Data: 2010-06-06 00:09:49 | |
Autor: woohoo | |
[serwis][2T][50cc] Od czego to? | |
Klaksonem,
powie mi ktoś, za co odpowiedzialny jest wężyk "D", który wychodzi z filtra paliwa? http://i48.tinypic.com/2qvsjmd.jpg Z góry dzięki. -- wo_Ohoo! |
|
Data: 2010-06-05 15:36:47 | |
Autor: AZ | |
[2T][50cc] Od czego to? | |
On 6 Cze, 00:09, woohoo <2kola...@DSinteria.pl> wrote:
Klaksonem,To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podci¶nieniowy ze zintegrowanym filtrem si(a)teczkowym. Filtr zobaczysz po odkręceniu obejmy B i wyci±gnięciu całego ustrojstwa w dół. Wężyk D idzie gdzie¶ do dolotu. Silnik wytwarza podci¶nienie kręc±c się, podci¶nienie zasysa przez wężyk membrankę w kraniku i paliwo zaczyna płyn±ć. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-06 01:09:59 | |
Autor: woohoo | |
[2T][50cc] Od czego to? | |
W dniu 2010-06-06 00:36, AZ pisze:
To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podci¶nieniowy ze Dzięki. Sprawa wygl±da tak, że toczydło nie chce palić. Wyeliminowałem kwestię zapłonu (iskra jest) i wzi±łem się za gaĽnik, jako że sprzęt długo stał bez przepalania. Po zdemontowaniu wszystkiego, co było trzeba, zobaczyłem, że wężyk ten jest przymocowany tylko od strony baku. Druga strona zwisa swobodnie. Rozumiem więc teraz, że to wła¶nie to było główn± przyczyn± problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszło¶ci po zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem. -- wo_Ohoo! |
|
Data: 2010-06-05 23:21:39 | |
Autor: masti | |
[2T][50cc] Od czego to? | |
Dnia pięknego Sun, 06 Jun 2010 01:09:59 +0200, osobnik zwany woohoo
wystukał: W dniu 2010-06-06 00:36, AZ pisze: słusznie, jak nie było podciśnienia to paliwo nie płynęło -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2010-06-07 22:39:56 | |
Autor: Eskimos | |
[2T][50cc] Od czego to? | |
On Sun, 06 Jun 2010 01:09:59 +0200, woohoo <2kolaCHW@DSinteria.pl>
wrote: . Rozumiem więc teraz, że to wła¶nie to było główn± przyczyn± problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszło¶ci po zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem. Najpierw poci±gnij paszcz±, żeby napełnić gaĽnik, a dopiero póĽniej wepnij go tam gdzie był. Szkoda kopania/akumulatora. -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |
|
Data: 2010-06-07 22:57:47 | |
Autor: woohoo | |
[2T][50cc] Od czego to? | |
W dniu 2010-06-07 22:39, Eskimos pisze:
Najpierw poci±gnij paszcz±, żeby napełnić gaĽnik, a dopiero póĽniej Dzięki, ale już w niedzielę go odpaliłem. Wcze¶niej wstrzykn±łem trochę benzyny pod ¶wiecę. Trochę się nakopać faktycznie musiałem, ale w końcu zaskoczył na dobre i zacz±ł chodzić jak należy, choć pocz±tkowo kopcił jak lokomotywa parowa. -- wo_Ohoo! |
|