Oczyszczenie zimowych butów w ¶rodku

Data: 2013-09-21 11:22:33
Autor: Bartosz
Oczyszczenie zimowych butów w ¶rodku
Proszę o podpowiedĽ, może kto¶ ma jaki¶ "patent".
Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w ¶rodku
i mam teraz problem czym je wyczy¶cić?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2013-09-21 12:44:59
Autor: Bartosz
[...]

Całe buty ??? Jak ???

Bartek

Data: 2013-09-21 18:43:08
Autor: saskatchewan
Oczyszczenie zimowych butów w ¶rodku

Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomo¶ci news:523d920a$0$1254$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W pralce do butów oczywi¶cie.

Data: 2014-01-04 17:01:48
Autor: 666
Oczyszczenie zimowych butów w ¶rodku
Odkurzyć odkurzaczem.
Działa na 100%.

-- -- -
Proszę o podpowiedĽ, może kto¶ ma jaki¶ "patent".

Data: 2013-09-22 11:41:12
Autor: Kukus Minipalus

"Bartosz" <Bar@Tosz.pl> schrieb im Newsbeitrag news:523d653f$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale w czym problem? Kto¶ Ci wsypał do nich kilo cementu? Czy też mieszkasz na ¦l±sku i kurz u was tłusty i soczysty? Bo jak nie to co za problem wytrzepać i użyć odkurzacza? A jak już ten kurz taki agresywny to podej¶ć do jakiego¶ warsztatu, co maj± kompresor i wydmuchać sprężonym powietrzem.

Data: 2013-11-28 19:21:13
Autor: Kamikazee
[...]

Wymontować ze ¶rodka butów co się da np. wkładki użyć odkurzacza, kompresora do usnięcia kurzu ze ¶rodka. Wnętrze butów umyć ¶cierk± lekko nas±czon± octem.

Data: 2013-11-28 15:35:55
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 28 listopada 2013 19:21:13 UTC+1 użytkownik Kamikazee napisał:
> [...]

Wymontować ze ¶rodka butów co się da np. wkładki użyć odkurzacza, kompresora do usnięcia kurzu ze ¶rodka. Wnętrze butów umyć ¶cierk± lekko nas±czon± octem.

Po co ten ocet, chyba tylko po to żeby je zasmrodzić.

Data: 2013-11-29 02:51:36
Autor: Ikselka
Oczyszczenie zimowych butów w środku
Dnia Thu, 28 Nov 2013 15:35:55 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

W dniu czwartek, 28 listopada 2013 19:21:13 UTC+1 użytkownik Kamikazee napisał:
W dniu 2013-09-21 11:22, Bartosz pisze:

Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu

buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku

i mam teraz problem czym je wyczyścić?

ProszÄ™ o pomoc.

Wymontować ze środka butów co się da np. wkładki użyć odkurzacza, kompresora do usnięcia kurzu ze środka. Wnętrze butów umyć ścierką lekko nasączoną octem.

Po co ten ocet, chyba tylko po to żeby je zasmrodzić.

Ocet szybko wietrzeje, więc nie ma obawy.
--
XL
"Przypadek – to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Data: 2013-11-29 01:44:37
Autor: kogutek444

napisał(a):

Ocet szybko wietrzeje, więc nie ma obawy.

-- XL

"Przypadek - to Bóg przechadzaj±cy się incognito." A. Einstein

To że masz głowę elastyczn± na tyle że szczupła się zrobiła wiem od dawna. Nie ciebie pytałem, ale skoro się wpieprzasz pomiędzy wódkę i zak±skę to nie pytałem o wietrzenie tylko po co.

Data: 2013-11-29 22:28:11
Autor: Ikselka
Oczyszczenie zimowych butów w środku

napisał(a):

[...]

"Przypadek - to BĂłg przechadzajÄ…cy siÄ™ incognito." A. Einstein

To że masz głowę elastyczną na tyle że szczupła się zrobiła wiem od dawna. Nie ciebie pytałem, ale skoro się wpieprzasz pomiędzy wódkę i zakąskę to nie pytałem o wietrzenie tylko po co.

Czyli jak zawsze cham - chamstwo się w twym łbie trwale zaskorupiło i
cuchnie.

Data: 2013-11-29 23:32:41
Autor: czeremcha
W dniu pi±tek, 29 listopada 2013 10:44:37 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> Ocet szybko wietrzeje, więc nie ma obawy.

> XL

nie pytałem o wietrzenie tylko po co.

Zanim zaczniesz pluć jadem - rusz głow± - może się domy¶lisz. Albo sprawdĽ w wikipedii na przykład, do czego w gospodarstwie domowym używany jest ocet. A potem pomy¶l o czym¶ takim, co się nazywa pokora.

Ania

Data: 2013-11-30 13:06:04
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 30 listopada 2013 08:32:41 UTC+1 użytkownik czeremcha napisał:

> [...]

Zanim zaczniesz pluć jadem - rusz głow± - może się domy¶lisz. Albo sprawdĽ w wikipedii na przykład, do czego w gospodarstwie domowym używany jest ocet. A potem pomy¶l o czym¶ takim, co się nazywa pokora.

oooo solidarno¶ć ( co za paskudne słowo) jajników się odezwała. U¶wiadom nie do czego może w domu służyć ocet? Oczywi¶cie z wyj±tkiem robienia marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

Data: 2013-11-30 23:33:42
Autor: Ikselka
Oczyszczenie zimowych butów w środku
Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:06:04 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

oooo solidarność ( co za paskudne słowo) jajników się odezwała.

Klasyka argumentacji seksistowskiego dupka.

Uświadom nie do czego może w domu służyć ocet? Oczywiście z wyjątkiem robienia marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

http://www.naturalnakosmetyka.pl/dla-domu/item/14-10-zastosowan-octu.html

"Sklepowe półki uginają się od różnych środków czyszczących w dość wysokich
cenach. Wszystkie te preparaty możesz zastąpić jednym, niedrogim i
naturalnym białym octem, który nie tylko ma zastosowanie w kuchni, ale
takĹĽe ma wszelakie zastosowanie w gospodarstwie domowym jako naturalny
środek dezynfekujący, czyszczący i odkamieniający. Od lat nasze babcie
używały octu do niżej wymienionych czynności.

 DuĹĽÄ… zaletÄ… jego stosowania jest czyszczenie bez szorowania.

1.jest idealny do czyszczenia baterii Ĺ‚azienkowych z kamienia, wystarczy
polać zabrudzone miejsce odrobiną octu i odczekać chwilkę, 2.doskonale myje wszystkie gładkie powierzchnie typu lustra, glazura, okna
nie pozostawiając smug, należy rozcieńczyć ocet z wodą 1:1 i spryskać szybę

3.w połączeniu z sodą ma zastosowanie do udrożniania rur, do odpływu wsyp
trochę sody i zalej szklanką octu, odczekaj chwilę i przepłucz rury gorącą
wodÄ…,

4.usuwy uporczywe plamy z tkanin, należy polać plamę odrobiną octu, potrzeć
i wyprać zgodnie z zaleceniami na metce,

5.ocet jako środek dezynfekujący doskonale się sprawdza przy myciu lodówki,
deski do krojenia, blatu, mikrofalówki, usuwa uporczywe tłuste plamy z
kuchenki itd.,

6.usuwa biały osad z obuwia po zimie, na ściereczkę polać trochę octu i
przetrzeć,

7.usuwa pleśń, 8.zmywa ślady po długopisie ze ścian, na ściereczkę nalać trochę octu i
przetrzeć,

9.odkamieni czajnik, wlać do czajnika trochę octu i zagotować, później
należy bardzo dobrze wypłukać czajnik,

10.szklane naczynia odzyskają blask, wystarczy wypłukać je w occie.

- See more at:
http://www.naturalnakosmetyka.pl/dla-domu/item/14-10-zastosowan-octu.html#sthash.OcDvoih3.dpuf"

Data: 2013-12-01 13:06:09
Autor: czeremcha
Oczyszczenie zimowych butów w ¶rodku

oooo solidarno¶ć ( co za paskudne słowo) jajników się odezwała.

Nie. Solidarno¶ć mózgów raczej. Ani jajników, ani mózgu matka natura ci nie darowała.

U¶wiadom nie do czego może w domu służyć ocet? Oczywi¶cie z wyj±tkiem robienia marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

Czytać potrafi? W wikipedii sprawdził? No nie, bo pooo cooo...

Ania

Data: 2013-12-01 22:58:47
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 1 Dec 2013 13:06:09 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

oooo solidarność ( co za paskudne słowo) jajników się odezwała.

Nie. Solidarność mózgów raczej. Ani jajników, ani mózgu matka natura ci nie darowała.

Uświadom nie do czego może w domu służyć ocet? Oczywiście z wyjątkiem robienia marynat potrzebnych do życia alkoholikom z lepszych domów.

Czytać potrafi? W wikipedii sprawdził? No nie, bo pooo cooo...

Nie potrafi. On czytowywa. I to tylko z powodu swych kompleksĂłw wobec
"lepszych domĂłw".

Data: 2013-12-05 19:45:53
Autor: Kamikazee
W dniu 2013-12-01 22:06, czeremcha pisze:

[...]

Nie dyskutuj z debilami.

Data: 2014-01-06 09:12:27
Autor: JaMyszka
Oczyszczenie zimowych butów w ¶rodku
W dniu sobota, 21 wrze¶nia 2013 11:22:33 UTC+2 użytkownik Bartosz napisał:
(...)

Moja ciotka w czasach PRL prała swoje swetry rozpuszczalnikiem benzynowym..
Oczywi¶cie w miejscu przewiewnym to robiła, My¶lę, że możma zaadoptować jej metodę wycieraj±c wnętrze butów ¶ciereczk± nawilżon± owym rozpuszczalnikiem.

--
wszystkiego Najlepszego z Nowym Rokiem :)
JM

Oczyszczenie zimowych butów w ¶rodku