Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Data: 2009-04-23 10:54:20
Autor: PRC
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Ogolnie raczej nic ciekawego, a juz na pewno nic, co by usprawiedliwialo cala ta zabawe i zwloke z wprowadzeniem tej "nowej" oferty... Bo jak dla mnie, to tylko zmienila sie stawka za polaczenie do innych sieci (oprocz play i PC)

Dalej zostal DROGI SMS za 18gr do innych sieci niz Orange, dalej nawet w NGO przy doladowaniu za 100zl 20gr w Orange...

Kosmetyka, nie odpowiedz...
Chyba im cos sie... jak "Lepiej później, ale dobrze" (cytat z bloga (niedo)rzecznika grupy tp - JW)
I to "dobrze i pozno" polegalo tylko na zmianie ceny "do innych sieci niz Orange, Play, PC" to moze i POZNO to jest, ale czy dobrze?

Mogli by choc zmniejszyc oplate za SMS poza siec, i ew w sieci minute...
O darmowym numerze (nawet za abonament) nie wspomne...

Bo "pogadaj sobie" daje mi 1200minut (ok, starczy) ale do wygadania w 2 miesiace, przy doladowaniu za 100zl, ktore jest wazne 5 miesiecy, wiec chcac miec numer bezplatny ciagle, trzeba wydac 100zl na 2 m-ce

Ogolnie jak zwykle Orznac, ale marketing zrobi swoje... jak zawsze...

Data: 2009-04-23 14:07:47
Autor: Darek

Użytkownik "PRC" <prc_forum@o2.pl> napisał w wiadomości news:49f02cbc$0$29396$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

I jeszcze koszt MMS poza sieć wtym Play 0.30 gr. troche to dużo jakby nie patrzyć :)

Data: 2009-04-23 14:33:11
Autor: Bolek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

I jeszcze koszt MMS poza sieć wtym Play 0.30 gr. troche to dużo jakby nie patrzyć :)

A jakby patrzeć na to w ten sposób, że stawka MTR na MMS to 0,90 zł netto,
to chyba te 30gr to już nie jest tak dużo?

Bolek

Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta