Od dziś w internecie oświadczenia majątkow e sędziĂłw

Data: 2017-06-30 15:49:50
Autor: u2
Od dziś w internecie oświadczenia majątkow e sędziĂłw
http://niezalezna.pl/101390-bedzie-co-czytac-dzis-w-internecie-oswiadczenia-majatkowe-sedziow

Do dziś w internecie - w Biuletynach Informacji Publicznej sądów - mają zostać zamieszczone oświadczenia majątkowe sędziów za 2016 r. Taki wymóg wprowadziła nowelizacja Prawa o ustroju sądów powszechnych z listopada zeszłego roku. Kiedy usłyszymy od Komisji Europejskiej, że to kolejny zamach na demokrację?

Oświadczenia majątkowe sędziów zamieścił już na swej stronie internetowej m.in. Sąd Najwyższy. "Sąd ma obowiązek na swojej stronie internetowej opublikować do 30 czerwca oświadczenia majątkowe składane przez sędziów i to wynika wprost z ustawy. Sąd Najwyższy spełnił swój obowiązek i opublikował oświadczenia majątkowe sędziów, którzy składają je na ręce I prezes Sądu" - powiedział Krzysztof Michałowski z zespołu prasowego Sądu Najwyższego. Dodał, że oświadczenia były składane przez sędziów od początku roku.

Nowelizację 10 ustaw - w tym o ustroju sądów powszechnych - Sejm uchwalił 30 listopada 2016 r. 20 grudnia podpisał ją prezydent Andrzeja Duda. Ogłoszono ją w Dzienniku Ustaw 22 grudnia.

Nowela wprowadziła zasadę jawności oświadczeń majątkowych sędziów. Nieujawniane są tylko dane adresowe, informacje o lokalizacji nieruchomości oraz umożliwiające identyfikację ruchomości sędziego (np. numery rejestracyjne samochodu). Oświadczenie może być utajniane, gdy jawność rodziłaby zagrożenie dla sędziego lub jego bliskich. Minister sprawiedliwości jest uprawniony do zniesienia tej tajności. Za podanie nieprawdy w oświadczeniu grozi do trzech lat więzienia.

Zgodnie z jednym z przepisów nowelizacji "do oświadczeń majątkowych sędziów złożonych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy stosuje się przepisy dotychczasowe". W związku z tym w internecie do dziś znajdzie się część spośród złożonych przez sędziów oświadczeń majątkowych za 2016 r. Przepisy weszły bowiem w życie 6 stycznia, więc oznacza to, że oświadczenia za ubiegły rok złożone przez sędziów do 5 stycznia nie podlegają opublikowaniu.

Jak np. poinformował rzecznik Sądu Apelacyjnego w Krakowie sędzia Tomasz Szymański, zamieszczone na stronie tego sądu oświadczenia "będą dotyczyły ok. 1/3 sędziów okręgu apelacji krakowskiej, ponieważ pozostali złożyli oświadczenia przed terminem wejścia w życie ustawy".

Ale ten wybieg może okazać się nieskuteczny.
  "Zrobię pewną niespodziankę tym, którzy myśleli, że wywiną się i w tym roku ich oświadczenia nie będą jawne, dlatego że przygotowałem zmianę ustawy i również te oświadczenia, które oni myśleli, że utajnią, będą też jawne. To jest dobra informacja dla społeczeństwa, a niekoniecznie pewnie radosna dla tych sędziów, którzy myśleli, że społeczeństwo wywiodą w pole i ukryją swoją oświadczenia majątkowe"
- mówił w kwietniu minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro.

Obecnie przed trzecim czytaniem w Sejmie jest bowiem projekt nowelizacji ustroju sądów powszechnych autorstwa posłów PiS, który przede wszystkim zakłada zmianę zasad powoływania i odwoływania prezesów sądów przez zwiększenie uprawnień ministra sprawiedliwości i wprowadzenie zasady losowego przydzielania spraw sędziom. Znalazł się w nim jednak również przepis przejściowy mówiący, iż "informacje zawarte w oświadczeniach o stanie majątkowym sędziów złożonych przed dniem 6 stycznia 2017 r. według stanu na dzień 31 grudnia 2016 r. udostępnia się w BIP w terminie dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy". Na razie nie wiadomo, kiedy Sejm przejdzie do głosowania nad tą nowelizacją.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-30 15:59:05
Autor: Presidente de San Escobar
Od dziś w internecie oświadczenia majątkowe sędziów
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Do dziś w internecie - w Biuletynach Informacji Publicznej sądów - mają zostać zamieszczone oświadczenia majątkowe sędziów za 2016 r. Taki wymóg wprowadziła nowelizacja Prawa o ustroju sądów powszechnych z listopada

I teraz będzie wszystko wiadomo!!
Sędzia bogaty więc zasądził na korzyść bogatego i dlatego ten biedny przegrał
:DDD Na pewno sędzia jest z mafii sędziowskiej!! :DDDDDDD

Igrzyska dla motłochu.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-30 17:34:24
Autor: u2
W dniu 30.06.2017 o 15:59, Presidente de San Escobar pisze:
I teraz będzie wszystko wiadomo!!
Sędzia bogaty więc zasądził na korzyść bogatego i dlatego ten biedny przegrał
:DDD Na pewno sędzia jest z mafii sędziowskiej!!

masz z tym jakiś problem piździak ?:)

Data: 2017-06-30 17:42:55
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> Sędzia bogaty więc zasądził na korzyść bogatego i dlatego ten biedny przegrał
> :DDD Na pewno sędzia jest z mafii sędziowskiej!!

ja jestem piździak, ale czy masz z tym jakiś problem ?:)

Nie, tacy nieudacznicy jak ty oraz towarzysze szmaciaki z wszambie.pl muszą się
móc czymś brandzlować skoro nic nie potrafią :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-30 18:24:29
Autor: u2
W dniu 30.06.2017 o 17:42, Presidente de San Escobar pisze:
Nie, tacy nieudacznicy jak ty oraz towarzysze szmaciaki z wszambie.pl muszą się
móc czymś brandzlować skoro nic nie potrafią

czyli masz problem skoro używasz takiego wulgarnego języka piździak:)))))))))

Data: 2017-06-30 10:12:59
Autor: Zenek Kapelinder
Od dziś w internecie oświadczenia majątkowe s ędziów
Wyczerpal sie limit na elektrowsrzasy dla pizdziaka. Od poniedzialku nowy limit na nowy miesiac.

Data: 2017-06-30 19:18:52
Autor: u2
Od dziś w internecie oświadczenia mają tkowe sędziĂłw
Wyczerpal sie limit na elektrowsrzasy dla pizdziaka. Od poniedzialku nowy limit na nowy miesiac.

według piździak mnie robi jako żygolak w niemieckim burdeliku:)

Data: 2017-06-30 10:43:14
Autor: Zenek Kapelinder
Od dziś w internecie oświadczenia majątkowe s ędziów
jedno nie wyklucza drugiego. Palacz go wypozycza do niemieckiego burdelu dla bylych nazistow.

Data: 2017-06-30 22:44:18
Autor: Presidente de San Escobar
Od dziś w internecie oświadczenia majątkowe sędziów
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Palacz mnie wypozycza do niemieckiego burdelu dla bylych nazistow.

Pocieszaj się że robisz w dobrej sprawie. Dostaną AIDS.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-30 22:42:19
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> Wyczerpal sie limit na elektrowsrzasy dla pizdziaka. Od poniedzialku nowy limit na nowy miesiac.

Dowcip rasowy taki typowo pisuarowy z galerii Pietrzaka :DDDD

według piździak mnie robi jako żygolak w niemieckim burdeliku:)

I też powtarzasz się jak Jasiu :DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-01 07:25:45
Autor: Gaumless People
burdelowy pedał "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:595687fb$0$15210$65785112news.neostrada.pl...
Wyczerpal sie limit na elektrowsrzasy dla pizdziaka. Od poniedzialku nowy limit na nowy miesiac.

według piździak mnie robi jako żygolak w niemieckim burdeliku:)

A wg mnie ty liżesz rowa Zenusiowi, trzymajcie się dzielnie pedałki ;-)))))))))))))

CL

--
Do dziś Bankowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił prawie 5 mld zł osobom, które
miały depozyty w upadających SKOK-ach. Straty 19 tys. klientów Amber Gold

Data: 2017-07-01 07:24:46
Autor: Gaumless People
koniował "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:ec7ef81c-98e4-4180-a325-61621ad07528googlegroups.com...
Wyczerpal sie limit na elektrowsrzasy dla pizdziaka. Od poniedzialku nowy limit na nowy miesiac.

Zenuś, wylizałes już rowa u2?

CL

Data: 2017-06-30 22:42:23
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 30.06.2017 o 17:42, Presidente de San Escobar pisze:
> Nie, tacy nieudacznicy jak ty oraz towarzysze szmaciaki z wszambie.pl muszą się
> móc czymś brandzlować skoro nic nie potrafią

czyli masz problem skoro używasz takiego wulgarnego języka podpisano: to ja piździak:)))))))))

Wulgarny? :DDD Dla ciebie to poezja :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-30 16:07:38
Autor: Gorszy Sort

http://www.newsweek.pl/polska/kadry-pis-krewni-dzialaczy-pis-z-posadami-w-panstwowych-spolkach-i-instytucjach,artykuly,381762,1.htmldym