Octavia II 2006r rdza-zdjęcia.

Data: 2013-06-06 23:16:55
Autor: X-Man
Octavia II 2006r rdza-zdjęcia.
Witam
w chwili obecnej jestem w trakcie przesiadki z Octavii I na II (mam obie przed domem) I 2005r, II 2006r. Ze zdziwieneim zauwazyłem że stan podwozia, nadkoli, płyty podłogowej w II jest zdecydowanie gorszy niż w I z przebiegiem jakieś 120kkm wyższym. Na zdjęciach mam zdjęte wygłuszenie i plastiki nadkoli przed wizytą u lakiernika.

Czy to jest normalne w tym modelu i roczniku? niby blacha ocynk a wygląda to już dość nieciekawie miejscami... nawet w klapie bagażnika na szwie jest rdza...

http://postimg.org/gallery/1na9ddj4/

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-06-07 07:43:33
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> napisał w wiadomości news:kor1oq$h7l$1speranza.aioe.org...
[...]

Na pocieszenie - lancer z 2009 jest bardziej zgnity niż octavia z 2006.
Choć to marne pocieszenie ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2013-06-07 03:30:07
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 07:43:33 UTC+2 użytkownik Yogi(n) napisał:
> [...]

Na pocieszenie - lancer z 2009 jest bardziej zgnity niż octavia z 2006.

Na wkurzenie. Prawie pełnoletni Cienki. Jedyna korozja jak na nim była to zardzewiałe mocowanie wahaczy. Ale to korozja zmęczeniowa i się nie liczy. Po wymianie zardzewiałych elementów i dobrym zabezpieczeniu następna naprawa za 10 lat. Koszt naprawy 250 złotych.

Data: 2013-06-07 15:18:35
Autor: Waz
[...]

miałem pełnoletniego cienkiego i zamieniłem na połowę młodszego seja i ten sej absolutnie na 100% bezkolizyjny bardziej rdzewieje niż cienki

mimo wszystko zależy od ilości jazdy w zimie w naszych warunkach

Data: 2013-06-07 12:13:49
Autor: misiek
[...]

http://postimg.org/image/jbon7olu7/

na tej focie to jest antykorozja czy srednio oryginalnie nalozona pasta gluszaca przez pijanego blacharza pasjonata entuzjaste ? :)

jak to mowia - jesli ocynk rdzewieje, wiedz ze cos sie dzialo ;)
chiba ze sie myle ...

Data: 2013-06-07 13:21:20
Autor: X-Man
"misiek" <danton1969@go3.pl> wrote in message news:koscbl$6ff$1mx1.internetia.pl...
[...]

to jest właśnie biedna antykorozja nałożona na spawach/łączeniach fabrycznie w Octavii I wygląda to dużo lepiej poza tym nadkola są w całości osłonięte plastikiem a tu jest tylko jakiś filc. Ogólnie stan zabezpieczeń antykorozyjnych w tym aucie jest mizerny aż żal patrzeć na to. Raczej bity nie był bo sprawdzałem to przes zakupem po nr VIN i numerze rejstracyjnym. Poza tym w UK aut po większych dzwonach się nie klepie tylko złomuje zazwyczaj...

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-06-07 14:35:09
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-06-07 14:21, X-Man pisze:
[...]

To może jakiś podtopielec. Dziwne żeby takie auto tak szybko poddało się rudzielcowi.

Data: 2013-06-07 19:04:40
Autor: tᴏ
X-Man wrote:

http://postimg.org/gallery/1na9ddj4/

Ale padakę kupiłeś. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-07 23:05:02
Autor: kor_nick
[...]

miałem octavię z tego rocznika.
stawiana po blokiem.
po 5 latach w progach po zdjęciu plastików coś tam się zaczynało ale to na zdjęciach to nie jest normalne.

Data: 2013-06-07 22:49:45
Autor: X-Man
"kor_nick" <celekNOSPAM@piasta.pl> wrote in message news:kotigh$hd$1mx1.internetia.pl...
[...]

własnie też mi się tak wydaje nie wiem czy to wina soli auto jeździło w okolicach Inverness (Loch Ness i te sprawy) może tam więcej soli sypią bo opady większe w zimie czy coś, sam nie wiem. Albo w fabryce dali ciała...

Pzdr
Piotrek

Octavia II 2006r rdza-zdjęcia.