Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)

Data: 2017-12-12 11:47:55
Autor: miumiu
Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p0kfe2$kmk$1usenet.news.interia.pl...
Witajcie.

Właśnie przed chwilą telewizor mi powiedział, że od 1 stycznia przyszłego roku miejsca parkingowe mają mieć 250 cm szerokości.

Już prawie się ucieszyłem, ale pan telewizor dokończył, że dotyczy to nowo budowanych jak i przebudowywanych parkingów.

Ale dobre i to, bo epoka Tico czy Malucha już się skończyła.

-- Pozdrawiam.

Adam

Nie to że tego, ale od dawna na projektach zagospodarowania terenu widze miejsca parkingowe dla osobowek 5,0x2,5m, dla niepelnosprawnych 5,0x4,0m. Moze dotad przepisy tego nie wymagaly, nie znam sie, ale najczesciej tak wlasnie projektowano.

Pzdr

Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)