Od A do Zet - 4

Data: 2013-02-06 12:44:44
Autor: AW
Od A do Zet - 4
Od A do Zet - 1,
Od A do Zet - 2,
Od A do Zet - 3...

W początkach XII wieku powstał w Europie Zakon Templariuszy, Rycerzy
Chrystusa.  Był on oficjalnie podporządkowany papiestwu, jako że
chrześcijaństwo stanowiło wówczas najwyższy autorytet.

Templariusze, czyli ubodzy chrystusowi rycerze, mieli jednak za
kulisami tajne, wcale nie ubogie i nie chrystusowe elity, których
wielkim przywilejem była nadana im przez papiestwo ponadnarodowa
autonomia.

Pod pretekstem ochrony pielgrzymów udających się do Ziemi Świętej,
Templariusze szukali starożytnych sekretów, które udało im się
odnaleźć w Jerozolimie.  Prawdopodobnie były to reguły i przepisy co
do pradawnych dominacji społeczeństw, o istnieniu których ktoś ich
musiał wtajemniczyć.

Wkrótce potem zakon templariuszy zaczął udzielać finansowe usługi i
rozwinął się na wielka skalę.  Stał się przebogaty jako pierwszy
ponadnarodowy koncern, ustanawiający bankowość oraz uprawiający
lichwiarstwo.  Zaczął poważnie zadłużać Europę i zagrażać nawet
Kościołowi.

Po niecałych dwu stuleciach, papież rozwiązał zakon Templariuszy, zaś
Filip IV, zadłużony przez nich francuski król, rozprawił się z nimi na
dobre.  Zaaresztował i wykończył wielu elitarnych templariuszy, ale
oczywiście nie wszystkich.

Pozostali prędko wkroczyli w podziemia.  Część ich zakonu ukryła się w
Alpach, zaś druga część przeniosła się flotą do Anglii.  Z czasem
przekształcili się w masonerię.

No a dziś mamy dominujące świat centralne banki, powstałe właśnie w
Anglii i w alpejskiej Szwajcarii.  Elity ustanowiły je za pomocą
masonów, czyli byłych templariuszy.  Dzięki temu masoni wodzą dziś za
nos wszystkie tzw. kraje zachodnie, a nawet i wiele innych.

Pierwszego maja 1776 roku, Adam Weishaupt, niemiecki Żyd, entuzjasta
piramidalnego systemu Egiptu, przedstawił masonom wymyślny plan,
opracowany na podstawie starożytnych przekazań, poprzez który cały
świat ma zostać podporządkowany masonerii.

Plan ten to rozbicie i ujarzmienie suwerennych społeczeństw poprzez
skryte manipulowanie ich od wewnątrz.  Polega on głównie na
przekupstwie, szantażowaniu i wciąganiu w seksualne kompromisy
najbardziej wpływowych aktywistów, na przechwytywaniu i przyswajaniu
najzdolniejszych studentów, oraz na dominowaniu publicznych opinii
poprzez media.

Masoneria przyjęła ów plan i wsparła go finansowo.  Powstał wówczas
Zakon Iluminatów, którego celem jest konsekwentna realizacja owego
planu.

W 1789 roku masoni odegrali się wreszcie na francuskiej dynastii.
Została tam podstępnie wywołana krwawa rewolucja, która wykończyła
monarchię oraz dwa miliony ludności.  Z czasem zostały również
utrącone wszystkie europejskie królestwa, za wyjątkiem monarchii
brytyjskiego imperium, gdzie akurat gnieżdżą się starodawne masońskie
elity.

Namnożyły się również dalsze, mistrzowsko wywoływane rewolucje oraz
wojny światowe, finansowane przez centralne banki.  W ten oto sposób
zbliżamy się krok po kroku coraz bliżej do Nowego Porządku Świata,
czyli do totalitarnego globalizmu.

AW

**************************
....mind over matter
content over form
gist over glitter
exception over norm...
**************************
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm

..

Data: 2013-02-06 21:48:18
Autor: Marek Czaplicki
Od A do Zet - 4
AW pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 06 luty 2013 21:44:

Od A do Zet - 1,
Od A do Zet - 2,
Od A do Zet - 3...

W początkach XII wieku powstał w Europie Zakon Templariuszy,

Jaki to ma związek z tematem grupy?

Data: 2013-02-06 21:59:23
Autor: MT
Od A do Zet - 4
[...]

Polityka to sztuka osiagania celów !

Data: 2013-02-06 23:56:18
Autor: andal
Od A do Zet - 4
On Wed, 06 Feb 2013 21:48:18 +0100, Marek Czaplicki wrote:

[...]

jest to czesc historii polityki

zydowskiej

Data: 2013-02-07 02:11:52
Autor: Lorn
Od A do Zet - 4
W dniu 2013-02-07 00:56, andal pisze:
[...]

Szkoda, że nie głupiego polaczka :> Bo wiesz... Żyd trzyma się żyda, a polak swego podkopie i chętnie zakopie... Takie to skurwysyństwo.

Data: 2013-02-07 03:06:41
Autor: jr
Od A do Zet - 4

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:keufii$sdr$1node2.news.atman.pl...

| Jaki to ma związek z tematem grupy?

Pogadaj se z abc (moze ci od razu powie)

Data: 2013-02-06 23:08:51
Autor: jr
Od A do Zet - 4

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Zapomniales dodac, ze masoneria zalozyla rowniez Ztany Zjednoczone Ameryki Polnocnej.
Mamy wiec trzy najzdrowsze politycznie kraje Zachodu: UK, Szwajcaria, i USA (Szkoda, ze ostatni z Jagielonow zamiast sprowadzic do Polski jezuitow, nie sprowadzil tych masonow, ktorzy zbudowali Imperium Brytyjskie).
:
Chyba jednak nie masoni stworzyli ta jajecznice z twardych jaj, jaka jest Unia Europejska. Szwajcaria ja olewa, Brytyjczycy wlasnie z tamtad sie wyprowadzaja, a w USA nazwano ten chory twor wlasnie jajecznica z twardych jaj.

Data: 2013-02-07 21:05:47
Autor: jr
Od A do Zet - 4
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm

To ty jestes na tym zdjeciu? Nie wygladasz na szczesliwego z tymi swoimi naukami.

..

Od A do Zet - 4