Oczom nie wierzę :/(prasa, prawo)

Data: 2011-11-03 09:46:33
Autor: Wojtek Sobociński
Oczom nie wierzę :/(prasa, prawo)
Wreszcie wiem, co to są "opary absurdu":

"Przez rok nie będzie możliwe zdobycie uprawnień do prowadzenia motoru.
Egzaminów na tę kategorię prawa jazdy nie będzie można przeprowadzać od
lutego 2012 roku do stycznia 2013 roku Wszystko przez lukę w ustawie o
kierujących pojazdami.
11 lutego 2012 roku wchodzi w życie część przepisów ustawy o kierujących
pojazdami. Wykreśla ona z kodeksu drogowego rozdział poświęcony
kierującym. Normuje on sprawy kategorii prawa jazdy i wymaganego dla
nich wieku. Poświęcone tym kwestiom regulacje nowej ustawy o kierujących
pojazdami wejdą w życie dopiero 19 stycznia 2013 roku Przez blisko rok w
przepisach będzie więc luka.
Ministerstwo Infrastruktury ma świadomość problemu. Deklaruje, że gdy
Sejm wznowi pracę, zgłosi nowelizację, która naprawi błąd."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10579462,Prawko_na_motor_przez_rok_nie_do_zdobycia__Luka_w.html
http://archiwum.rp.pl/artykul/1091829_Prawko_na_motor_nie_do_zdobycia.html
(w rzepie to się nie rozpisali za bardzo)

Pzdr

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-11-03 09:27:34
Autor: kakmar
Dnia 03.11.2011 Wojtek Sobociński <sobocinski@vp.pl> napisał/a:
Wreszcie wiem, co to są "opary absurdu":

Ojtam, ojtam, nie takie numery (ops) pomyłki, udało się (ops) zdażyło się przeglosować i do DU wpisać.

--
kakmaratgmaildotcom

Oczom nie wierzę :/(prasa, prawo)