Od 22 lat tylko oni chcą być bogaci

Data: 2011-10-15 19:57:40
Autor: boukun
Od 22 lat tylko oni chcą być bogaci
- Podoba się panu ta Polska po wyborach? - zapytała Pieńkowska.

- Od 22 lat mi się podoba ta Polska - odpowiedział Michnik.
- Myślałam, że trochę dłużej - stwierdziła prowadząca.

- Nie, tamta Polska mi się nie podobała.

Chcę, żeby na czele naszych finansów, pani i moich, stał ktoś kto nie cofnie się przed presją demagogii, ulicy. Przed presją tych, którzy by chcieli w tym momencie mieć więcej pieniędzy, ryzykując, że to w ogóle może się źle skończyć dla Polski.

Tak, bo od 22 lat tylko oni chcą być bogaci, kosztem polskiej biedoty...
Znówe nas straszy stanem wojennym i generałem...

boukun

Od 22 lat tylko oni chcą być bogaci