Oczywi¶cie tu mowa o prawdziwych kibicach, a nie o zwolennikach PiS-u.

Data: 2012-02-21 06:55:55
Autor: stevep
Oczywi¶cie tu mowa o prawdziwych kibicach, a nie o zwolennikach PiS-u.
# Kowalczyk u Lisa: Kibice to największa nagroda jak± dostałam

  - To ciężka praca, któr± wykonali¶my, kroczek za kroczkiem, to wielkie  wyrzeczenie, pozbyli¶my się prywatnego życia, kibice to największa nagroda  jak± kiedykolwiek odstałam - mówiła Justyna Kowalczyk w programie "Tomasz  Lis na żywo". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hj3qh

--
stevep

Oczywi¶cie tu mowa o prawdziwych kibicach, a nie o zwolennikach PiS-u.