Od 16 maja silne Meritum 4,3%

Data: 2011-05-02 11:52:55
Autor: glaukonWYTNIJTO
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
Jak wyżej. Uciekaaać ;)

--

Data: 2011-05-02 10:28:52
Autor:
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
glaukonWYTNIJTO@op.pl napisał(a):
Jak wyżej. Uciekaaać ;)

Tylko gdzie?? Ch** z tymi bankami, inflacja rośnie a oprocentowanie spada..

Data: 2011-05-02 16:33:02
Autor: mx
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
Jak wyżej. Uciekaaać ;)

Tylko gdzie?? Ch** z tymi bankami, inflacja rośnie a oprocentowanie spada..

Było 0.13 dziennie od 1013.89, będzie trzeba dołożyć po 47.16 na każde Silne (do 1061.05), aby nadal było 13 groszy. Procentowo było 4.68/5.78, będzie 4.47/5.52. Logistycznie to niewielki problem, ale zabawy będzie trochę. No i kilka złotych miesięcznie do tyłu. Czekamy na poprawę pogody!

Data: 2011-05-02 19:43:53
Autor: Q
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
Jak wyżej. Uciekaaać ;)

Tylko gdzie?? Ch** z tymi bankami, inflacja rośnie a oprocentowanie spada..

To jak z kursem dolara i czesciami komputerowymi:
- jak dolar idzie w gore, to ceny czesci ida w gore "bo dolar idzie w gore"
- jak dolar idzie w dol, to czesc stoja (ew. ida w gore :),
  "bo w magazynach zalega nam towar po wyzszych cenach"

Data: 2011-05-03 15:56:36
Autor: mx
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
> [...]

jak dolar idzie w dol, to czesc stoja (ew. ida w gore :),
  >"bo w magazynach zalega nam towar po wyzszych cenach"

Wygląda na to, że 10 tysięcy można zdywersyfikować na 2 m-ce/5.64% do Getinonline. Bez odchodzenia od komputera, bez optymalizacji, a ok. 20 zł będziemy do przodu po 2 miesiącach. Może jak kasa odpłynie to i Meritum zaskoczy na jakieś 6%?

Data: 2011-05-15 09:19:22
Autor: mx
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
Jak wyżej. Uciekaaać ;)

Dziś 15-ty, czyli wieczorne naliczenie z datą 16-tego, będzie już po nowych stawkach. Optymalizować (na 1061.05) dzisiaj!

Data: 2011-05-15 16:27:09
Autor: mx
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
Jak wyżej. Uciekaaać ;)

Dziś 15-ty, czyli wieczorne naliczenie z datą 16-tego, będzie już po nowych stawkach. Optymalizować (na 1061.05) dzisiaj!

Wygląda, że w Meritum to system odmawia założenia lokaty. Właśnie zacząłem optymalizować i mnie wylogowało. Przy kolejnych, nieparzystych próbach logowania mam komunikat:
1. "System wykrył inną aktywną sesję użytkownika. Została ona zakończona. Zaloguj się ponownie."
Przy próbach parzystych dla odmiany:
2. "Na skutek braku aktywności w systemie przez dłuższy czas nastąpiło automatyczne wylogowanie. Prosimy zalogować się ponownie"
I tak wkoło Macieju, do usr... śmierci. Coraz głębiej mam ten ich system.

Data: 2011-05-15 16:33:41
Autor: mx
Od 16 maja silne Meritum 4,3%

I tak wkoło Macieju, do usr... śmierci. Coraz głębiej mam ten ich system.

Dodam jeszcze, że przy kolejnych próbach, system żąda tych samych znaków w haśle. A to ewidentnie oznacza leżenie na łopatkach.

Data: 2011-05-15 17:47:10
Autor: wiatrak
Od 16 maja silne Meritum 4,3%

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:iqons2$705$1inews.gazeta.pl...
[...]

System został zoptymalizowany. Rozłącza półgroszowców :)

Data: 2011-05-15 23:02:22
Autor: Piotr
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
mialem podobne problemu z meritum - pomogla zmiana routera sieci wifi na nowszy model...

Data: 2011-05-15 23:34:26
Autor: osa
Od 16 maja silne Meritum 4,3%
Odsetki z datą 16.05 naliczyli po staremu :)