Od 1 sierpnia dostęp do telewizji cyfrowej dostanie 87 proc. Polaków

Data: 2011-08-31 22:34:16
Autor: Mailkontent
W dniu 2011-08-31 04:45, Pszemol pisze:
Od 1 sierpnia dostęp do telewizji cyfrowej dostanie 87 proc. Polaków
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9996424,Od_1_sierpnia_dostep_do_telewizji_cyfrowej_dostanie.html

Co mogę dodać/dokupić do starego telewizora aby oglądać
cyfrową TV z anteny? Czy tylko nowy TV LCD da radę ?

Kup zewnętrzny tuner DVB-T zwany też STB, musi spełniać wymagania: http://dziennikustaw.gov.pl/D2009221174201.pdf.
Minimum podane w specyfikacji tunera to:
AUDIO: E-AC-3(DD+),
VIDEO: H.264/AVC HDTV(MPEG-4 HD).

Praktycznie wszystkie oferują możliwość nagrywania programu na USB, po zmianie TV będzie za magnetowid.

--
wq

Data: 2011-09-01 00:02:01
Autor: ToMasz
W dniu 31.08.2011 22:41, Pszemol pisze:
[...]

Fajnie to by było jakby kolega dał jakiś link do sprawdzonego modelu. bo na wielu aukcjach wiadomego portalu są takie urządzenia które mają tylko mpeg-2 - wiec kiszka. Druga sprawa w jakim formacie jest nagranie na USB?

ToMasz

Data: 2011-09-01 07:10:51
Autor: pawell32

http://allegro.pl/tuner-dekoder-dvb-t-mpeg-4-nagrywarka-najtaniej-i1775319941.html

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-09-01 08:24:32
Autor: Mailkontent
W dniu 2011-09-01 07:10, pawell32 pisze:
[...]

A jest zgodny z E-AC3, bo w opisie o dźwięku ani słowa ?

--
wq

Data: 2011-09-01 08:58:21
Autor: pawell32
W dniu 2011-09-01 08:24, Mailkontent pisze:

http://allegro.pl/tuner-dekoder-dvb-t-mpeg-4-nagrywarka-najtaniej-i1775319941.html

A jest zgodny z E-AC3, bo w opisie o dźwięku ani słowa ?

nie wiem. to jest przykład jednego z najtańszych odbiorników.
odbiera nasz mux2 bez zarzutu, reszta mnie nie interesuje.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-09-01 08:29:38
Autor: Mailkontent
[...]

Podaj link do urządzenia nagrywającego program DVB-T w innym standardzie jak .ts

--
wq

Data: 2011-09-01 08:45:47
Autor: Mailkontent
W dniu 2011-08-31 22:41, Pszemol pisze:
[...]

Tuner można sprawdzić odtwarzając ten plik z USB http://mpeg-4.pl/trolle/test_ddplus.ts jest to H264 MPEG-4 AVC 1440x1080 50fps z dźwiękiem E-AC3
Powodzenia

--
wq

Od 1 sierpnia dostęp do telewizji cyfrowej dostanie 87 proc. Polaków