Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   [serwis][2T][50cc] Od czego to?

[serwis][2T][50cc] Od czego to?

Data: 2010-06-06 00:09:49
Autor: woohoo
[serwis][2T][50cc] Od czego to?
Klaksonem,
powie mi ktoś, za co odpowiedzialny jest wężyk "D", który wychodzi z filtra paliwa? http://i48.tinypic.com/2qvsjmd.jpg
Z góry dzięki.


--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-05 15:36:47
Autor: AZ
[2T][50cc] Od czego to?
On 6 Cze, 00:09, woohoo <2kola...@DSinteria.pl> wrote:
Klaksonem,
powie mi kto¶, za co odpowiedzialny jest wężyk "D", który wychodzi z
filtra paliwa?http://i48.tinypic.com/2qvsjmd.jpg
Z góry dzięki.

To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podci¶nieniowy ze
zintegrowanym filtrem si(a)teczkowym. Filtr zobaczysz po odkręceniu
obejmy B i wyci±gnięciu całego ustrojstwa w dół. Wężyk D idzie gdzie¶
do dolotu. Silnik wytwarza podci¶nienie kręc±c się, podci¶nienie
zasysa przez wężyk membrankę w kraniku i paliwo zaczyna płyn±ć.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-06 01:09:59
Autor: woohoo
[2T][50cc] Od czego to?
W dniu 2010-06-06 00:36, AZ pisze:
To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podci¶nieniowy ze
zintegrowanym filtrem si(a)teczkowym. Filtr zobaczysz po odkręceniu
obejmy B i wyci±gnięciu całego ustrojstwa w dół. Wężyk D idzie gdzie¶
do dolotu. Silnik wytwarza podci¶nienie kręc±c się, podci¶nienie
zasysa przez wężyk membrankę w kraniku i paliwo zaczyna płyn±ć.

Dzięki. Sprawa wygl±da tak, że toczydło nie chce palić. Wyeliminowałem kwestię zapłonu (iskra jest) i wzi±łem się za gaĽnik, jako że sprzęt długo stał bez przepalania. Po zdemontowaniu wszystkiego, co było trzeba, zobaczyłem, że wężyk ten jest przymocowany tylko od strony baku. Druga strona zwisa swobodnie. Rozumiem więc teraz, że to wła¶nie to było główn± przyczyn± problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszło¶ci po zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem.


--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-05 23:21:39
Autor: masti
[2T][50cc] Od czego to?
Dnia pięknego Sun, 06 Jun 2010 01:09:59 +0200, osobnik zwany woohoo
wystukał:

W dniu 2010-06-06 00:36, AZ pisze:
To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podciśnieniowy ze
zintegrowanym filtrem si(a)teczkowym. Filtr zobaczysz po odkręceniu
obejmy B i wyciągnięciu całego ustrojstwa w dół. Wężyk D idzie gdzieś
do dolotu. Silnik wytwarza podciśnienie kręcąc się, podciśnienie zasysa
przez wężyk membrankę w kraniku i paliwo zaczyna płynąć.

Dzięki. Sprawa wygląda tak, że toczydło nie chce palić. Wyeliminowałem
kwestię zapłonu (iskra jest) i wziąłem się za gaźnik, jako że sprzęt
długo stał bez przepalania. Po zdemontowaniu wszystkiego, co było
trzeba, zobaczyłem, że wężyk ten jest przymocowany tylko od strony baku.
Druga strona zwisa swobodnie. Rozumiem więc teraz, że to właśnie to było
główną przyczyną problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszłości po
zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem.


słusznie, jak nie było podciśnienia to paliwo nie płynęło


--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-06-07 22:39:56
Autor: Eskimos
[2T][50cc] Od czego to?
On Sun, 06 Jun 2010 01:09:59 +0200, woohoo <2kolaCHW@DSinteria.pl>
wrote:

. Rozumiem więc teraz, że to wła¶nie to było główn± przyczyn± problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszło¶ci po zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem.

Najpierw poci±gnij paszcz±, żeby napełnić gaĽnik, a dopiero póĽniej
wepnij go tam gdzie był. Szkoda kopania/akumulatora.

--
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2010-06-07 22:57:47
Autor: woohoo
[2T][50cc] Od czego to?
W dniu 2010-06-07 22:39, Eskimos pisze:
Najpierw poci±gnij paszcz±, żeby napełnić gaĽnik, a dopiero póĽniej
wepnij go tam gdzie był. Szkoda kopania/akumulatora.

Dzięki, ale już w niedzielę go odpaliłem. Wcze¶niej wstrzykn±łem trochę benzyny pod ¶wiecę. Trochę się nakopać faktycznie musiałem, ale w końcu zaskoczył na dobre i zacz±ł chodzić jak należy, choć pocz±tkowo kopcił jak lokomotywa parowa.


--
wo_Ohoo!

[serwis][2T][50cc] Od czego to?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona