Oczywiście że..

Data: 2012-02-27 20:00:04
Autor: jadryĹ›
Oczywiście że..
... na dzień dzisiejszy nie ma alternatywy dla kolesi od okrągłego stołu. Już się o to postarał Jarosław K.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,124758,title,Polacy-oburzeni-wielkie-bagno-w-koncu-ludzie-sie,wid,14286402,wiadomosc.html

Data: 2012-02-27 20:05:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Oczywiście że..

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jigjrm$e9i$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale przecież Jarosław K. jest też kolesiem od okrągłego stołu! Dla niego znajdziesz alternatywę?

Data: 2012-02-27 20:11:15
Autor: jadryĹ›
Oczywiście że..

[...]

No właśnie o tym napisałem.. Kto jak nie on wykończył dwie rdzennie polskie partie spoza układu? On, Tusk czy Miller, nie ma najmniejszego znaczenia - rozkradanie państwa i degradacja będzie trwać.

Data: 2012-02-27 20:17:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Oczywiście że..

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jigkgm$f06$1node2.news.atman.pl...

[...]

A ciebie wkur...ia, bo nie masz w tym udziału.

Data: 2012-02-27 22:53:30
Autor: pic
Oczywi¶cie że..
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
znaczenia -
> rozkradanie państwa i degradacja będzie trwać.

A ciebie wkur...ia, bo nie masz w tym udziału.

A ty masz?

Data: 2012-02-28 10:13:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Oczywi¶cie że..

Użytkownik "pic" <kiepsk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jih1ha$iq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

znaczenia -
> rozkradanie państwa i degradacja będzie trwać.

A ciebie wkur...ia, bo nie masz w tym udziału.

Dlaczego przyp...asz się do szczę¶liwego emeryta?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-28 12:27:12
Autor: jadry¶
Oczywi¶cie że..

Dlaczego przyp...asz się do szczę¶liwego emeryta?

Typ chłopka roztropka, czy ¶wiadome wspieranie q*stwa pookr±głostołowego?

Data: 2012-02-28 12:25:38
Autor: jadryĹ›
Oczywiście że..

[...]

Ile razy jeszcze mam ci pisać że brzydzę się kradzieżą i matactwami?

Data: 2012-02-28 13:46:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Oczywiście że..

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jiidjl$7ns$3node2.news.atman.pl...

[...]

Jeśli ciebie okradają - tak. Jeśli ty - nie. Przykłady? Masz - Kłusowanie ryb i twoja działka.

Data: 2012-02-28 07:48:38
Autor: Marek
Oczywi¶cie że..
On 28 Lut, 13:46, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadry¶" <r...@yachoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:jiidjl$7ns$3node2.news.atman.pl...

> Ile razy jeszcze mam ci pisać że brzydzę się kradzież± i matactwami?

Je¶li ciebie okradaj± - tak. Je¶li ty - nie. Przykłady? Masz - Kłusowanie ryb i
twoja działka.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Klusowanie nie jest kradzieza.

Data: 2012-02-28 17:28:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Oczywi¶cie że..

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:fe315f96-dcdc-4572-9937-cb070d16ae87w9g2000vbv.googlegroups.com...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kłusownictwo
http://pzl.szczecin.pl/klusownictwo.html

Data: 2012-02-28 20:46:38
Autor: jadryĹ›
Oczywiście że..

Ile razy jeszcze mam ci pisać że brzydzę się kradzieżą i matactwami?

Jeśli ciebie okradają - tak. Jeśli ty - nie. Przykłady? Masz - Kłusowanie ryb i twoja działka.

Raz, jeden jedyny raz dopuściłem się kradzieży, było to z 20 lat temu , i nikt nie poniósł na tym straty.. Był to wędzony jesiotr wyniesiony z przyjęcia.

Data: 2012-02-29 07:02:40
Autor: stevep
Oczywi¶cie że..
Dnia 28-02-2012 o 12:25:38 jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a):

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jigkgm$f06$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jigjrm$e9i$1node2.news.atman.pl...
.. na dzień dzisiejszy nie ma alternatywy dla kolesi od okr±głego  stołu. Już się o to postarał Jarosław K.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,124758,title,Polacy-oburzeni-wielkie-bagno-w-koncu-ludzie-sie,wid,14286402,wiadomosc.html

Ale przecież Jarosław K. jest też kolesiem od okr±głego stołu! Dla  niego znajdziesz alternatywę?

No wła¶nie o tym napisałem.. Kto jak nie on wykończył dwie rdzennie  polskie partie spoza układu? On, Tusk czy Miller, nie ma najmniejszego  znaczenia - rozkradanie państwa i degradacja będzie trwać.

A ciebie wkur...ia, bo nie masz w tym udziału.

Ile razy jeszcze mam ci pisać że brzydzę się kradzież± i matactwami?

I czcisz komunizm, przecież trudno o większe złodziejstwo.
--
stevep

Oczywiście że..