Od dzi¶ bez wiz !!!

Data: 2013-01-10 01:10:18
Autor: Stachu Chebel
Od dzi¶ bez wiz !!!
Do Armenii.

Data: 2013-01-10 01:49:42
Autor: Marek
Od dzi¶ bez wiz !!!
On Jan 10, 10:10 am, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
Do Armenii.

A jak z Syri± i Afganistanem ?

Data: 2013-01-10 01:58:24
Autor: Stachu Chebel
Od dzi¶ bez wiz !!!
On 10 Sty, 10:49, Marek <mwisniewski2...@gmail.com> wrote:
On Jan 10, 10:10 am, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:

> Do Armenii.

A jak z Syri± i Afganistanem ?

Tak jak z Butanem.

Data: 2013-01-11 09:42:23
Autor: leszek niewiadomski
Od dzi¶ bez wiz !!!
Am 10.01.2013 10:58, schrieb Stachu Chebel:
[...]

A nie lepiej do Andorry lub San Marino?
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-10 17:03:05
Autor: u2
Od dzi¶ bez wiz !!!
W dniu 2013-01-10 10:49, Marek pisze:
On Jan 10, 10:10 am, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
Do Armenii.

A jak z Syri± i Afganistanem ?

Tam tylko na wlasne ryzyko ;-)

Data: 2013-01-10 02:02:40
Autor: Marek
Od dzi¶ bez wiz !!!
On Jan 10, 10:10 am, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
Do Armenii.

Sukces Sikorskiego !

Data: 2013-01-10 10:21:43
Autor: Trybun
Od dziĹ› bez wiz !!!
W dniu 2013-01-10 10:10, Stachu Chebel pisze:
Do Armenii.

A kiedy do Rosji będą zniesione? Te 30kg miętusy w jeziorze Onega już się nie mogą za mną doczekać.

Data: 2013-01-10 01:54:52
Autor: Stachu Chebel
Od dzi¶ bez wiz !!!
On 10 Sty, 10:21, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
W dniu 2013-01-10 10:10, Stachu Chebel pisze:

> Do Armenii.

A kiedy do Rosji będ± zniesione? Te 30kg miętusy w jeziorze Onega już
się nie mog± za mn± doczekać.

W zeszłym roku wycharatałem suma 24kg na żwirowni w Raciborzu.

Data: 2013-01-10 15:23:42
Autor: Trybun
Od dzi¶ bez wiz !!!
W dniu 2013-01-10 10:54, Stachu Chebel pisze:

W zeszłym roku wycharatałem suma 24kg na żwirowni w Raciborzu.
Oj, to już było co ci±gn±ć..

Na wędkę w Polsce mój rekord to 14kg tołpyga. Niby to ona na tradycyjne rybie jadło nie idzie, ale ta połakomiła się na ziarenko kukurydzy.

Od dzi¶ bez wiz !!!