Octavia - oberwana skrzynia bieg贸w

Data: 2014-10-27 15:54:58
Autor: X-Man
Octavia - oberwana skrzynia bieg贸w
"Tomasz W贸jtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> wrote in message news:m2lol7$pmd$1node2.news.atman.pl...
W octavii mojego kolegi oberwa艂a si臋 skrzynia bieg贸w. Objawia si臋 to tak, 偶e skrzynia normalnie dzia艂a, ale strasznie grzechocze przy je藕dzie do przodu (wsteczny dzia艂a OK). To mechanik stwierdzi艂, 偶e skrzynia oderwa艂a si臋 od jakich艣 艂ap mocuj膮cych.
Moje pytanie jest, na czym w艂a艣ciwie taka awaria polega?

stary podnie艣 mask臋 i popatrz skrzynia to jest spory grat jak poruszasz silnikiem to zobaczysz gdzie lata

pzdr
Piotr

Octavia - oberwana skrzynia bieg贸w