Oczywi¶cie, najlepiej jakby Polska stanęła w ogniu, bo tu nie chodzi o prawo ale o władzÄ™!

Data: 2017-07-24 17:35:12
Autor: pulsar
Oczywi¶cie, najlepiej jakby Polska stanęła w ogniu, bo tu nie chodzi o prawo ale o władzÄ™!
W dniu 2017-07-24 o 17:25, boukun pisze:

"Decyzja prezydenta nie uspokoiła nastrojów w¶ród przeciwników działań ugrupowania Jarosława Kaczyńskiego" Oczywi¶cie, najlepiej jakby Polska stanęła w ogniu, bo tu nie chodzi o prawo ale o władzę! Podpalacze...

Noo, a co gdyby łaskawca wydalił z siebie nie 2/3 przyzwoito¶ci
a np 1/3, też ci twoi 'podpalacze' powinni odpu¶cić 'ugrupowaniu
Jarosława' ? Mógł może najpierw obiecać jedno weto ? Paradne.
-- -
pulsar

Data: 2017-07-24 17:47:21
Autor: boukun
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Stoisz tam, gdzie stało ZOMO:

KOD @Kom_Obr_Dem

Dzi¶ w całej Polsce, pod S±dami tak jak przez ostatni tydzień o 21:00
#Łańcuch¦wiatła dla s±dów - chcemy #3xWeto, nie tylko 2
14:06 - 24 Jul 2017

zielnik
3h temu

panie Prezydencie Angela Merkel jest gotowa pomóc Panu napisac now± ustawę o s±downictwie.ma pan okazje skorzystac z pomocy niemców żeby napisali dla Polski ustawy.

ewa
28 min. temu

najważniejsze że pani Merkel zadowolona.

Data: 2017-07-24 17:59:03
Autor: pulsar
Oczywi¶cie, najlepiej jakby Polska stanęła w ogniu, bo tu nie chodzi o prawo ale o władzÄ™!
W dniu 2017-07-24 o 17:47, boukun pisze:

Stoisz tam, gdzie stało ZOMO:

Ale ja stoję tam jako JA, a nie jako 'pisi czopek'...
ale ty tego nie pojmiesz, choć przecież smród czujesz.
-- -
pulsar

Data: 2017-07-24 18:03:22
Autor: boukun
[...]