Oczekiwanie na odpowiedz z ministerstwa

Data: 2011-03-21 19:58:43
Autor: news-gazeta
Oczekiwanie na odpowiedz z ministerstwa
Witam.
Zlozyłem wniosek do ministerstwa srodowiska, z jednorazowe zwolnienie mnie z oplaty recyklingowej w wysokosci 500zl. Oplata ta jest wymagana przy rejestracji auta z UE.
Wniosek napisalem poniewaz kilka dni wczesniej sprzedalem auto do niemiec, wyrejestrowalem go z powodu sprzedazy poza granice polski, czyli zgodnie z cytatem p. Magdaleny Perlińskiej:
"Danina ta nie ma więc charakteru typowego podatku, lecz raczej charakter opłaty za skorzystanie z określonych usług (systemu recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji)"

Czyli ja nie skorzystam z określonych usług (systemu recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji).

NFOŚiGW nie potrafil mi podac zadnej podstawy prawnej odmowy i odeslali mnie właśnie do ministerstwa środowiska - dział gospodarki odpadami.

Czekam teraz na odpowiedz z ministerstwa i jestem przygotowany na wystartowanie do sadu administracyjnego.

Rozpisalem sie, ale moje pytanie brzmi:
Ile czasu moge czekac na odpowiedz z ministerstwa i co jesli nie dostane wcale odpowiedzi?

Pozdrawiam - Darek.

Oczekiwanie na odpowiedz z ministerstwa