[OT ]Octavia bierze olej

Data: 2011-10-21 18:00:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
[OT ]Octavia bierze olej

Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7rsd6$k2o$1news.onet.pl...
Prade mowiac to pierwsze auto jakim jezdze prywatnie ktore bierze olej, wczesniejsze nie mialy tego problemu.

zaciekawił mnie ten fragment...

Mam rozumieć, ze zwykle auta, którymi jeździłeś prywatnie nie brały oleju, a te firmowe brały? :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-10-21 20:55:48
Autor: Xiant
[OT ]Octavia bierze olej

[...]

Witam

Moze nieprecyzyjnie to napisalem ale tak, prywatnie mialem:
- audi A6 - 2006 rok, nie bral oleju
- astra II 2000 rok, 1.7 dti, nie bral oleju
- signum 2003, 2.2 dti, nie bral oleju

i teraz mam octavie. Jezdzilem wieloma samochodami jako sluzbowymi i np. vw jetta (nowe auto, 2010 rok zakupu) brala ok 1l na ok 3000 i na serio trzeba tego bylo pilnowac jak oka w glowie i dolewac co 4-5 tankowan.

Pozdrawiam
Xiant

[OT ]Octavia bierze olej