Octavia II podnośniki szyb

Data: 2010-01-25 17:37:26
Autor: Karolek
Octavia II podnośniki szyb
Robert_J pisze:
Witam.
Czy ktoś może potwierdzić padanie mechanizmów elektrycznych podnośników szyb? Bo coś chyba jest nie teges, prawy przód padł mi 4 stycznia, a w czwartek padł lewy przód ;-). Mówię o podnośniku, a nie o siłownikach. Nie wytrzymały plastikowe kółka, które przewijają linki... Czyżby mróz aż tak je osłabiał?
Pozdr.

Na pewno w octavii I byly z tym wieczne problemy, pewnie niewiele sie konstrukcja zmienila i w octavii II tez jest ten sam problem.

--
Karolek

Data: 2010-01-25 17:48:25
Autor: Robert_J
Octavia II podnośniki szyb
Na pewno w octavii I byly z tym wieczne problemy, pewnie niewiele sie konstrukcja zmienila i w octavii II tez jest ten sam problem.

Właśnie konstrunkcja jest zdecydowanie inna. Ale pewnikiem kluczowe elementy zostały z tego samego, niezbyt wytrzymałego materiału ;-))). Nieważne, wymienione i jest OK... Raz na ponad 4 lata coś mogę zainwestować w auto ;-).

Octavia II podnośniki szyb