Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

Data: 2009-03-14 12:38:26
Autor: kiki
Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

"Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> wrote in message news:gpg4pn$jss$1news.onet.pl...
Podłącze się troche pod temat.

Z tych kominków to jeżcze będą artykuły prasowe, szczególnie o tych co założyli sobie oszczędnoości na ekogroszku i palą okoliczne gałęzie żeby nie wiem, grzeć za darmo :-)

Data: 2009-03-14 12:42:01
Autor: kris

Użytkownik "kiki" <ss@ss.ss> napisał w wiadomości news:gpg4v9$8l6$1opal.futuro.pl...

[...]

Kiki, ty nie masz kominka?
Niemożliwe;))) Od kilku lat już nie robią projektów domów bez kominka;)))

Krzysiek

Oczadzieli.... Piątek trzynastego.