Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

Data: 2009-03-13 23:47:58
Autor: kiki
Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

"Jackare" <j@sp.uk.de.pl> wrote in message news:gpenv5$ar6$1nemesis.news.neostrada.pl...
   Wczoraj robiłem jakieś szalone przemeblowanie u siebie w mieszkaniu i od połowy dnia śmierdziało mi w domu dymem węglowym. Dałem się zmylić gdy

No ale czemu nie wsadzi rurki z nierdzewki w ten komin? No przecież wszyscy mamy jakieś kominy czy to ceramiczne czy z nierdzewek. Weź mu wpuść tam wody i powiedz, że ci rura pękła :-)

Data: 2009-03-14 00:02:49
Autor: Jackare
[...]

To stara kamienica z 1924 roku. Górny Śląsk - samiusieńkie centrum. Szkody górnicze, ulica o największym nasileniu ruchu w mieście + tramwaje. Coś mogo spękać, rozszczelnić się.
Kominiarz dopuścił eksploatację bo komin miał ciąg i nikt inny nie był do niego wpięty. Tyle Komin ma w przebiegu dwa skosy.
Wkład musi być żaroodporny z grubszej czarnej stali- sąsiad ma kocioł węglowy.
A z wodą dobry pomysł :))))))
--
Jackare

Data: 2009-03-14 00:52:55
Autor: Maniek4
Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

Użytkownik "Jackare" <j@sp.uk.de.pl> napisał w wiadomości news:gpep84$c7j$1nemesis.news.neostrada.pl...

A z wodą dobry pomysł :))))))

A sasiad po prostu powala. Mi brak slow.

Pozdro.. TK

Data: 2009-03-14 09:17:23
Autor: kris
[...]

Czyli rury nie wsadzi. Ma więc duży kłopot.

Krzysiek

Data: 2009-03-13 11:13:13
Autor: Panslavista

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Jackare" <j@sp.uk.de.pl> napisał w wiadomości

> niego wpięty. Tyle Komin ma w przebiegu dwa skosy.
Czyli rury nie wsadzi. Ma więc duży kłopot.

-- Pozdrawiam

Krzysiek

Jeżeli zastosują rurę rozciąganą...

Data: 2009-03-16 14:15:26
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Fri, 13 Mar 2009 11:13:13 +0100, Panslavista napisał(a):

Jeżeli zastosują rurę rozciąganą...

Która służy do pieców niskotemperaturowych (gaz, olej), a nie węglowych

T.

Data: 2009-03-14 10:07:30
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpfp6j$lea$1news.onet.pl...

Czyli rury nie wsadzi. Ma więc duży kłopot.

Ale może dać komin na zewnątrz o ile pozwoli na to administracja.
Niestety komin będzie droższy od tego kotła wraz z instalacją.

Data: 2009-03-15 12:43:12
Autor: Jackare
Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

niego wpięty. Tyle Komin ma w przebiegu dwa skosy.
Czyli rury nie wsadzi. Ma więc duży kłopot.

Wsadzi bo skosy są dopiero nad strychem. Wsadzając prostą rurę ominie mnie, wyjdzie jakiś metr ponad podłogę strychu i zakończy ją przed skosem. Musi tylko rozebrać komin na wysokości pierwszego skosu.
--
Jackare

Oczadzieli.... Piątek trzynastego.