Octavia I analiza błędów VAG

Data: 2011-11-03 00:18:56
Autor: venioo
Octavia I analiza błędów VAG
Nie przypalila ci sie jakas wiazka? Albo jakis lokalny spec nie dlubal w elektryce? Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera.

--
venioo
gg:198909

Data: 2011-11-03 01:49:25
Autor: X-Man
"venioo" <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> wrote in message news:j8sj59$5og$1news.onet.pl...
Nie przypalila ci sie jakas wiazka?

wątpię...

Albo jakis lokalny spec nie dlubal w
elektryce?

Na pewno nie...

Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

hmmm nie mogę wykluczyć wilgoci bo komora silnika hermetyczna nie jest ale ale sprawdzałem kostki i raczej nigdzie nic zaśniedziałe nie było

[...]

Dzisiaj zdjąłem akumulator i wyczyściłem połączenia mas pod nim może to coś skasuję jutro błędy i się okaże.

Pzdr
Piotrek

Octavia I analiza błędów VAG