Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta

Data: 2009-04-24 21:25:30
Autor: ToMasz
Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
witam
"Od 23.04 Orange wprowadza stawkę 29 gr za minutę do wszystkich sieci o
(..)
minuty za 20gr w pakietach). Taka sama stawka 0,29 gr/min będzie w jedynej na rynku taryfie malejącej Nowym Orange Go od doładowania za minimum 50 zł.

Po "wielkiej" jak również "niespodziewanej" obniżce, w POP/GO rozmowy po
za siecią są na średnim poziomie, natomiast wewnątrz i na stacjonarne,
pozostają na stosunkowo wyskokim( najwyższym?) poziomie. Cieszyć sie czy
płakać?

Dla użytkowników to tak naprawde niewiele zmienia. Ktoś kto dzwonił poza
sieć, tak czy siak używał heyah/playa. Ktoś kto dzwonił wewnątrz orange
- niczego nie zyskał. Co z tego ze w pewnym sensie Orange dogoniło
Play-fresh? Mało komu sie ten wyscig przydał... No moze ORange zyskało
na opinni....

Poczekamy, moze dadzą jakieś pakiety wewnątrz sieci. Mam nadzieje ze
wiecej ludzi przeniesie sie do Playa, ja jeszcze pare miesiecy niemoge.
 A szkoda :(

ToMasz

Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta