Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Data: 2011-04-28 02:07:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
Jako, że nie chce mi się logować,rejestrować, i zapisywać - za pośrednictwem PMS i kilku użytkowników PMS należących do OCP pozwalam sobie przekazać takie oto pytanie do użytkownika Octavii oznakowanej barwami OCP o nr rej. WE 0143X:

Szanowny debilu, wyjaśnij mi, dlaczego na DK8 w dniu 20/04/2011 w okolicach 19 - 21 godziny podążając z kierunku Wrocławia w stronę Warszawy niczym popierdolony:

- co najmniej 3 krotnie wyprzedzałeś na wzniesieniu na podwójnej ciągłej ? ...

- W Wieluniu przeleciałeś pełną pizdą przez pierwsze czerwone światło zmuszając 1 miejscowego do ostrego hamowania ?

- pomiędzy Białą a Dąbrową (tuż przed Wieluniem) wyprzedzałeś na podwójnej ciągłej na przejeździe kolejowym rząd samochodów ...

- niczym pojebany przed fotoradarem na ograniczeniu do 50 zmusiłeś w Dąbrowie 3 tiry do hamowania zakończonego paleniem laków przez tiry, bo zamarzyło ci się jechać ca GPSowe 30 km/h ?

Po to by od Dzbanków  (Dzbanek?) do BeÅ‚chatowa jechać jak skoÅ„czona pizda caÅ‚y czas ca 60 km/h (gps'owe ?) z telefonem przy uchu ... A nastÄ™pnie na zwężkach na Gierkówie lecieć szalone 70 km/h ... ?

Pytam bo nie wiem ! Zapytałbym na OCP, ale trzeba się rejestrować ... a mi się nie chce. A wiem, że parę osób z PMS korzysta z OPC więc może podlinkuje.

No debil pędził od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedzał na wzniesieniach, na ciągłych, po to by przyblokować wszystkich tam, gdzie można było pocisnąć troszkę większymi prędkościami ...

Ehhh ... odreagowałem zaległą frustrację ;)

P.S. - nie miałem akurat CB, jakbym miał - zjebałbym debila osobiście bo to co odpieprzał na trasie zakrawało o nagrodę darwina. Długa prosta z zajebistą widocznością i przerywaną linią - szmaciarz jechał te 70/80 km/h utrudniając jazdę nawet tirmanom ... Pojawiały się wzniesienia - wyprzedzał na żylety, wskakując przed wyprzedzanego - zapinał hamulce na maksa etc ....

P.S.2

Niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi przy najbliższej możliwej okazji.
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-04-28 01:52:22
Autor: Mariusz_Maniek
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...
On 28 Kwi, 02:07, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
Jako, ¿e nie chce mi siê logowaæ,rejestrowaæ, i zapisywaæ - za
po¶rednictwem PMS i kilku u¿ytkowników PMS nale¿±cych do OCP
pozwalam sobie przekazaæ takie oto pytanie do u¿ytkownika
Octavii oznakowanej barwami OCP o nr rej. WE 0143X:

Szanowny debilu, wyja¶nij mi, dlaczego na DK8 w dniu 20/04/2011
w okolicach 19 - 21 godziny pod±¿aj±c z kierunku Wroc³awia w
stronê Warszawy niczym popierdolony:
Dlaczego nie zadzwoni³e¶ na 112 ? reaguj± na takie zg³oszenia..

Pozdrawiam,
Mariusz Maniek

Data: 2011-04-28 08:19:44
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ipab3j$nep$1node2.news.atman.pl...

No debil pędził od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedzał na wzniesieniach, na ciągłych, po to by przyblokować wszystkich tam, gdzie można było pocisnąć troszkę większymi prędkościami ...

Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
że "popierdalaÅ‚eÅ›"  i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?

Artru(m)

Data: 2011-04-28 08:44:19
Autor: Krzysztof 45
Artur(m) napisał(a):
Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
że "popierdalaÅ‚eÅ›"  i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?
Na zatłoczonych trasach, wystarczy jechać swoje, wyprzedzać nie łamiąc
przepisów, na 90tce jechać 110, a taki odmóżdżony debil szybszy nie
będzie, co chwile będziesz go dochodził i widział jego wyczyny.
Ale żeby to sprawdzić, to trzeba jeździć.
--
Krzysiek

Data: 2011-04-28 08:56:50
Autor: BAREK
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?

Ta sama myśl mi się nasunęła :-)
Aczkolwiek jak się zastanowić ciut głębiej, to możliwe, że Octawia jechała bardzo nie równo i w sumie mimo zrywania do przodu średnio jechała dość wolno.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-04-28 09:56:47
Autor: J.F.
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4db90fb2$1news.home.net.pl...
[...]

Musialaby ruch tamowac. Niestety - co wyprzedzenie to jeden samochod dalej. Jak sie samemu nie wyprzedza to znika z widoku po pewnym czasie.

J.

Data: 2011-04-28 18:39:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-28 09:56, J.F. pisze:

Musialaby ruch tamowac. Niestety - co wyprzedzenie to jeden
samochod dalej. Jak sie samemu nie wyprzedza to znika z widoku
po pewnym czasie.

Wystarczy czekać na możliwość wyprzedzania ... wzniesienie - koleś wyprzedza ... i znika mi z pola widzenia ... za wzniesieniem przerywana - wyprzedzasz ... i zasadniczo możesz być cały czas równo z tym z przodu tracąc go co chwila z oczu i co chwila kontakt wzrokowy odzyskując.

Data: 2011-04-28 21:26:12
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ipb6jv$88s$1news.onet.pl...
[...]

ee tam.
Za chwile jest normalna okazja do wyrpzedzenia i nagle sie okazuje, ze dupek na odcinku 100km nie przesunał sie do przodu względem Ciebie w ogóle.

Ile razy wyjeżdzam z Leszna i nagle w najmniiej odpowiednim miejscu wyprzedza mnie jakiś kretyn, później widze wielokrotnie podobne sytuacje, kiedy jest przede mną. żeby wjechać do poznania 2 samochody przede mną, mimo, ze jechalem swoje i wyprzedzałem wtedy kiedy można, kiedy nikomu nie wadze i w dodatku nie przekraczam jakoś specjalnie limitów prędkości i zwalniając we wiochach.
za każdym razem śmiać mi sie chce.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-28 08:57:03
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipb0u3$20ep$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
że "popierdalaÅ‚eÅ›"  i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?

jak zrobisz kiedyś trasę dłuższą niż z domu do roboty, to pogadamy o tym, ile razy na trasie można spotkać ten sam samochód, wyprzedzić go, być przez niego wyprzedzonym itd i nie ma w tym nic dziwnego i nie trzeba w jakiś szczególny sposób łamać przepisów

Data: 2011-04-28 09:43:02
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ipb33v$gop$1news.task.gda.pl...

[...]

Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

Artur(m)

Data: 2011-04-28 09:48:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-28 09:43, Artur(m) pisze:

Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

Ale "szypcycosiemfściekli" właśnie tak jeżdżą. Nawet ja, zdeklarowany kapelusznik, widzę takie rzeczy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-28 10:12:40
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipb5q9$226v$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

wiesz, jakby ten kolo z opc zrobił taki numer, a potem zniknął w sinej dali, gnając rónie fantazyjnie, to rafał by tu nie pisał

Data: 2011-04-28 18:41:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

wystarczy, że zobaczy taki znak fotoradaru, albo co bardziej powszechne usÅ‚yszy, że fotoradar w nawigacji i już zamiast dozwolone 90 jedzie  50.

Data: 2011-05-01 11:04:04
Autor: jerzu
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...
On Thu, 28 Apr 2011 09:43:02 +0200, "Artur\(m\)" <musicm@interia.pl>
wrote:

Znam tê zale¿no¶æ ale ona sprawdza siê w bardzo wyj±tkowych
przypadkach, bo trudno wyobraziæ sobie (choæ to oczywi¶cie mo¿liwe)
¿e kto¶ na podwójnej, i na skrzy¿owaniach, i na ¿yletê, a pó¼niej 50k±.

Nigdy takich nie spotka³e¶? Wyprzedzanie na wzniesieniu, na ³ukach,
podwójna ci±g³a. Dodatkowo jak pojawi siê fotoradar, to on po heblach
do 50 km/h (a dwozwolone jest 70 albo nawet 100). Ty wyprzedzasz tam
gdzie mo¿na zgodnie z przepisami, delikatnie przekraczaj±c dozwolon±
prêdko¶æ i go¶ci masz ca³y czas w zasiêgu wzroku. To nic niezwyk³ego.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-04-28 10:55:41
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-04-28 08:57, szerszen pisze:
[...]

Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio wierzę
w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.
Nie sugeruję jednak, że zachowywał się tak samo debilnie jak tamten.

Data: 2011-04-28 11:06:09
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipba2d$kd1$1@news.onet.pl...

Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio wierzę
w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.

ale ja wcale nie twierdzę że on jest święty, zresztą jak się wczytać w jego tekst, to nawet on sam tego nie sugeruje ;)

Data: 2011-04-28 12:21:00
Autor: J.F.
[...]

I slusznie .. bo u nas "wszyscy lamia", wiec zeby sie utrzymac to tez trzeba troche naginac :-)

I tak prawde mowiac - nie mam tak ze "ile razy mozna spotkac ten sam samochod".
Moze dlatego ze ja tez poginam - jak ktos mnie wyprzedza to znaczy ze pogian lepiej, a ja nie bede tak idiotycznie jezdzil/nie mam takiej mocy/itd .. i on odjezdza w sina dal :-)

Jak ktos "ciagle spotyka jedno auto" to pewnie dlatego ze we wioskach jedzie 60, a za wioskami 120 .. i co go jakis maluch we wiosce wyprzedzi, to za wiaska on jego.
Ewentualnie - widzi jak ktos wyprzedza ryzykownie, potem jest okazja, sa wyprzedza, dochodzi poprzednika przed nastepna zawalidroga, tak pare razy powtorka .. az w koncu delikwent ucieknie - ale tego juz nie zauwazy, zapamieta tylko ile razy spotkal.

J.

Data: 2011-04-28 18:42:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-28 10:55, Artur Maśląg pisze:

[...]

Ta ... można powiedzieć, że w 3 cylindrach moc drzemie ... niestety okazuje się po depnięciu w gaz (nie daj bóg z załączoną klimą), że moc nie drzemała, tylko zapadła w śpiączkę farmakologiczną.

Data: 2011-04-28 09:31:03
Autor: Albercik
W dniu 28.04.2011 08:19, Artur(m) pisze:

[...]

Nie zdziwił bym się jak by się okazało że autor tego wątku jadąc przepisowo i ekonomicznie był cały czas na równi z takim typem.
Problem jest w tym, że koleś kilkukrotnie ryzykuje życie swoje i innych, oraz koszt przejazdu ma znacznie wyższy niż może być, a czas przejazdu ma taki sam jak osoby jadące płynnie i bezpiecznie. Do tego niestety trzeba dorosnąć.

Co do fotoradarów i przejazdów koło nich z dużo niższą prędkością niż dozwolona... W Goczałkowicach stoi sobie taka skrzynka, jakiś czas przed tą skrzynką, jak i przed innymi na tej trasie, jest postawiona 70'tka, albo 80'tka, nie pamiętam, z tym że nieco dalej, lecz nadal przed fotoradarem jest skrzyżowanie, a jako że to droga dwujezdniowa(dwa pasy w jedną stronę) to tam można 100km/h mieć. Zawsze co tam jadę to wszyscy zwalniają, a że żaden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniają do 60km/h. No kurwicy można dostać..

Data: 2011-04-28 13:03:55
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...

U¿ytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipb53n$ebg$1node2.news.atman.pl...
W dniu 28.04.2011 08:19, Artur(m) pisze:

U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:ipab3j$nep$1node2.news.atman.pl...

No debil pêdzi³ od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedza³ na
wzniesieniach, na ci±g³ych, po to by przyblokowaæ wszystkich tam,
gdzie mo¿na by³o pocisn±æ troszkê wiêkszymi prêdko¶ciami ...

Ca³y czas to widzia³e¶, czyli mam prawo domniemywaæ,
¿e "popierdala³e¶" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowie¶ci innych?

Nie zdziwi³ bym siê jak by siê okaza³o ¿e autor tego w±tku jad±c przepisowo i ekonomicznie by³ ca³y czas na równi z takim typem.

to znaczy ¿e nigdy nie jecha³e¶ t± drog±...

Problem jest w tym, ¿e kole¶ kilkukrotnie ryzykuje ¿ycie swoje i innych, oraz koszt przejazdu ma znacznie wy¿szy ni¿ mo¿e byæ, a czas przejazdu ma taki sam jak osoby jad±ce p³ynnie i bezpiecznie. Do tego niestety trzeba dorosn±æ.

bredzisz wa¶æ.

Data: 2011-04-28 14:15:50
Autor: Albercik
W dniu 28.04.2011 13:03, PH pisze:

Nie zdziwi³ bym siê jak by siê okaza³o ¿e autor tego w±tku jad±c
przepisowo i ekonomicznie by³ ca³y czas na równi z takim typem.

to znaczy ¿e nigdy nie jecha³e¶ t± drog±...
Faktycznie, nie czêsto zdarza  mi siê zb³±dziæ w tamte strony, ale czy to co¶ zmienia?

[...]

¯e co bredzê? ¯e wariat ³ami±cy przepisy, byle pokazaæ jaki to on nie jest zwinny, by za chwile jechaæ poni¿ej ¶redniej rozs±dnej na danym odcinku bêdzie mia³ lepszy czas przejazdu i spali mniej paliwa ni¿ kto¶ kto trzyma siê jaki¶ rozs±dnych prêdko¶ci? Czy mo¿e osoba co jedzie w sznureczku i wyprzedza gdy jest to dozwolone ma wiêksze szanse na rozpierdzielenie siê na czyim¶ zderzaku, ni¿ kto¶ kto robi to w najg³upszym mo¿liwym miejscu?

A mo¿e Twoja ksywka pochodzi od zawodu jaki wykonujesz i jeste¶ jednym z tych co uwa¿aj± siê za najwa¿niejszych na drodze?

Data: 2011-04-28 14:25:06
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...

U¿ytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipblpm$vhn$1node2.news.atman.pl...
[...]

zaraz zaraz
wcze¶niej nie pisa³e¶ o "rozs±dnych prêdko¶ciach" tylko o "je¼dzie przepisowej".
stawiam flaszkê jak przejedziesz ca³± to drogê zgodnie z przepisami :) (i zapewniam Ciê ¿e nie bêdzie to mia³o nic wspólnego z rozs±dkiem i p³ynno¶ci± ruchu)

Data: 2011-04-28 14:43:04
Autor: Albercik
W dniu 28.04.2011 14:25, PH pisze:

zaraz zaraz
wcze¶niej nie pisa³e¶ o "rozs±dnych prêdko¶ciach" tylko o "je¼dzie
przepisowej".
to teraz przeczytaj jeszcze raz co napisa³em o przepisowej je¼dzie i w jakim kontek¶cie.

stawiam flaszkê jak przejedziesz ca³± to drogê zgodnie z przepisami :) (i
zapewniam Ciê ¿e nie bêdzie to mia³o nic wspólnego z rozs±dkiem i p³ynno¶ci±
ruchu)

Flaszka do skonsumowania przed czy po tym te¶cie?:)

Data: 2011-04-28 14:45:12
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...

U¿ytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipbncp$1dr$1node2.news.atman.pl...
[...]

no raczej przed :) bo na trze¼wo to na pewno nie przejedziesz tej trasy przepisowo ;-)))

Data: 2011-04-28 18:44:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
W dniu 2011-04-28 14:25, PH pisze:

zaraz zaraz
wcześniej nie pisałeś o "rozsądnych prędkościach" tylko o "jeździe
przepisowej".
stawiam flaszkę jak przejedziesz całą to drogę zgodnie z przepisami :) (i
zapewniam Cię że nie będzie to miało nic wspólnego z rozsądkiem i płynnością
ruchu)

Aktualnie gierkówka jest ROZKOPANA w pizdu ...
Ostatnio przejechałem ją za dnia w 4:20 ... tą samą trasę pokonałem żukiem w 5 h. Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.

Data: 2011-04-28 19:20:38
Autor: Bydlê
On 2011-04-28 18:44:48 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

¦rednia wg AM z postojami 74 km/h ¶rednia bez postojów 70.

R U sure?

--
Bydlê

Data: 2011-04-28 23:54:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-28 19:20, BydlÄ™ pisze:

Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.
R U sure?

W 100 %. Mam świadka, tj operatora AM, który obsługiwał "wszystko" gdyż ja byłem zajęty prowadzeniem żuka. Postoje o których mówię to pewnie postoje na światłach, bo jak wybiłem z Popularnej w Warszawie, to wysiadłem z żuka w Widoradzu na tankowanie, chwila moment, i kolejny prawdziwy "postój" to Traugutta we Wrocku.

Ciekawostka ... Lecisz żukiem prędkością przelotową (65-90 km/h) - na całej trasie zasadniczo zielona fala ;) Czasem dojeżdżałem do czerwonego z przyhamowaniem, znaczy zdjęciem nogi z gazu. Jak jadę normalnym autem , to ciągle gaz-hamulec-gaz-hamulec. A tu zupełnie nic.

Parę razy rozpędziłem się pod setkę wyprzedzając żukiem (he he he) peletony samochodów po 7-9 sztuk ... i to tyle. Zdaje się, że kluczy był właśnie w tym, że w ogóle nie zwalniałem. Wbiłem te 75 (gpsowe) na licznik i tak przejechałem praktycznie całą trasę.

Inna sprawa zupełnie odbijając od tematu, że zrobienie w trasie ponad tysiąca kilometrów już żukiem tak zmieniło mój światopogląd w trasie, że hej. Do tego stopnia, że roomster który zalany pod korek zawsze ogarniał na baku 800 - 900 km, w ten świąteczny okres na jednym baku przejechał 1350 km .... to 450 km więcej na jednym tankowaniu. Pół polski. Ale to tak offtopicowo ;)

Data: 2011-04-29 02:18:27
Autor: Bydlê
On 2011-04-28 23:54:43 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-28 19:20, Bydlê pisze:

¦rednia wg AM z postojami 74 km/h ¶rednia bez postojów 70.
R U sure?

W 100 %.

To ja sobie to muszê narysowaæ, bo na razie nie jarzê jak bez postojów jecha³e¶ wolniej, ni¿ z postojami.

--
Bydlê

Data: 2011-04-29 02:22:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-29 02:18, BydlÄ™ pisze:

Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.
R U sure?
W 100 %.
To ja sobie to muszę narysować, bo na razie nie jarzę jak bez
postojów jechałeś wolniej, niż z postojami.

Oj czepiasz się, zamieniłem miejscami. Myślałem, że pijesz, że takiej średniej żulem nie da się utrzymać.

Podmień miejscami, i będzie gites.

Data: 2011-04-29 23:26:03
Autor: Bydlê
On 2011-04-29 02:22:05 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-29 02:18, Bydlê pisze:

[...]

Oj czepiasz siê, zamieni³em miejscami.

OK - wiedzia³em, ¿e co¶ jest ¼le.

 My¶la³em, ¿e pijesz,

Zgadza siê, ale mi siê kostki lodu koñcz±, a w tiwi leci Full Metal Jacket, wiêc chyba przestanê.
'=_

--
Bydlê

Data: 2011-04-29 09:22:27
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...

U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipc5i0$g75$4node2.news.atman.pl...
[...]

Ostatnio przejecha³em j± za dnia w 4:20 ... t± sam± trasê pokona³em ¿ukiem w 5 h. ¦rednia wg AM z postojami 74 km/h ¶rednia bez postojów 70.

to znaczy ¿e te¿ zapierdala³e¶ jak pojebany :)

Data: 2011-04-29 10:26:43
Autor: Jarek Andrzejewski
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...

No dobra wróæmy do tematu: koledzy z OCP dotarli do "delikwenta"? Co
on na to?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-29 10:31:35
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...

U¿ytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0htkr6phfmq4p7uguit9ipnidi3k0667e14ax.com...

No dobra wróæmy do tematu: koledzy z OCP dotarli do "delikwenta"? Co
on na to?

a sk±d ja mam to wiedzieæ :))
pewnie wogóle nie by³o sprawy :)) po prostu Rafa³ mia³ za s³aby silnik w ¿uku, nie móg³ wyprzedziæ skodafki i st±d ca³a burza na forum :)))

Data: 2011-04-29 23:29:36
Autor: Bydlê
On 2011-04-29 09:22:27 +0200, "PH" <PH@pl.news> said:

[...]

Nie.
Np. Katowice-DC to 297 km, wiêc przy 74 km/h ¶redniej daje to 4 godziny jazdy.
Uczciwa prêdko¶æ i uczciwy czas.
Oznacza, ¿e na liczniku tylko chwilami mia³ ponad 110...

--
Bydlê

Data: 2011-05-02 09:12:10
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...

U¿ytkownik "Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipfak0$p8n$1inews.gazeta.pl...
On 2011-04-29 09:22:27 +0200, "PH" <PH@pl.news> said:

[...]

cz³owieku czy Ty kiedykolwiek jecha³e¶ z WRC do DC?? porównujesz Gierkówkê do "bezpiecznej 8ki"?? :O

Data: 2011-05-03 01:20:40
Autor: Bydlê

On 2011-04-29 09:22:27 +0200, "PH" <PH@pl.news> said:

[...]

Potrafisz zrozumieæ co znaczy wyraz GIERKÓWKA?

porównujesz Gierkówkê

Bo rozmawiamy o gierkówce.

Skup siê, albo popro¶ kogo¶ normalnego, by ci przeczyta³ ten w±tek.
Powoli, by¶ zrozumia³...
;>>>

(specjalnie na ten przypadek zostawiam najwa¿niejsze cytaty...)
--
Bydlê

Data: 2011-04-28 14:32:37
Autor: flower
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...
U¿ytkownik "PH" <PH@pl.news> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]
ma
> taki sam jak osoby jad±ce p³ynnie i bezpiecznie. Do tego niestety trzeba

bredzisz wa¶æ.

Nie bredzi. Doje¿d¿am do pracy kawa³kiem gierkówki od 12 lat i czêsto
robi³em sobie zabawê - spróbowaæ dogoniæ m³odego w¶ciek³ego nie
przekraczaj±c 100. Do¶æ czêsto mi siê to udawa³o - kwestia wybrania
odpowiedniego pasa na ¶wiat³ach, itp.

--
"¯a³uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-05-01 11:06:37
Autor: jerzu
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...
On Thu, 28 Apr 2011 09:31:03 +0200, Albercik
<nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> wrote:

Co do fotoradarów i przejazdów ko³o nich z du¿o ni¿sz± prêdko¶ci± ni¿ dozwolona... W Gocza³kowicach stoi sobie taka skrzynka, jaki¶ czas przed t± skrzynk±, jak i przed innymi na tej trasie, jest postawiona 70'tka, albo 80'tka, nie pamiêtam, z tym ¿e nieco dalej, lecz nadal przed fotoradarem jest skrzy¿owanie, a jako ¿e to droga dwujezdniowa(dwa pasy w jedn± stronê) to tam mo¿na 100km/h mieæ. Zawsze co tam jadê to wszyscy zwalniaj±, a ¿e ¿aden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniaj± do 60km/h. No kurwicy mo¿na dostaæ..

Na Gierkówce pomiêdzy Raw± Maz. a Warszaw± s± fotoradary na "setkach".
A i tak znajd± siê tacy, co zwolni± do 50-60 km/h. Tak na wszelki
wypadek.

Data: 2011-05-01 12:50:43
Autor: Cavallino
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Na Gierkówce pomiêdzy Raw± Maz. a Warszaw± s± fotoradary na "setkach".
A i tak znajd± siê tacy, co zwolni± do 50-60 km/h. Tak na wszelki
wypadek.

Raczej po prostu nie wiedz± jakie panuje tam ograniczenie, bo kto siê interesuje takimi pierdo³ami na znakach.
Powinni to przypominaæ razem z tablic± o foto.

Data: 2011-05-01 13:58:22
Autor:
[...]

W³a¶nie patrz± na znaki - nie ma ograniczenia predko¶ci (jak slusznie
prawisz, kiedys by³o), ale jest znak - uwaga fotoradar.
I w³a¶nie ten znak powoduje, ¿e ludki zwalniaj± a nie zastanawiaj± siê nad
tym, jaka jest tam dopuszczalna prêdko¶æ.

Podobnie jak Ty, niejednemu osio³kowi musia³em t³umaczyæ, dlaczego mo¿e
jechaæ swoj± 100-ke.....

Przemek

Data: 2011-04-28 14:39:31
Autor: =Marcos=
[...]

Czasem dobrą godzinę można jechać za takim szaleńcem zgodnie z prawem i i tak się go dogania na co drugich światłach ;]

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-04-28 09:33:13
Autor: Papkin
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Jako, że nie chce mi się logować,rejestrować, i zapisywać - za
pośrednictwem PMS i kilku użytkowników PMS należących do OCP
pozwalam sobie przekazać takie oto pytanie do użytkownika

zainwestuj w kamerke, bedzie co ogladac :)

Data: 2011-04-28 13:32:40
Autor: bratPit[pr]
[...]

ojj, nie wiesz jak to jest?

1) firma płaci - paliwo, serwis, samochód,
2) kredyt trzeba spłacać, 'franek' drożeje, raty coraz wyższe,
3) żona ma fochy, dzieci płaczą, pies zeżarł nowy mebel (jeszcze nie spłacony)
4) w firmie presja na wyniki, trzeba cisnąć klientów, szukać nowych, terminy gonią, dostawy spóźniają, etc.

i frustracja rośnie, najłatwiej odreagować w ten sposób,

5) co prawda mam Skodę ale to VW (a VW to przecież Audi) i na drodze to wszystkim udowodnię!

brat

Data: 2011-04-28 15:03:23
Autor: Bydlê
On 2011-04-28 02:07:16 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

Jako, ¿e nie chce mi siê logowaæ,rejestrowaæ, i zapisywaæ - za po¶rednictwem PMS i kilku u¿ytkowników PMS nale¿±cych do OCP pozwalam sobie przekazaæ takie oto pytanie do u¿ytkownika Octavii oznakowanej barwami OCP o nr rej. WE 0143X:

Szanowny debilu,(ciach).

Telefonu te¿ nie mia³e¶?
(bo, ¿e CB nie, to ju¿ wiem)

--
Bydlê

Data: 2011-04-28 18:45:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
W dniu 2011-04-28 15:03, BydlÄ™ pisze:

Telefonu też nie miałeś?
(bo, że CB nie, to już wiem)

Oznakował się tylko jako OCP, telefonu nie podał.

Data: 2011-04-28 18:56:01
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ipc5jq$g75$5node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-04-28 15:03, BydlÄ™ pisze:

Telefonu też nie miałeś?
(bo, że CB nie, to już wiem)

Oznakował się tylko jako OCP, telefonu nie podał.

Oni chyba sugerowali, żebyś zabawił się w psiego konfidenta.

Data: 2011-04-28 19:21:27
Autor: Bydlê
On 2011-04-28 18:45:46 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-28 15:03, Bydlê pisze:

Telefonu te¿ nie mia³e¶?
(bo, ¿e CB nie, to ju¿ wiem)

Oznakowa³ siê tylko jako OCP, telefonu nie poda³.

Ale ty swój mia³e¶?
Bo idiotów na drogach (podejrzenie, ¿e pod wp³ywem) zg³asza siê pod 112...

--
Bydlê

Data: 2011-04-28 23:59:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-28 19:21, BydlÄ™ pisze:

Telefonu też nie miałeś?
(bo, że CB nie, to już wiem)
Oznakował się tylko jako OCP, telefonu nie podał.
Ale ty swój miałeś?
Bo idiotów na drogach (podejrzenie, że pod wpływem) zgłasza się
pod 112...

Ależ nie wyglądał na naje*anego. Po prostu w sposób bezmózgi popierdalał wyprzedzając nie tam gdzie trzeba miast odczekać parę metrów. Na DK8 (jeszcze przed gierkówką) jest kilka takich wzniesień z podwójną ciągłą że nie ma sensu się tam spinać na wyprzedzanie, bo za chwilę masz megadługą prostą (lub lekko krętą) przerywaną linię z tą przewagą, że widoczność po horyzony (patrzysz z góry) ... To mi śmierdziało jebniętym handlowcem lub młodym gniewnym, który jumnął furkie tatowi.

Wiesz, tyle mnie by to tak nie wkurwiÅ‚o, gdyby potem jak w sumie można  byÅ‚o podupcać (teren niezabudowany, przez las zasadniczo z nowo domalowanymi ciÄ…gÅ‚ymi)  zaczÄ…Å‚ spowalniać i tworzyć niezÅ‚y peleton.

Data: 2011-04-29 02:19:24
Autor: Bydlê
On 2011-04-28 23:59:00 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-28 19:21, Bydlê pisze:

[...]

Ale¿ nie wygl±da³ na naje*anego.

Och, z opisu stylu jazdy mi wysz³o, ¿e albo pod wp³ywem, albo idiota (na jedno wychodzi).
Ja w takich przypadkach dzwoniê.

--
Bydlê

Data: 2011-04-29 02:27:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
W dniu 2011-04-29 02:19, BydlÄ™ pisze:

Och, z opisu stylu jazdy mi wyszło, że albo pod wpływem, albo
idiota (na jedno wychodzi).
Ja w takich przypadkach dzwoniÄ™.

Bez sensu. Ja na idiotów mam inne sposoby.

Przykłady z A4

- wyprzedzam kolumnÄ™ tirów ... zjawia siÄ™ za mnÄ… migajÄ…cy dÅ‚ugimi  i lewym kierunkiem. WidzÄ™, że mu siÄ™ w cholerÄ™ spieszy, wiÄ™c usuwam mu siÄ™ z drogi umożliwiajÄ…c przejazd .... zwalniam do prÄ™dkoÅ›ci kolumny tirów, potem poniżej jej prÄ™dkoÅ›ci , wycofujÄ™ siÄ™ za  wyprzedzanÄ… wczeÅ›niej kolumnÄ™ tirów  i wbijam na prawy pas. JeÅ›li koleÅ› pokazuje mi miÄ™dzynarodowy znak pokoju, ja wykonujÄ™ gest "proszÄ™ jechać, przecież zrobiÅ‚em szanownemu panu miejsce" ....

- zjawia się za mną migający ... jeśli siedzi za blisko i połowę jego auta widzę w lusterku lewym, wiem wtedy, że więcej w lewym lusterku nic nie zobaczę. Zatem warto skoncentrować się na widoku w przedniej szybie - spuszczam zatem na szybę połowę spryskiwacza ze zbiornika :) ... o dziwo, odległość między nami wzrasta (bardziej niż przy nadepnięciu na hamulec)

- olewam po całości (jeśli skończył się płyn do spryskiwaczy).

Paaaaanie ... po co dzwonić  ? Impulsy drogie, a paÅ‚y nie mogÄ… przyjechać, bo w niedzielÄ™ stojÄ… pod szkoÅ‚Ä… na lokalnej drodze z suszarkÄ… na 40 :)

Data: 2011-04-29 07:02:46
Autor: J.F.
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skoñczony ...
On Fri, 29 Apr 2011 02:27:24 +0200,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
Paaaaanie ... po co dzwoniæ  ? Impulsy drogie, a pa³y nie mog± przyjechaæ, bo w niedzielê stoj± pod szko³± na lokalnej drodze z suszark± na 40 :)

Zalezy - ostatnio taka akcje widzialem - mlodzian przegial, tirman
siegnal po komorke ... a 500m dalej stali ..

J.

Data: 2011-04-29 23:36:23
Autor: Bydlê
On 2011-04-29 02:27:24 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-29 02:19, Bydlê pisze:

Och, z opisu stylu jazdy mi wysz³o, ¿e albo pod wp³ywem, albo
idiota (na jedno wychodzi).
Ja w takich przypadkach dzwoniê.

Bez sensu.

Pozwolê sobie wróciæ do tego.

 Ja na idiotów mam inne sposoby.
- wyprzedzam kolumnê tirów ... zjawia siê za mn± migaj±cy d³ugimi  i lewym kierunkiem. Widzê, ¿e mu siê w cholerê spieszy, wiêc usuwam mu siê z drogi umo¿liwiaj±c przejazd .... zwalniam do prêdko¶ci kolumny tirów, potem poni¿ej jej prêdko¶ci , wycofujê siê za  wyprzedzan± wcze¶niej kolumnê tirów  i wbijam na prawy pas. Je¶li kole¶ pokazuje mi miêdzynarodowy znak pokoju, ja wykonujê gest "proszê jechaæ, przecie¿ zrobi³em szanownemu panu miejsce" ....

Musisz mieæ pecha - ja od paru lat nie spotka³em takiego chamskiego zachowania.
(natomiast spotykam inne: doje¿d¿am do kolumny tirów, a wlek±cy siê za ni± pacan MUSI tu¿ przed moim nosem zabraæ siê za wyprzedzanie - z prêdko¶ci± wiêksz± od tirów o jakie¶ 2-6 km/h...)

- zjawia siê za mn± migaj±cy ... je¶li siedzi za blisko i po³owê jego auta widzê w lusterku lewym, wiem wtedy, ¿e wiêcej w lewym lusterku nic nie zobaczê. Zatem warto skoncentrowaæ siê na widoku w przedniej szybie - spuszczam zatem na szybê po³owê spryskiwacza ze zbiornika :) ... o dziwo, odleg³o¶æ miêdzy nami wzrasta (bardziej ni¿ przy nadepniêciu na hamulec)

W podobnuych sytuacjach w³±czam ¶wiat³a hamowania - to skutecznie pomaga na jad±cych zbyt blisko mego zderzaka.

- olewam po ca³o¶ci (je¶li skoñczy³ siê p³yn do spryskiwaczy).

To jest do¶æ dobra metoda (najmniej wrzodów), ale nie zawsze jest optymalna.

Paaaaanie ... po co dzwoniæ  ?

¯eby zminimalizowaæ lub zlikwidowaæ zagro¿enie.

Impulsy drogie

???
112 jest na koszt firmy...

, a pa³y nie mog± przyjechaæ,

Mog± olaæ, ale zawszê proszê o powiadomienie mnie o skutkach interwencji - i informuj±...
(no dobra, tu mam ma³y haczyk na nich - innych mog± olaæ, mnie nie za bardzo :-))

--
Bydlê

Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...