Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Data: 2009-04-23 16:34:03
Autor: Papkin
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Piotr wrote:
Witam
Cytując GSMOnline
"Od 23.04 Orange wprowadza stawkę 29 gr za minutę do wszystkich sieci
oprócz sieci Play i Cyfrowego Polsatu w ofertach Orange POP i Nowy
Orange Go. Nowa stawka będzie automatycznie dostępna dla wszystkich
obecnych oraz nowych klientów, którzy kupią dowolny starter.

Pie... mnogosc tych taryf mnie juz ..... ah.

Obecnie mam Orange GO. Cenie 5gr za minute z wybranym numerem, wkurza mnie ze trzeba pamietac o aktywacji tego bajeru no ale 5gr mamy. Chcialbym te 29gr za minute do "innych" ale trzeba by zmienic na Nowe Orange Go (czyli ze zwyklego zmieniam na to "nowe" Go).

Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Data: 2009-04-23 19:52:35
Autor: Papkin
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

To wczym problem ?

Czy w NOWE GO jest taka usluga? Np w POP nie ma (sa tylko tanie numery ale po 20gr).

A ja oczekuje 5gr/numer w NOWE GO - nie wiem czy tam taka oferta jest.

Data: 2009-04-24 08:55:39
Autor: Bebe

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:49f0aae8$1news.home.net.pl...

[...]

nie ma

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-28 10:58:59
Autor: MarekM
Papkin pisze:

Czy w NOWE GO jest taka usluga? Np w POP nie ma (sa tylko tanie numery
ale po 20gr).

W Orange POP jest Trzy i ja - trzy numery, na które dzwonisz po 3gr i
SMSujesz po 1gr, koszt: 6zł/miesiąc. Łączy się z pakietem Multipop -
rozmowy po 20gr i SMSy po 1gr.

Marek

Data: 2009-04-26 08:36:00
Autor: uzytkownik
Papkin pisze:

Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

Data: 2009-04-26 09:05:17
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Data: 2009-04-27 10:45:46
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:84d6830c-9dd6-4204-b807-fc0db46d6f5ft36g2000prt.googlegroups.com...

> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Ja bym powiedzial nie kilkakrotnie a znacznie wiecej :)

Data: 2009-04-27 02:06:10
Autor: BearBag
> [...]

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Ja bym powiedzial nie kilkakrotnie a znacznie wiecej :)

play chce dobic niedlugo do 2mln a orange ma pewnie kolo 8-10mln
aktywnych kart wiec mi to wyglada na kilkakrotnie :)

Data: 2009-04-28 08:59:05
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2ebd6a16-00c5-4144-981c-06ac3b2dec43r31g2000prh.googlegroups.com...

> [...]

play chce dobic niedlugo do 2mln a orange ma pewnie kolo 8-10mln
aktywnych kart wiec mi to wyglada na kilkakrotnie :)

To nazywaja sie prognozy a wyniki bierze sie z chwili obecnej :)

Data: 2009-04-28 00:14:08
Autor: BearBag
[...]

nie znam ostatnich danych ale pewnie jest tak ze play ma 1.5mln
aktywnych kart (naprawde uzywanych) a orange 10mln (z czego polowa
lezy w szufladzie ale do statystyk oczywiscie wliczaja) wiec jakbys
nie liczyl to na pewno nie wyjdzie ci 10 razy wiecej :)

Data: 2009-04-28 10:10:16
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:89bdd486-3b9e-4a24-9748-cf0c8525f8ccs38g2000prg.googlegroups.com...

[...]

Skad masz takie statystyki ze polowa z Orange lezy w szufladzie, liczyles czy oni tez takie statystyki prowadza i je podaja :) Skad pewnosc ze w Playu polowa lub jakas czesc jest nie uzywana.

Data: 2009-04-28 04:03:57
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Skad masz takie statystyki ze polowa z Orange lezy w szufladzie, liczyles
czy oni tez takie statystyki prowadza i je podaja :)

Przeciez to ogolnie znany fakt ze operatorzy zawyzaja o wiele % ilosc
aktywnych numerow.
Wnioskuje takze po szufladach mojego otoczenia (w pracy i domu) gdzie
leza stare pomaranczowe simy na pamiatke.

Skad pewnosc ze w Playu
polowa lub jakas czesc jest nie uzywana.

bo dwuletnie umowy nie mialy jeszcze szansy sie skonczyc,a prepaidy
gwaltownie przyrastają a nie maleją.

Data: 2009-04-28 13:17:34
Autor: Bebe
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea5b1bd3-acc5-47aa-9ccb-64f1fb2612a4p6g2000pre.googlegroups.com...

[...]

no to wpakuj takiego sima i zobaczysz komunikat że karta niezarejestrowana

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-28 05:45:18
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

no to wpakuj takiego sima i zobaczysz komunikat że karta niezarejestrowana

zarownoo orange jak i era wylaczaja simy z wielomiesiecznym a nawet
ponad rocznym opoznieniem. Pewnie tez po to aby podbic sobie
statystyki albo z nadzieja ze ktos jednak doladuje te karty :)

Data: 2009-04-28 15:48:06
Autor: Bebe
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:f4559b20-70d4-4673-bbaf-b90a75d03aa6t36g2000prt.googlegroups.com...

[...]

moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia przychodzących

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-28 07:30:56
Autor: BearBag
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia przychodzących

a moje dwie po roku od zakonczenia przychodzacych logują sie do
sieci :)

Data: 2009-04-29 07:05:50
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 28 Apr 2009 07:30:56 -0700, BearBag napisał(a):

moja karta w pomarańczy wyłączona po miesiącu od zakończenia
przychodzących

a moje dwie po roku od zakonczenia przychodzacych logują sie do sieci

A mój Tik-Tak, który głosi, że mogę odbierać połączenia do sierpnia 2008 r. nadal działa.
A Simdatę niedawno wyłączyli, po 2 latach niedoładowywania chyba.
A Orąż po 2 miesiącach wyłączył. Ale fakt, że karta była z internetu, za darmo, ani razu nie doładowana.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-03 15:45:01
Autor: J.F.
On Sun, 26 Apr 2009 09:05:17 -0700 (PDT),  BearBag wrote:
> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?
Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

Ale przeciez nie interesuja cie wszystkie tylko te wybrane :-)

Przemigruj i je do Play :-)

J.

Data: 2009-05-04 04:43:32
Autor: perkoz31
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
> Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

Jest tam usługa "pogadaj sobie", gdzie masz rozmowy za darmo z
wybranym numerem w orange (trzeba doładować za min. 25 zł i później
aktywujesz usługę smsem, ale nie później niż w ciągu 5 dni od
ostatniego doładowania).

Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta