Oczy przecierałem ze zdumienia

Data: 2010-05-05 09:56:14
Autor: cirrus
Oczy przecierałem ze zdumienia
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d1906db0-c7fb-4a44-87d3-df8a5d1932fdj33g2000yqn.googlegroups.com...
Jak widziałem dziś Bielana u Olejnik. Cycus glancuś, zero agresji,
wyważone odpowiedzi. Prawie zapomniałem jak jeszcze tydzień temu
kłamał w zywe oczy w sprawie samolotu do Tbilisi.
zdaje się, że spin doktorzy przejrzeli na oczy i nie będziemy mieli do
czynienia z ze spotami w stylu "mordo ty moja". Zapowiada sie cięzka
walka. Chyba ,ze cos pierdolnie jak zwykle, ta Jagłupiak, albo sam
prezes nie da się trzymać ma uwięzi i coś tam palnie.

Długo nie wytrzymaja, natura ciągnie wilka do lasu.

--
stevep

Oczy przecierałem ze zdumienia