Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Data: 2009-04-22 21:25:42
Autor: Piotr
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Witam
Cytując GSMOnline
"Od 23.04 Orange wprowadza stawkę 29 gr za minutę do wszystkich sieci oprócz sieci Play i Cyfrowego Polsatu w ofertach Orange POP i Nowy Orange Go. Nowa stawka będzie automatycznie dostępna dla wszystkich obecnych oraz nowych klientów, którzy kupią dowolny starter.
W Orange POP prócz stawki 29gr/min będą dostępne wszystkie dotychczasowe pakiety i usługi obniżające koszty połączeń w Orange (m.in. sms za 1gr i minuty za 20gr w pakietach). Taka sama stawka 0,29 gr/min będzie w jedynej na rynku taryfie malejącej Nowym Orange Go od doładowania za minimum 50 zł. Za kilka dni w Nowym Orange Go dostępne będą też darmowe minuty za doładowania do wszystkich sieci. Klienci NOG będą mogli korzystać z dodatkowych usług, dzięki którym można rozmawiać zupełnie za darmo w sieci Orange oraz z numerami stacjonarnymi (Wolny Weekend, Pogadaj Sobie)."

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-23 00:55:50
Autor: PlaMa
W dniu 2009-04-22 21:25, Piotr pisze:

[...]

Ale smsy, mmsy, internet itp po staremu? To bez rewelacji IMO

Data: 2009-04-23 09:26:36
Autor: MarekM
PlaMa pisze:

[...]

Z jednej strony - być może to nie rewolucja, jeśli chodzi o ceny. Ale z
drugiej w pewnym sensie tak: Orange nie wprowadza nowej taryfy, tylko
wprowadza niższe stawki dla wszystkich korzystających z bieżących taryf:
to nie lada rewolucja (zważywszy fakt, że do tej pory sporo osób
korzysta z taryf Max, Hit, Zrób to sam, Nowy Pop - wiedza o możliwości
zmiany taryfy na tańszą nie jest w narodzie powszechna).

Fresh wcale nie musi być tańsze dla kogoś, kto ma sporo znajomych w
Orange (a takich osób jest wiele). Do Orange można dzwonić po 20gr, a
SMSy wysyłać po 1gr. Wbrew obawom, Orange nie wprowadziło "płaskiej
taryfy do wszystkich" - czyli też do własnej sieci. I tutaj mają
przewagę nad Simplusem, gdzie trzeba wybrać: albo wszędzie 29gr, albo
taniej do Plusa, ale drożej do innych sieci. Dodatkowo pozostawili
dotychczasowe promocje: w Nowym Go jest Wolny Weekend, Pogadaj Sobie
(1200 minut do wybranego numeru przez czas zależny od wielkości
doładowania, nawet 2 miesiące), a prawdopodobnie już od początku maja
wprowadzą dodatkowe darmowe minuty do wszystkich sieci za doładowanie
konta (i wtedy już będzie taniej, niż w Play Fresh).

Dla kogoś, kto nie chce doładowywać po 100zł (choćby tylko raz na 5
miesięcy), a nie przeszkadzają mu pakiety, jest POP. Jeśli pozostawią
Multipakiet (a na razie wszystko na to wskazuje), w standardzie minuta
po 29gr do wszystkich, a pakiet za 6zł to SMSy po 1gr wymienne na minuty
po 20gr do sieci i do stacjonarnych. Dla młodych osób, które nie są w
stanie uzbierać "do skarbonki" 100zł na doładowanie i ładują po 5 czy
25zł - w sam raz.

Wcale nie jestem zaskoczony, że nie wydłużyli czasu ważności konta po
doładowaniu: muszą uważać na przychody, a taka operacja spowodowałaby
ich gwałtowny spadek. Play może sobie na to pozwolić, bo i tak nadal
dokładają do interesu, a ważniejsze jest zbudowanie dużej bazy klientów
(czas na "dojenie" jeszcze przyjdzie - pewnie po korzystnej sprzedaży
operatora za kilka lat).

Marek

Data: 2009-04-24 17:20:51
Autor: Arek
MarekM napisał(a) w wiadomości: ...
PlaMa pisze:

[...]

....Jedna Idea na Kartę, "stary" POP i "stare" GO,
Znając jednak Orange nawet gdyby chcieli to i tak komplikacja systemu
taryf przerasta operatora i bedą magiczne taryfikacje.

Arek

Data: 2009-04-23 08:29:55
Autor: Bebe
Użytkownik "Piotr" <maximus@NO.kr.home.pl> napisał w wiadomości news:gsnrh3$60q$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

jak do wszystkich przy 50 zł dołądowania będzie 29 groszy to ciekawe co zrobią z połączeniami do oranżady??
teraz przy 50zł było 30 gr a przy 100 -> 20

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-23 08:57:53
Autor: Bogdan
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Jak odsłuchuje *500,
to lektor informuje że :
NOG
29 groszy do wszystkich
od doładowania za 25 zł i więcej.

Może podawane informacje
nie są jeszcze ustablizowane
a orange nie wie co robi ?

Data: 2009-04-23 09:36:34
Autor: sunwick
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
 a mi w orange pop kasuje dzis po staremu :)

Data: 2009-04-23 10:05:13
Autor: Darek

Według tego cennika www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_discover to dużej różnicy nie ma w stawkach do Orange i nastacjonarne chodz spodziewałem sie że stawki wewnątrz sieci i na stacjonarne będą jeszcze troche mniejsze. Dziwne że ceny za MMSa nie zmienili chociaż o 0.10 gr.

Data: 2009-04-23 01:37:57
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
coz oferta moze zatrzymac u nich starszych i przywiazanych ale cala
mlodziez i dzieci ktorym zalezy na dlugim okresie waznosci konta i co
najwazniejsze jak najtanszych smsach bezpowrotnie w ciagu kilku
tygodni odejdzie. Nie ma neta, nie ma tanich rozmow w sieci,
doladowywac trzeba bardzo czesto. Nie ma nic na plus.

Data: 2009-04-23 14:04:03
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:452f0db0-e5c5-4085-a447-f6798f1dbbf5y9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

W playu nie trzeba doladowywac aby otrzymac bezplatne smsy i sa one wazne w zaleznosci od kwoty doladowania i to jest w pewnym rodzaju haczyk a plus to ze koszt smsa i mmsa nie jest wysoki. Ale i tak koszt rozmowy innej sieci z playem jest wysoki i malo kto chcialby z nimi rozmawiac :)

Data: 2009-04-23 10:54:20
Autor: PRC
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Ogolnie raczej nic ciekawego, a juz na pewno nic, co by usprawiedliwialo cala ta zabawe i zwloke z wprowadzeniem tej "nowej" oferty... Bo jak dla mnie, to tylko zmienila sie stawka za polaczenie do innych sieci (oprocz play i PC)

Dalej zostal DROGI SMS za 18gr do innych sieci niz Orange, dalej nawet w NGO przy doladowaniu za 100zl 20gr w Orange...

Kosmetyka, nie odpowiedz...
Chyba im cos sie... jak "Lepiej później, ale dobrze" (cytat z bloga (niedo)rzecznika grupy tp - JW)
I to "dobrze i pozno" polegalo tylko na zmianie ceny "do innych sieci niz Orange, Play, PC" to moze i POZNO to jest, ale czy dobrze?

Mogli by choc zmniejszyc oplate za SMS poza siec, i ew w sieci minute...
O darmowym numerze (nawet za abonament) nie wspomne...

Bo "pogadaj sobie" daje mi 1200minut (ok, starczy) ale do wygadania w 2 miesiace, przy doladowaniu za 100zl, ktore jest wazne 5 miesiecy, wiec chcac miec numer bezplatny ciagle, trzeba wydac 100zl na 2 m-ce

Ogolnie jak zwykle Orznac, ale marketing zrobi swoje... jak zawsze...

Data: 2009-04-23 14:07:47
Autor: Darek

Użytkownik "PRC" <prc_forum@o2.pl> napisał w wiadomości news:49f02cbc$0$29396$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

I jeszcze koszt MMS poza sieć wtym Play 0.30 gr. troche to dużo jakby nie patrzyć :)

Data: 2009-04-23 14:33:11
Autor: Bolek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

I jeszcze koszt MMS poza sieć wtym Play 0.30 gr. troche to dużo jakby nie patrzyć :)

A jakby patrzeć na to w ten sposób, że stawka MTR na MMS to 0,90 zł netto,
to chyba te 30gr to juĹź nie jest tak duĹźo?

Bolek

Data: 2009-04-23 11:30:11
Autor: Bebe
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
tak w sumie to moge powiedziec że jestem usatysfakcjonowany nową taryfą - zasilając za 100 zł mam połączenia w przyzwoitej cenie - do orange gdzie głównie dzwonię mam taniej - jak na razie mi się podoba - głównie dlatego że nie ma włączania kodami i innych bajerów dziwnych w stylu abonament za opcje - minus spory - co pewnie odbije się jednak na ilości userów to czas wprowadzenia oferty - bardzo duży minus za to

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-23 13:27:27
Autor: pbjs
A jak z ważnością minut w piramid ce??
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_discover?selectedTab=2

Ile te minuty do wszystkich sieci są ważne?
Miesiące, czy zależne od kwoty doładowania?
I czy te minuty się sumują przy następnym doładowaniu?

pbjs

Data: 2009-04-23 16:34:03
Autor: Papkin
Piotr wrote:
[...]

Pie... mnogosc tych taryf mnie juz ..... ah.

Obecnie mam Orange GO. Cenie 5gr za minute z wybranym numerem, wkurza mnie ze trzeba pamietac o aktywacji tego bajeru no ale 5gr mamy. Chcialbym te 29gr za minute do "innych" ale trzeba by zmienic na Nowe Orange Go (czyli ze zwyklego zmieniam na to "nowe" Go).

Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Data: 2009-04-23 19:52:35
Autor: Papkin
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

To wczym problem ?

Czy w NOWE GO jest taka usluga? Np w POP nie ma (sa tylko tanie numery ale po 20gr).

A ja oczekuje 5gr/numer w NOWE GO - nie wiem czy tam taka oferta jest.

Data: 2009-04-24 08:55:39
Autor: Bebe

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:49f0aae8$1news.home.net.pl...

[...]

nie ma

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-28 10:58:59
Autor: MarekM
Papkin pisze:

Czy w NOWE GO jest taka usluga? Np w POP nie ma (sa tylko tanie numery
ale po 20gr).

W Orange POP jest Trzy i ja - trzy numery, na które dzwonisz po 3gr i
SMSujesz po 1gr, koszt: 6zł/miesiąc. Łączy się z pakietem Multipop -
rozmowy po 20gr i SMSy po 1gr.

Marek

Data: 2009-04-26 08:36:00
Autor: uzytkownik
Papkin pisze:

Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

Data: 2009-04-26 09:05:17
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Data: 2009-04-27 10:45:46
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:84d6830c-9dd6-4204-b807-fc0db46d6f5ft36g2000prt.googlegroups.com...

> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Ja bym powiedzial nie kilkakrotnie a znacznie wiecej :)

Data: 2009-04-27 02:06:10
Autor: BearBag
> [...]

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Ja bym powiedzial nie kilkakrotnie a znacznie wiecej :)

play chce dobic niedlugo do 2mln a orange ma pewnie kolo 8-10mln
aktywnych kart wiec mi to wyglada na kilkakrotnie :)

Data: 2009-04-28 08:59:05
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2ebd6a16-00c5-4144-981c-06ac3b2dec43r31g2000prh.googlegroups.com...

> [...]

play chce dobic niedlugo do 2mln a orange ma pewnie kolo 8-10mln
aktywnych kart wiec mi to wyglada na kilkakrotnie :)

To nazywaja sie prognozy a wyniki bierze sie z chwili obecnej :)

Data: 2009-04-28 00:14:08
Autor: BearBag
[...]

nie znam ostatnich danych ale pewnie jest tak ze play ma 1.5mln
aktywnych kart (naprawde uzywanych) a orange 10mln (z czego polowa
lezy w szufladzie ale do statystyk oczywiscie wliczaja) wiec jakbys
nie liczyl to na pewno nie wyjdzie ci 10 razy wiecej :)

Data: 2009-04-28 10:10:16
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:89bdd486-3b9e-4a24-9748-cf0c8525f8ccs38g2000prg.googlegroups.com...

[...]

Skad masz takie statystyki ze polowa z Orange lezy w szufladzie, liczyles czy oni tez takie statystyki prowadza i je podaja :) Skad pewnosc ze w Playu polowa lub jakas czesc jest nie uzywana.

Data: 2009-04-28 04:03:57
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Skad masz takie statystyki ze polowa z Orange lezy w szufladzie, liczyles
czy oni tez takie statystyki prowadza i je podaja :)

Przeciez to ogolnie znany fakt ze operatorzy zawyzaja o wiele % ilosc
aktywnych numerow.
Wnioskuje takze po szufladach mojego otoczenia (w pracy i domu) gdzie
leza stare pomaranczowe simy na pamiatke.

Skad pewnosc ze w Playu
polowa lub jakas czesc jest nie uzywana.

bo dwuletnie umowy nie mialy jeszcze szansy sie skonczyc,a prepaidy
gwaltownie przyrastają a nie maleją.

Data: 2009-04-28 13:17:34
Autor: Bebe
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea5b1bd3-acc5-47aa-9ccb-64f1fb2612a4p6g2000pre.googlegroups.com...

[...]

no to wpakuj takiego sima i zobaczysz komunikat że karta niezarejestrowana

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-28 05:45:18
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

no to wpakuj takiego sima i zobaczysz komunikat że karta niezarejestrowana

zarownoo orange jak i era wylaczaja simy z wielomiesiecznym a nawet
ponad rocznym opoznieniem. Pewnie tez po to aby podbic sobie
statystyki albo z nadzieja ze ktos jednak doladuje te karty :)

Data: 2009-04-28 15:48:06
Autor: Bebe
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:f4559b20-70d4-4673-bbaf-b90a75d03aa6t36g2000prt.googlegroups.com...

[...]

moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia przychodzących

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-28 07:30:56
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia przychodzących

a moje dwie po roku od zakonczenia przychodzacych logują sie do
sieci :)

Data: 2009-04-29 07:05:50
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 28 Apr 2009 07:30:56 -0700, BearBag napisał(a):

moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia
przychodzących

a moje dwie po roku od zakonczenia przychodzacych logują sie do sieci

A mój Tik-Tak, który głosi, że mogę odbierać połączenia do sierpnia 2008 r. nadal działa.
A Simdatę niedawno wyłączyli, po 2 latach niedoładowywania chyba.
A Orąż po 2 miesiącach wyłączył. Ale fakt, że karta była z internetu, za darmo, ani razu nie doładowana.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-03 15:45:01
Autor: J.F.
On Sun, 26 Apr 2009 09:05:17 -0700 (PDT),  BearBag wrote:
> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?
Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Ale przeciez nie interesuja cie wszystkie tylko te wybrane :-)

Przemigruj i je do Play :-)

J.

Data: 2009-05-04 04:43:32
Autor: perkoz31
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Jest tam usługa "pogadaj sobie", gdzie masz rozmowy za darmo z
wybranym numerem w orange (trzeba doładować za min. 25 zł i później
aktywujesz usługę smsem, ale nie później niż w ciągu 5 dni od
ostatniego doładowania).

Data: 2009-04-24 10:24:45
Autor: spam
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Netto czy brutto?

Dotyczy tez orange free na karte?

Data: 2009-04-24 10:29:01
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte :)

Data: 2009-04-24 10:40:09
Autor: hephalump
Darek pisze:
Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte :)

Jest i to sporo.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-04-24 08:59:58
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 24 Apr 2009 10:40:09 +0200, hephalump napisał(a):

Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange
cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte

Jest i to sporo.

Dosłownie 10 minut temu dzwoniła do mnie panna z Orąż z ofertą przedłużenia. Nawet nie pytałem co mi może zaoferować ;-) Powiedziałem, że skoro zmiany ew. będą w lipcu, to pogadamy o sprawie w lipcu.

Data: 2009-04-24 11:06:30
Autor: hephalump
Olgierd pisze:

Dosłownie 10 minut temu dzwoniła do mnie panna z Orąż z ofertą przedłużenia. Nawet nie pytałem co mi może zaoferować ;-) Powiedziałem, że skoro zmiany ew. będą w lipcu, to pogadamy o sprawie w lipcu.

Umowa na telefon mojej żony kończy się akurat w lipcu. Tak więc jak będą wcześniej dzwonić z propozycją to nie będę się śpieszył.

A tak swoja drogą to szkoda, że nie zapytałeś co oferują bo mogłoby to być całkiem ciekawe.

Data: 2009-04-24 09:13:07
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 24 Apr 2009 11:06:30 +0200, hephalump napisał(a):

[...]

Panna coś zaczęła trajlować o 70 minutach za 35 złotych. Spytałem czy w ramach przedłużki dadzą mi zniżkowo Orange Free (na osobnej karcie), ale odpowiedziała, że to niemożliwe. (Jako dodatek do abonamentu mam teraz, za 30 zł, i korzystam, ale już mnie to troszkę męczy.) Co ciekawe wg Orange.pl z oferty już skorzystałem ;-)

Data: 2009-04-24 17:24:39
Autor: Piotr
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
do mnie w taryfie biznesowej - jakiś starszy Orange dla Firm lub coś w tym stylu - dzwonią raz lub dwa razy w miesiącu namawiając na zakup ( najczęściej Nokia 6210 Navigator za 1 zł ), wczoraj również, pani z BOK trajkotała, nie mogłem nawet jej przerwać, trzy razy mówiłem, że nie potrzebuje nowego abonamentu, dopiero za trzecim razem zaskoczyła.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-24 10:51:28
Autor: Bebe

Użytkownik "hephalump" <bedechcial@topodam.pl> napisał w wiadomości news:gsrttd$a14$1news.wp.pl...
Darek pisze:
Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte :)

Jest i to sporo.

a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-24 10:58:28
Autor: hephalump
Bebe pisze:

a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu
musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

  Czy ja wiem? W ofercie tylko sim (bez telefonu) poza abonamentem też jest drożej.

Data: 2009-04-24 02:10:53
Autor: mucher
On Apr 24, 10:58 am, hephalump <bedechc...@topodam.pl> wrote:
Bebe pisze:

> [...]
> musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

  Czy ja wiem? W ofercie tylko sim (bez telefonu) poza abonamentem też

.... a nawet znacząco drożej - bo te wspaniałe stawki obowiązują tylko
w kwocie deklarowanej, potem już jak za zboże (po 60 gr chyba nawet).

Przy okazji "tylko SIM" jest dowodem, że jednak da się (fakt,
subsydiując pewnie - choć kto wie - ważąc ruch do play - na ile mocno)
- zaoferować połączenia do Play po jakieś 35 groszy.

mucher

Data: 2009-04-24 19:16:06
Autor: JoteR
"Bebe" napisał:

a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu
musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

To może zdecyduj się - płaci się drożej za minutę a w zamian ma się telefon "za Bóg zapłać" czy też spłaca się raty za telefon mając w zamian minutę za kilkanaście groszy? Bo sam sobie przeczysz.

JoteR

Data: 2009-04-24 21:25:30
Autor: ToMasz
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
witam
"Od 23.04 Orange wprowadza stawkę 29 gr za minutę do wszystkich sieci o
(..)
minuty za 20gr w pakietach). Taka sama stawka 0,29 gr/min będzie w jedynej na rynku taryfie malejącej Nowym Orange Go od doładowania za minimum 50 zł.

Po "wielkiej" jak również "niespodziewanej" obniżce, w POP/GO rozmowy po
za siecią są na średnim poziomie, natomiast wewnątrz i na stacjonarne,
pozostają na stosunkowo wyskokim( najwyższym?) poziomie. Cieszyć sie czy
płakać?

Dla użytkowników to tak naprawde niewiele zmienia. Ktoś kto dzwonił poza
sieć, tak czy siak używał heyah/playa. Ktoś kto dzwonił wewnątrz orange
- niczego nie zyskał. Co z tego ze w pewnym sensie Orange dogoniło
Play-fresh? Mało komu sie ten wyscig przydał... No moze ORange zyskało
na opinni....

Poczekamy, moze dadzą jakieś pakiety wewnątrz sieci. Mam nadzieje ze
wiecej ludzi przeniesie sie do Playa, ja jeszcze pare miesiecy niemoge.
 A szkoda :(

ToMasz

Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta