OczywistaOczywistośc Panie Duda.

Data: 2015-07-14 04:42:26
Autor: Stachu Chebel
OczywistaOczywistośc Panie Duda.
Póki co, może mnie facet pozwać z powództwa cywilnego za naruszenie czegośtam.
Jak po zapszysiężeniu begnie "tak mi dopomóż ...", to wszelakie polemiki, eeetam polemiki..  Krytyka Waści niejako z Urzędu była by ścigana. Tymczasem, może mnie Pan Panie Duda co najwyżej pozwać z powództwa cywilnego.
Za co? Ano za to, że stwierdzam że fandzolisz Pan farmazony. Baaa, w pewnym momencie wywiadu potwierdzasz Pan swoją racje używając argumentacji "bom jest prawnik"..  Chuja się Pan znasz na materiałoznawstwie, a z Sydney to najlepsze są Strusie jajca..  , a nie jakieś posrane pseudoprofesory....

Kompromitacja tutaj:

Andrzej Duda o Smoleńsku
07.05 | Sprawa przyczyn katastrofy smoleńskiej jest niewyjaśniona, nie wiem, jak to się stało, że do tej tragedii doszło - mówił w programie "Debata. Czas decyzji" Andrzej Duda.

http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/andrzej-duda-o-smolensku,1420958.html?playlist_id=18797

I zanim zaczniesz buroku, tak, tak.... , (inaczej nazwać się nie da) , przeczytaj se gościu parę słów niezależnych. Pan Margański jest fascynatem lotnictwa, jest niezależny..  Jest fascynatem ???  Źle napisałem..  Jest to znakomity fachowiec i konstruktor w tym temacie.  Weź se Pan przeczytaj to:

http://waldek-myst.blog.onet.pl/2010/09/28/edward-marganski-lot-ku-smierci/

I weź Pan nie fandzol głupot, bo wychodzisz Pan w tym momencie na UŁOMA!!

Rzucaj się Waść dalej na opłatki.. Wakacje proponuję spędzić nie w Tunezji, Egipcie, no bo wiadomo.. terror jak cholera...

Jedź Pan do Dominikany!!  Tam Waść zostaniesz Wesołowsko powitany.

OczywistaOczywistośc Panie Duda.