Octavia II - to jak zwiększyć ten prześwit?

Data: 2011-05-06 11:20:52
Autor: Vlad The Ripper
Octavia II - to jak zwiększyć ten prześwit?

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:iptfnj$2tv$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Jako że czas moich amorków przednich dobiega końca zastanawiam się jak przy okazji wymiany podnieść zawieszenie w tym aucie. Pacjent to Octavia II kombi '07 2,0TDI 140KM. Przesiadłem się do niej z Audi A6 C5 i pierwsze co odczułem oprócz supertwardego zawieszenia (w audi myślałem że autostrada A4 jest równa, skoda miejscami dziwnie skacze..) to właśnie mniejszy prześwit.
Szukałęm po forach ale nic konkretnego do OII nie znalazłem.

Do octavii 1 były specjalne tuleje montowane nad amortyzatorami (podobno pasują też do innych klonów golfa 4). Takie jak tu: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/69
Może do nowszego modelu też to mają.

Octavia II - to jak zwiększyć ten prześwit?