Octavia bierze olej

Data: 2011-10-21 17:33:14
Autor: Robert_J
Octavia bierze olej
Octavia 1.9 TDI 90 KM, z 2004, przebieg ok 178kkm (raczej oryginalny bo auto krajowe). Zauwazylem przy sprawdzaniu, ze oleju nieco mniej na bagnecie, jest miedzy wskaznikami ale jakis czas temu bylo na rowni z max. Olej wymieniany 8 tys. km temu. Takie podgryzanie oleju jest normalne czy moze zwiastowac jakies problemy z silnikiem ?

Ja co prawda mam 2005 r. 105 KM, ale sądzę że akurat w tej kwestii różnic specjalnych nie będzie. Tak, pije trochę oleju, ale to nie tyle sam silnik co sprężarka. Ja mam swoje od nowości i w zasadzie chyba tylko raz nie musiałem dolewać :-). Najczęściej trzeba dolać 200 ml tak ok. 2/3 przebiegu między przeglądami. Nie musisz się niczego obawiać :-)

Octavia bierze olej