Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Data: 2009-04-24 10:29:01
Autor: Darek
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte :)

Data: 2009-04-24 10:40:09
Autor: hephalump
Darek pisze:
Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte :)

Jest i to sporo.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-04-24 08:59:58
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 24 Apr 2009 10:40:09 +0200, hephalump napisał(a):

Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange
cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte

Jest i to sporo.

Dosłownie 10 minut temu dzwoniła do mnie panna z Orąż z ofertą przedłużenia. Nawet nie pytałem co mi może zaoferować ;-) Powiedziałem, że skoro zmiany ew. będą w lipcu, to pogadamy o sprawie w lipcu.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-24 11:06:30
Autor: hephalump
Olgierd pisze:

Dosłownie 10 minut temu dzwoniła do mnie panna z Orąż z ofertą przedłużenia. Nawet nie pytałem co mi może zaoferować ;-) Powiedziałem, że skoro zmiany ew. będą w lipcu, to pogadamy o sprawie w lipcu.

Umowa na telefon mojej żony kończy się akurat w lipcu. Tak więc jak będą wcześniej dzwonić z propozycją to nie będę się śpieszył.

A tak swoja drogą to szkoda, że nie zapytałeś co oferują bo mogłoby to być całkiem ciekawe.

Data: 2009-04-24 09:13:07
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 24 Apr 2009 11:06:30 +0200, hephalump napisał(a):

[...]

Panna coś zaczęła trajlować o 70 minutach za 35 złotych. Spytałem czy w ramach przedłużki dadzą mi zniżkowo Orange Free (na osobnej karcie), ale odpowiedziała, że to niemożliwe. (Jako dodatek do abonamentu mam teraz, za 30 zł, i korzystam, ale już mnie to troszkę męczy.) Co ciekawe wg Orange.pl z oferty już skorzystałem ;-)

Data: 2009-04-24 17:24:39
Autor: Piotr
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
do mnie w taryfie biznesowej - jakiś starszy Orange dla Firm lub coś w tym stylu - dzwonią raz lub dwa razy w miesiącu namawiając na zakup ( najczęściej Nokia 6210 Navigator za 1 zł ), wczoraj również, pani z BOK trajkotała, nie mogłem nawet jej przerwać, trzy razy mówiłem, że nie potrzebuje nowego abonamentu, dopiero za trzecim razem zaskoczyła.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-24 10:51:28
Autor: Bebe

Użytkownik "hephalump" <bedechcial@topodam.pl> napisał w wiadomości news:gsrttd$a14$1news.wp.pl...
Darek pisze:
Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte :)

Jest i to sporo.

a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-24 10:58:28
Autor: hephalump
Bebe pisze:

a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu
musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

  Czy ja wiem? W ofercie tylko sim (bez telefonu) poza abonamentem też jest drożej.

Data: 2009-04-24 02:10:53
Autor: mucher
On Apr 24, 10:58 am, hephalump <bedechc...@topodam.pl> wrote:
Bebe pisze:

> [...]
> musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

  Czy ja wiem? W ofercie tylko sim (bez telefonu) poza abonamentem też

.... a nawet znacząco drożej - bo te wspaniałe stawki obowiązują tylko
w kwocie deklarowanej, potem już jak za zboże (po 60 gr chyba nawet).

Przy okazji "tylko SIM" jest dowodem, że jednak da się (fakt,
subsydiując pewnie - choć kto wie - ważąc ruch do play - na ile mocno)
- zaoferować połączenia do Play po jakieś 35 groszy.

mucher

Data: 2009-04-24 19:16:06
Autor: JoteR
"Bebe" napisał:

a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu
musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

To może zdecyduj się - płaci się drożej za minutę a w zamian ma się telefon "za Bóg zapłać" czy też spłaca się raty za telefon mając w zamian minutę za kilkanaście groszy? Bo sam sobie przeczysz.

JoteR

Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta