Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Data: 2011-04-28 08:19:44
Autor: Artur\(m\)
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ipab3j$nep$1node2.news.atman.pl...

No debil pędził od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedzał na wzniesieniach, na ciągłych, po to by przyblokować wszystkich tam, gdzie można było pocisnąć troszkę większymi prędkościami ...

Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
ĹĽe "popierdalaĹ‚eĹ›"  i Ty i po podwĂłjnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?

Artru(m)

Data: 2011-04-28 08:44:19
Autor: Krzysztof 45
Artur(m) napisał(a):
Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
ĹĽe "popierdalaĹ‚eĹ›"  i Ty i po podwĂłjnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?
Na zatłoczonych trasach, wystarczy jechać swoje, wyprzedzać nie łamiąc
przepisów, na 90tce jechać 110, a taki odmóżdżony debil szybszy nie
będzie, co chwile będziesz go dochodził i widział jego wyczyny.
Ale żeby to sprawdzić, to trzeba jeździć.
--
Krzysiek

Data: 2011-04-28 08:56:50
Autor: BAREK
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?

Ta sama myśl mi się nasunęła :-)
Aczkolwiek jak się zastanowić ciut głębiej, to możliwe, że Octawia jechała bardzo nie równo i w sumie mimo zrywania do przodu średnio jechała dość wolno.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-04-28 09:56:47
Autor: J.F.
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4db90fb2$1news.home.net.pl...
[...]

Musialaby ruch tamowac. Niestety - co wyprzedzenie to jeden samochod dalej. Jak sie samemu nie wyprzedza to znika z widoku po pewnym czasie.

J.

Data: 2011-04-28 18:39:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-28 09:56, J.F. pisze:

Musialaby ruch tamowac. Niestety - co wyprzedzenie to jeden
samochod dalej. Jak sie samemu nie wyprzedza to znika z widoku
po pewnym czasie.

Wystarczy czekać na możliwość wyprzedzania ... wzniesienie - koleś wyprzedza ... i znika mi z pola widzenia ... za wzniesieniem przerywana - wyprzedzasz ... i zasadniczo możesz być cały czas równo z tym z przodu tracąc go co chwila z oczu i co chwila kontakt wzrokowy odzyskując.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-04-28 21:26:12
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ipb6jv$88s$1news.onet.pl...
[...]

ee tam.
Za chwile jest normalna okazja do wyrpzedzenia i nagle sie okazuje, ze dupek na odcinku 100km nie przesunał sie do przodu względem Ciebie w ogóle.

Ile razy wyjeżdzam z Leszna i nagle w najmniiej odpowiednim miejscu wyprzedza mnie jakiś kretyn, później widze wielokrotnie podobne sytuacje, kiedy jest przede mną. żeby wjechać do poznania 2 samochody przede mną, mimo, ze jechalem swoje i wyprzedzałem wtedy kiedy można, kiedy nikomu nie wadze i w dodatku nie przekraczam jakoś specjalnie limitów prędkości i zwalniając we wiochach.
za każdym razem śmiać mi sie chce.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-28 08:57:03
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipb0u3$20ep$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
ĹĽe "popierdalaĹ‚eĹ›"  i Ty i po podwĂłjnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowieści innych?

jak zrobisz kiedyś trasę dłuższą niż z domu do roboty, to pogadamy o tym, ile razy na trasie można spotkać ten sam samochód, wyprzedzić go, być przez niego wyprzedzonym itd i nie ma w tym nic dziwnego i nie trzeba w jakiś szczególny sposób łamać przepisów

Data: 2011-04-28 09:43:02
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ipb33v$gop$1news.task.gda.pl...

[...]

Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

Artur(m)

Data: 2011-04-28 09:48:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-28 09:43, Artur(m) pisze:

Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

Ale "szypcycosiemfściekli" właśnie tak jeżdżą. Nawet ja, zdeklarowany kapelusznik, widzę takie rzeczy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-28 10:12:40
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipb5q9$226v$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

wiesz, jakby ten kolo z opc zrobił taki numer, a potem zniknął w sinej dali, gnając rónie fantazyjnie, to rafał by tu nie pisał

Data: 2011-04-28 18:41:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

ĹĽe ktoĹ› na podwĂłjnej, i na skrzyĹĽowaniach, i na ĹĽyletÄ™, a
później 50ką.

wystarczy, ĹĽe zobaczy taki znak fotoradaru, albo co bardziej powszechne usĹ‚yszy, ĹĽe fotoradar w nawigacji i juĹĽ zamiast dozwolone 90 jedzie  50.

Data: 2011-05-01 11:04:04
Autor: jerzu
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
On Thu, 28 Apr 2011 09:43:02 +0200, "Artur\(m\)" <musicm@interia.pl>
wrote:

Znam tę zależno¶ć ale ona sprawdza się w bardzo wyj±tkowych
przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywi¶cie możliwe)
że kto¶ na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a póĽniej 50k±.

Nigdy takich nie spotkałe¶? Wyprzedzanie na wzniesieniu, na łukach,
podwójna ci±gła. Dodatkowo jak pojawi się fotoradar, to on po heblach
do 50 km/h (a dwozwolone jest 70 albo nawet 100). Ty wyprzedzasz tam
gdzie można zgodnie z przepisami, delikatnie przekraczaj±c dozwolon±
prędko¶ć i go¶ci masz cały czas w zasięgu wzroku. To nic niezwykłego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-04-28 10:55:41
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-04-28 08:57, szerszen pisze:
[...]

Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio wierzę
w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.
Nie sugeruję jednak, że zachowywał się tak samo debilnie jak tamten.

Data: 2011-04-28 11:06:09
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipba2d$kd1$1@news.onet.pl...

Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio wierzę
w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.

ale ja wcale nie twierdzę że on jest święty, zresztą jak się wczytać w jego tekst, to nawet on sam tego nie sugeruje ;)

Data: 2011-04-28 12:21:00
Autor: J.F.
[...]

I slusznie .. bo u nas "wszyscy lamia", wiec zeby sie utrzymac to tez trzeba troche naginac :-)

I tak prawde mowiac - nie mam tak ze "ile razy mozna spotkac ten sam samochod".
Moze dlatego ze ja tez poginam - jak ktos mnie wyprzedza to znaczy ze pogian lepiej, a ja nie bede tak idiotycznie jezdzil/nie mam takiej mocy/itd .. i on odjezdza w sina dal :-)

Jak ktos "ciagle spotyka jedno auto" to pewnie dlatego ze we wioskach jedzie 60, a za wioskami 120 .. i co go jakis maluch we wiosce wyprzedzi, to za wiaska on jego.
Ewentualnie - widzi jak ktos wyprzedza ryzykownie, potem jest okazja, sa wyprzedza, dochodzi poprzednika przed nastepna zawalidroga, tak pare razy powtorka .. az w koncu delikwent ucieknie - ale tego juz nie zauwazy, zapamieta tylko ile razy spotkal.

J.

Data: 2011-04-28 18:42:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-28 10:55, Artur Maśląg pisze:

[...]

Ta ... można powiedzieć, że w 3 cylindrach moc drzemie ... niestety okazuje się po depnięciu w gaz (nie daj bóg z załączoną klimą), że moc nie drzemała, tylko zapadła w śpiączkę farmakologiczną.

Data: 2011-04-28 09:31:03
Autor: Albercik
W dniu 28.04.2011 08:19, Artur(m) pisze:

[...]

Nie zdziwił bym się jak by się okazało że autor tego wątku jadąc przepisowo i ekonomicznie był cały czas na równi z takim typem.
Problem jest w tym, że koleś kilkukrotnie ryzykuje życie swoje i innych, oraz koszt przejazdu ma znacznie wyższy niż może być, a czas przejazdu ma taki sam jak osoby jadące płynnie i bezpiecznie. Do tego niestety trzeba dorosnąć.

Co do fotoradarów i przejazdów koło nich z dużo niższą prędkością niż dozwolona... W Goczałkowicach stoi sobie taka skrzynka, jakiś czas przed tą skrzynką, jak i przed innymi na tej trasie, jest postawiona 70'tka, albo 80'tka, nie pamiętam, z tym że nieco dalej, lecz nadal przed fotoradarem jest skrzyżowanie, a jako że to droga dwujezdniowa(dwa pasy w jedną stronę) to tam można 100km/h mieć. Zawsze co tam jadę to wszyscy zwalniają, a że żaden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniają do 60km/h. No kurwicy można dostać..

Data: 2011-04-28 13:03:55
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipb53n$ebg$1node2.news.atman.pl...
W dniu 28.04.2011 08:19, Artur(m) pisze:

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:ipab3j$nep$1node2.news.atman.pl...

No debil pędził od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedzał na
wzniesieniach, na ci±głych, po to by przyblokować wszystkich tam,
gdzie można było pocisn±ć troszkę większymi prędko¶ciami ...

Cały czas to widziałe¶, czyli mam prawo domniemywać,
że "popierdalałe¶" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
czy wiesz z opowie¶ci innych?

Nie zdziwił bym się jak by się okazało że autor tego w±tku jad±c przepisowo i ekonomicznie był cały czas na równi z takim typem.

to znaczy że nigdy nie jechałe¶ t± drog±...

Problem jest w tym, że kole¶ kilkukrotnie ryzykuje życie swoje i innych, oraz koszt przejazdu ma znacznie wyższy niż może być, a czas przejazdu ma taki sam jak osoby jad±ce płynnie i bezpiecznie. Do tego niestety trzeba dorosn±ć.

bredzisz wa¶ć.

Data: 2011-04-28 14:15:50
Autor: Albercik
W dniu 28.04.2011 13:03, PH pisze:

Nie zdziwił bym się jak by się okazało że autor tego w±tku jad±c
przepisowo i ekonomicznie był cały czas na równi z takim typem.

to znaczy że nigdy nie jechałe¶ t± drog±...
Faktycznie, nie często zdarza  mi się zbł±dzić w tamte strony, ale czy to co¶ zmienia?

[...]

Że co bredzę? Że wariat łami±cy przepisy, byle pokazać jaki to on nie jest zwinny, by za chwile jechać poniżej ¶redniej rozs±dnej na danym odcinku będzie miał lepszy czas przejazdu i spali mniej paliwa niż kto¶ kto trzyma się jaki¶ rozs±dnych prędko¶ci? Czy może osoba co jedzie w sznureczku i wyprzedza gdy jest to dozwolone ma większe szanse na rozpierdzielenie się na czyim¶ zderzaku, niż kto¶ kto robi to w najgłupszym możliwym miejscu?

A może Twoja ksywka pochodzi od zawodu jaki wykonujesz i jeste¶ jednym z tych co uważaj± się za najważniejszych na drodze?

Data: 2011-04-28 14:25:06
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipblpm$vhn$1node2.news.atman.pl...
[...]

zaraz zaraz
wcze¶niej nie pisałe¶ o "rozs±dnych prędko¶ciach" tylko o "jeĽdzie przepisowej".
stawiam flaszkę jak przejedziesz cał± to drogę zgodnie z przepisami :) (i zapewniam Cię że nie będzie to miało nic wspólnego z rozs±dkiem i płynno¶ci± ruchu)

Data: 2011-04-28 14:43:04
Autor: Albercik
W dniu 28.04.2011 14:25, PH pisze:

zaraz zaraz
wcze¶niej nie pisałe¶ o "rozs±dnych prędko¶ciach" tylko o "jeĽdzie
przepisowej".
to teraz przeczytaj jeszcze raz co napisałem o przepisowej jeĽdzie i w jakim kontek¶cie.

stawiam flaszkę jak przejedziesz cał± to drogę zgodnie z przepisami :) (i
zapewniam Cię że nie będzie to miało nic wspólnego z rozs±dkiem i płynno¶ci±
ruchu)

Flaszka do skonsumowania przed czy po tym te¶cie?:)

Data: 2011-04-28 14:45:12
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipbncp$1dr$1node2.news.atman.pl...
[...]

no raczej przed :) bo na trzeĽwo to na pewno nie przejedziesz tej trasy przepisowo ;-)))

Data: 2011-04-28 18:44:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
W dniu 2011-04-28 14:25, PH pisze:

zaraz zaraz
wcześniej nie pisałeś o "rozsądnych prędkościach" tylko o "jeździe
przepisowej".
stawiam flaszkę jak przejedziesz całą to drogę zgodnie z przepisami :) (i
zapewniam Cię że nie będzie to miało nic wspólnego z rozsądkiem i płynnością
ruchu)

Aktualnie gierkĂłwka jest ROZKOPANA w pizdu ...
Ostatnio przejechałem ją za dnia w 4:20 ... tą samą trasę pokonałem żukiem w 5 h. Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.

Data: 2011-04-28 19:20:38
Autor: Bydlę
On 2011-04-28 18:44:48 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

¦rednia wg AM z postojami 74 km/h ¶rednia bez postojów 70.

R U sure?

--
Bydlę

Data: 2011-04-28 23:54:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-28 19:20, BydlÄ™ pisze:

Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.
R U sure?

W 100 %. Mam świadka, tj operatora AM, który obsługiwał "wszystko" gdyż ja byłem zajęty prowadzeniem żuka. Postoje o których mówię to pewnie postoje na światłach, bo jak wybiłem z Popularnej w Warszawie, to wysiadłem z żuka w Widoradzu na tankowanie, chwila moment, i kolejny prawdziwy "postój" to Traugutta we Wrocku.

Ciekawostka ... Lecisz żukiem prędkością przelotową (65-90 km/h) - na całej trasie zasadniczo zielona fala ;) Czasem dojeżdżałem do czerwonego z przyhamowaniem, znaczy zdjęciem nogi z gazu. Jak jadę normalnym autem , to ciągle gaz-hamulec-gaz-hamulec. A tu zupełnie nic.

Parę razy rozpędziłem się pod setkę wyprzedzając żukiem (he he he) peletony samochodów po 7-9 sztuk ... i to tyle. Zdaje się, że kluczy był właśnie w tym, że w ogóle nie zwalniałem. Wbiłem te 75 (gpsowe) na licznik i tak przejechałem praktycznie całą trasę.

Inna sprawa zupełnie odbijając od tematu, że zrobienie w trasie ponad tysiąca kilometrów już żukiem tak zmieniło mój światopogląd w trasie, że hej. Do tego stopnia, że roomster który zalany pod korek zawsze ogarniał na baku 800 - 900 km, w ten świąteczny okres na jednym baku przejechał 1350 km .... to 450 km więcej na jednym tankowaniu. Pół polski. Ale to tak offtopicowo ;)

Data: 2011-04-29 02:18:27
Autor: Bydlę
On 2011-04-28 23:54:43 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-28 19:20, Bydlę pisze:

¦rednia wg AM z postojami 74 km/h ¶rednia bez postojów 70.
R U sure?

W 100 %.

To ja sobie to muszę narysować, bo na razie nie jarzę jak bez postojów jechałe¶ wolniej, niż z postojami.

--
Bydlę

Data: 2011-04-29 02:22:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-29 02:18, BydlÄ™ pisze:

Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.
R U sure?
W 100 %.
To ja sobie to muszę narysować, bo na razie nie jarzę jak bez
postojów jechałeś wolniej, niż z postojami.

Oj czepiasz się, zamieniłem miejscami. Myślałem, że pijesz, że takiej średniej żulem nie da się utrzymać.

Podmień miejscami, i będzie gites.

Data: 2011-04-29 23:26:03
Autor: Bydlę
On 2011-04-29 02:22:05 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-04-29 02:18, Bydlę pisze:

[...]

OK - wiedziałem, że co¶ jest Ľle.

 My¶lałem, że pijesz,

Zgadza się, ale mi się kostki lodu kończ±, a w tiwi leci Full Metal Jacket, więc chyba przestanę.
'=_

--
Bydlę

Data: 2011-04-29 09:22:27
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipc5i0$g75$4node2.news.atman.pl...
[...]

Aktualnie gierkówka jest ROZKOPANA w pizdu ...
Ostatnio przejechałem j± za dnia w 4:20 ... t± sam± trasę pokonałem żukiem w 5 h. ¦rednia wg AM z postojami 74 km/h ¶rednia bez postojów 70.

to znaczy że też zapierdalałe¶ jak pojebany :)

Data: 2011-04-29 10:26:43
Autor: Jarek Andrzejewski
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

No dobra wróćmy do tematu: koledzy z OCP dotarli do "delikwenta"? Co
on na to?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-29 10:31:35
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:0htkr6phfmq4p7uguit9ipnidi3k0667e14ax.com...

No dobra wróćmy do tematu: koledzy z OCP dotarli do "delikwenta"? Co
on na to?

a sk±d ja mam to wiedzieć :))
pewnie wogóle nie było sprawy :)) po prostu Rafał miał za słaby silnik w żuku, nie mógł wyprzedzić skodafki i st±d cała burza na forum :)))

Data: 2011-04-29 23:29:36
Autor: Bydlę
On 2011-04-29 09:22:27 +0200, "PH" <PH@pl.news> said:

[...]

Nie.
Np. Katowice-DC to 297 km, więc przy 74 km/h ¶redniej daje to 4 godziny jazdy.
Uczciwa prędko¶ć i uczciwy czas.
Oznacza, że na liczniku tylko chwilami miał ponad 110...

--
Bydlę

Data: 2011-05-02 09:12:10
Autor: PH
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ipfak0$p8n$1inews.gazeta.pl...
On 2011-04-29 09:22:27 +0200, "PH" <PH@pl.news> said:

[...]

człowieku czy Ty kiedykolwiek jechałe¶ z WRC do DC?? porównujesz Gierkówkę do "bezpiecznej 8ki"?? :O

Data: 2011-05-03 01:20:40
Autor: Bydlę

On 2011-04-29 09:22:27 +0200, "PH" <PH@pl.news> said:

[...]

Potrafisz zrozumieć co znaczy wyraz GIERKÓWKA?

porównujesz Gierkówkę

Bo rozmawiamy o gierkówce.

Skup się, albo popro¶ kogo¶ normalnego, by ci przeczytał ten w±tek.
Powoli, by¶ zrozumiał...
;>>>

(specjalnie na ten przypadek zostawiam najważniejsze cytaty...)
--
Bydlę

Data: 2011-04-28 14:32:37
Autor: flower
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
ma
> taki sam jak osoby jad±ce płynnie i bezpiecznie. Do tego niestety trzeba

bredzisz wa¶ć.

Nie bredzi. Dojeżdżam do pracy kawałkiem gierkówki od 12 lat i często
robiłem sobie zabawę - spróbować dogonić młodego w¶ciekłego nie
przekraczaj±c 100. Do¶ć często mi się to udawało - kwestia wybrania
odpowiedniego pasa na ¶wiatłach, itp.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-05-01 11:06:37
Autor: jerzu
Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
On Thu, 28 Apr 2011 09:31:03 +0200, Albercik
<nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> wrote:

Co do fotoradarów i przejazdów koło nich z dużo niższ± prędko¶ci± niż dozwolona... W Goczałkowicach stoi sobie taka skrzynka, jaki¶ czas przed t± skrzynk±, jak i przed innymi na tej trasie, jest postawiona 70'tka, albo 80'tka, nie pamiętam, z tym że nieco dalej, lecz nadal przed fotoradarem jest skrzyżowanie, a jako że to droga dwujezdniowa(dwa pasy w jedn± stronę) to tam można 100km/h mieć. Zawsze co tam jadę to wszyscy zwalniaj±, a że żaden nie patrzy na znaki i nie wie jakie tam ograniczenie(którego de facto nie ma), to zwalniaj± do 60km/h. No kurwicy można dostać..

Na Gierkówce pomiędzy Raw± Maz. a Warszaw± s± fotoradary na "setkach".
A i tak znajd± się tacy, co zwolni± do 50-60 km/h. Tak na wszelki
wypadek.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-01 12:50:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Na Gierkówce pomiędzy Raw± Maz. a Warszaw± s± fotoradary na "setkach".
A i tak znajd± się tacy, co zwolni± do 50-60 km/h. Tak na wszelki
wypadek.

Raczej po prostu nie wiedz± jakie panuje tam ograniczenie, bo kto się interesuje takimi pierdołami na znakach.
Powinni to przypominać razem z tablic± o foto.

Data: 2011-05-01 13:58:22
Autor:
[...]

Wła¶nie patrz± na znaki - nie ma ograniczenia predko¶ci (jak slusznie
prawisz, kiedys było), ale jest znak - uwaga fotoradar.
I wła¶nie ten znak powoduje, że ludki zwalniaj± a nie zastanawiaj± się nad
tym, jaka jest tam dopuszczalna prędko¶ć.

Podobnie jak Ty, niejednemu osiołkowi musiałem tłumaczyć, dlaczego może
jechać swoj± 100-ke.....

Przemek

Data: 2011-04-28 14:39:31
Autor: =Marcos=
[...]

Czasem dobrą godzinę można jechać za takim szaleńcem zgodnie z prawem i i tak się go dogania na co drugich światłach ;]

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...