Od 1981 roku przegrywaliśmy teraźniejszość

Data: 2015-06-09 12:11:12
Autor: boukun
Od 1981 roku przegrywaliśmy teraźniejszość
https://www.youtube.com/watch?v=v52-3ahukVA

Nieźle, hasło młodego Kukiza z 1985 roku wciąż aktualne. Trzeba walczyć o teraźniejszość, wtedy będziemy mieli przyszłość...
Od 1981 roku przegrywaliśmy teraźniejszość...

boukun

Data: 2015-06-09 04:20:00
Autor: donek999bronek
użytkownik boukun napisał:
[...]

Se pobierz akta z afery podsłuchowej  i poślij kurwy na numery tam zapisane:)

320mega https://mega.co.nz/#!KsMnRZxB!pzHTOBn4rPFkFALuRafktQtP2oRwR8OLMXTbKLpZP-0

Data: 2015-06-09 04:42:58
Autor: donek999bronek
użytkownik boukun napisał:

> 320mega
>
> https://mega.co.nz/#!KsMnRZxB!pzHTOBn4rPFkFALuRafktQtP2oRwR8OLMXTbKLpZP-0

Pobieram...

boukun

A o 6 rano zapukajo:)

Ciekawe po ile inne zakąski u Sowy?:)

Data: 2015-06-09 13:44:38
Autor: boukun
Od 1981 roku przegrywaliśmy teraźniejszość
> [...]

Pobrane!
Jutro wyjeżdżam z kraju, laptopa zabieram z sobą, może nie zdążo...

boukun

Data: 2015-06-09 05:51:45
Autor: donek999bronek
użytkownik boukun napisał:

Pobrane!
Jutro wyjeżdżam z kraju, laptopa zabieram z sobą, może nie zdążo...

boukun

Na wykopie ktoś wrzucił resztę linków, jak cie interesi, se popatrz,
mnie się nie chce w to bawić.

Data: 2015-06-09 13:13:13
Autor: Chiron

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ml6e41$j0c$1speranza.aioe.org...
https://www.youtube.com/watch?v=v52-3ahukVA

Nieźle, hasło młodego Kukiza z 1985 roku wciąż aktualne. Trzeba walczyć o teraźniejszość, wtedy będziemy mieli przyszłość...
Od 1981 roku przegrywaliśmy teraźniejszość...

\
A Ty kiedy skumasz, że nie ma znaczenia, co i kto mówi- ważne, kogo reprezentuje? Czymś się różni od Palikota? Palikot zaczął od obrony krzyża w szkołach i parlamencie- jako o polskiej tradycji, która musi być chroniona. Mówił o miłości do Jana Pawła 2.

Spójrz za kulisy- i popatrz, kto tam stoi za panem Kukizem. Kto mu opłacał kampanię wyborczą. Uważasz, że on nad swoimi sponsorami zapanuje i ich pozamyka do pierdla?

--

Chiron

Data: 2015-06-09 13:30:26
Autor: boukun
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Taak? Nawet nie pamiętam.

Spójrz za kulisy- i popatrz, kto tam stoi za panem Kukizem. Kto mu opłacał kampanię wyborczą. Uważasz, że on nad swoimi sponsorami zapanuje i ich pozamyka do pierdla?

Ja tego nie wiem, nigdzie tego nie można wyczytać. Przecież Kukiz nie miał żadnego nakładu finansowego..., poszedł na fali...

boukun

Data: 2015-06-09 13:35:28
Autor: Chiron

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ml6ioj$u8t$1speranza.aioe.org...
[...]

Pojechałes ostro:-)))) Fala mu robiła plakaty, kolportowała je, wynajmowała sale na miarę Komorowskiego czy Dudy. Popierał go Kuba Wojewódzki- zapewne bez zgody i wiedzy Waltera, cały układ wrocławski- też bez swoje zgody:-)
Bokun- to nie są tajne informacje. Pierwsze z brzegu:

http://kontrowersje.net/nie_robisz_mi_adnej_aski_wodzu_kukiz_na_debat_do_rcs_lubin_wypad

--

Chiron

Data: 2015-06-09 13:41:21
Autor: boukun
[...]

A jakież to poparcie, że Wojewódzki się ślinił na popularność Kukiza? Chyba nie sądzisz, że ze względu na jakieś tam plakaty wyborcze, którcy notabene ja żadnych, żadnego kandydata nie oglądałem i mnie nie interesowały, zagoniły do urn 20% zwolenników głosujących na Kukiza, często wioskowych i miejskich robotników halowych... Jego popularność niosła się po fabrykach i hipermarketach...

boukun

Od 1981 roku przegrywaliśmy teraźniejszość