣ci baga偶owej i stosownym do polskich dr贸g zawieszeniu. Trafi艂 si臋 sprzedaj膮cy z Octavi膮 2.0, benzyna, z automatyczn膮 skrzyni膮 bieg贸w, najazdem 170 tys. km. Te 2000 ccm i benzyna mi nie przeszkadzaj膮, bo potrzebne mi auto na dora藕ne wypady "po c贸艣" w okolicy i raz na jaki艣 miesi膮c w d艂u偶sz膮 tras臋 - ortopedycznego obuwia nie u偶ywam, wi臋c zwi臋kszone wzgl臋dem innych modeli, zu偶ycie paliwa mnie jako艣 nie odstrasza. No, kwestia - o ile, jest jak najbardziej istotna. ;-)
Wiadomo艣ci na temat tego modelu - r.2000, SLX, automat, v=2000 ccm, kombi - w sieci za wiele nie ma, pomijaj膮c wikipedyczne, kt贸re z praktyk膮 za wiele wsp贸lnego nie maj膮. Mia艂 kto艣 mo偶e okoliczno艣膰 z takimi w贸zkami - co艣 na temat skrzyni bieg贸w, trudnego do kontrolowania zu偶ycia paliwa, awaryjno艣ci? Generalnie pasowa艂oby mi - bo w stanie niez艂ym, niewyt艂uczone, bez pryszczy, wygl膮da na niemalowane (nie sprawdzane), komora i podwozie suche, kopytko jakies tam jest (偶ebym sraczki nie dostawa艂 przy wyprzedzaniu jakiego艣 Litwina).
Ile u waszych mechanik贸w kosztuje dla przyk艂adu wymiana paska rozrz膮du w takim modelu?
Kiedy wymieni膰 pomp臋 paliwa...

Sorry - pytania si臋 mno偶膮 - ale taki mamy rynek, czy klimat. Whatever. :-)

Octavia 2.0 benzyna kombi i automat na dodatek