Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach

Data: 2009-07-07 18:06:26
Autor: Bogdan B.
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.

Tak twierdzi infolinia.

Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

Data: 2009-07-07 18:08:25
Autor: MarekZ
Użytkownik "Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> napisał w wiadomości news:h2vscg$6dt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.

Tak twierdzi infolinia.

Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

O bogini, to teraz jak będę chciał zrobić przelew z karty (też tylko w oddziale) to godzinę czekania w kolejce mam jak w banku. :>

Data: 2009-07-07 18:12:44
Autor: Krzysztof

"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h2vr5r$11t$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

i tylko 3 lokaty codzienne, ograniczyli, bo widocznie system nie wytrzymal

Data: 2009-07-07 18:21:32
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"Krzysztof" news:h2vs5t$1kfl$1news2.ipartners.pl

i tylko 3 lokaty codzienne, ograniczyli, bo widocznie system nie wytrzymal

Szkoda, że nie przewidzieli wcześniej jakie niesie ze sobą skutki
wprowadzenie ww. lokaty do oferty.
No ale jeżeli się najpierw robi a potem myśli to są tego takie skutki, że
potem jest lament zawiedzionych klientów jak i informatyków, którym się
system sypie.

Data: 2009-07-07 18:11:59
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"Bogdan B." news:h2vscg$6dt$1nemesis.news.neostrada.pl

Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.
Tak twierdzi infolinia.

Na dodatek strona banku informuje, że maksymalnie można założyć trzy
lokaty... :O

Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

Nie ty jeden... :( Staram się kulturalnie wyrażać (zazwyczaj he he), ale
wręcz ciśnie mi się na usta, że kogoś tam zdrowo pojeb...
Na szczęście jest jeszcze OF :)

Data: 2009-07-07 20:37:50
Autor: V
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
Płacili znacznie powyżej rynku, nie można tego robić bez końca..., pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

V.

Data: 2009-07-07 21:18:36
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"V" news:h304m1$dms$1news.onet.pl

pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

Proszę, rozwiń swoją myśl.

Data: 2009-07-07 21:41:38
Autor: Bogdan B.
Valdi.Pavlack wrote:

pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

Proszę, rozwiń swoją myśl.

Mnie np. zaproponowali kredyt.
W wysokości połowy moich depozytów.

Data: 2009-07-07 22:21:29
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"Bogdan B." news:h308hr$la0$1atlantis.news.neostrada.pl

Mnie np. zaproponowali kredyt.
W wysokości połowy moich depozytów.

:) Dobre

Data: 2009-07-07 22:48:15
Autor: V
Bogdan B. pisze:
Valdi.Pavlack wrote:
pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...
Proszę, rozwiń swoją myśl.

Mnie np. zaproponowali kredyt.
W wysokości połowy moich depozytów.

To logiczne zachowanie banku, zwłaszcza takiego, który od jakiegoś już czasu płaci drogo za depozyty.
V.

Data: 2009-07-07 23:14:22
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"V" news:h30cai$2cl$1news.onet.pl

To logiczne zachowanie banku, zwłaszcza takiego, który od jakiegoś już
czasu płaci drogo za depozyty.

A przeszkadza Ci coś to, że bank płaci drożej za depozyty? :) - pytam się
całkiem poważnie. W końcu mamy wolny rynek. Czy jeżeli ja będę np. pożyczał
pieniądze na 10% w skali dnia i znajdę na taką pożyczkę chętnych to też będę
na cenzurowanym bo rynek pożycza na znacznie niższy procent?

Data: 2009-07-07 23:27:27
Autor: V
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Na wolnym rynku chętnych nie szukasz Ty, tylko chętni Ciebie. Skorzystają z Twojej drogiej oferty wtedy, gdy z jakichś powodów nie będą mogli skorzystać z oferty rynkowej. Z jakich ?
V.

Data: 2009-07-08 08:39:55
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"V" news:h30ek2$802$1news.onet.pl

Na wolnym rynku chętnych nie szukasz Ty, tylko chętni Ciebie.

O, to coś nowego. Od lat uczono mnie, że na wolnym rynku ty szukasz innych a
inni szukają ciebie, no ale może za długo siedziałem na obczyźnie gdzie w
podobny sposób ten wolny rynek funkcjonował :)

Skorzystają z Twojej drogiej oferty wtedy, gdy z jakichś powodów nie
będą mogli skorzystać z oferty rynkowej. Z jakich ?

Jesteś święcie przekonany o swojej racji, bo ja odnoszę dziwne wrażenie, że
chyba nie do końca jesteś przekonany do swoim (IMHO mylnych) poglądów.

Data: 2009-07-09 07:03:27
Autor: V
V pisze:
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Odpowiem sobie sam. Powodem jest ryzyko, którego wobec tej grupy chętnych nie akceptuje rynek, a akceptujesz Ty ze swoją ofertą. Dlaczego? Liczę, że wiesz komu i dlaczego chcesz tak drogo pożyczać.
V.

Data: 2009-07-09 09:02:30
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"V" news:h33tn4$rek$1news.onet.pl

Odpowiem sobie sam. Powodem jest ryzyko, którego wobec tej grupy
chętnych nie akceptuje rynek, a akceptujesz Ty ze swoją ofertą.
Dlaczego? Liczę, że wiesz komu i dlaczego chcesz tak drogo pożyczać.

Przeczytałem twoje posty w tym wątku od dwóch do trzech razy i dochodzę do
następujących wniosków (może błędnych)
1. Jesteś z konkurencji i krew cię zalewa, że twój bank nie daje takiej
oferty jaką na depozyty ma getin bądź OF i przez to kasa idzie tam a nie na
"uczciwy procent" :)
2. Przepiłeś swoje pieniądze i bardzo chętnie byś coś ulokował w ww.
przybytkach tylko nie masz czego i... krew cię zalewa ;)
3. Jesteś mędrcem z poczuciem misji
4. Jeżeli czasami uważasz, że nie masz misji zawsze wracasz do pkt. 3 ;)
5. Zapominasz o czymś takim jak BFG i gwarancjach do kwoty 50k euro (tylko
proszę nie wyjeżdżaj mi z tekstem, że nikt nie przerabiał wypłat z tego
funduszu itp.)

Z mojej strony to tyle.
Pozdrowił i zdrowia pożyczył na nowo rozpoczęty dzień - Valdi z rodziną i
psem Azorem :)

Data: 2009-07-09 09:14:34
Autor: V
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Banki celowo "puszczają" depozyty aby utrudnić życie tym, którzy starają   się płacić więcej. Potem wystarczy, że "zabiorą" im kredyty. Sprawdź ile wynoszą aktywa BFG i odnieś do Wartości ubezpieczonych tam depozytów.
V.

Data: 2009-07-09 09:21:48
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"V" news:h345cv$d8c$1news.onet.pl

Banki celowo "puszczają" depozyty aby utrudnić życie tym, którzy starają
się płacić więcej. Potem wystarczy, że "zabiorą" im kredyty. Sprawdź
ile wynoszą aktywa BFG i odnieś do Wartości ubezpieczonych tam depozytów.

Napiszesz mi to po polsku? Wszak mój ojczysty język przez lata lekko się
wypatrzył, wręcz zdewaluował. Nadrabiam jednak straty jakie poczyniłem w tym
zakresie, wszak twojej mowy zrozumieć nie potrafię, choć bardzo chcę, wręcz
pragnę.
Bełkot lingwistyczny, chaos wyrazów wzajemnie się w twej wypowiedzi pogania,
a ja tkwię na tym padole niewiedzy, próbując go przezwyciężyć, lecz nie
potrafię... Dlaczego? Gdyż mowa twa dla mnie kompletnie niezrozumiała ;)

Pozdrawiam (tym razem bez rodziny i Azora - ukochana na zakupach a Azor
biega koło domu) :)

Data: 2009-07-09 10:29:52
Autor: V
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Pobiegaj więc z Azorem i wróć do lektury. Jakby nie pomogło, to kolejne ćwiczenie, spróbuj kopać się z koniem..., wynik tego ćwiczenia będzie poszukiwaną przez ciebie odpowiedzią.
V.

Data: 2009-07-09 11:32:03
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"V" news:h349q5$oko$1news.onet.pl

Pobiegaj więc z Azorem i wróć do lektury. Jakby nie pomogło, to kolejne
ćwiczenie, spróbuj kopać się z koniem..., wynik tego ćwiczenia będzie
poszukiwaną przez ciebie odpowiedzią.

trollujesz? :)

PS. Valdi podziękował już za dalszą konwersację. Valdi widzi, że nie ma z
kim gadać :)

PS2. Mimo wszystko pozdrawiam - ostatni raz w odpowiedzi na twój post w tym
temacie (tym razem z Azorem) :)

Data: 2009-07-08 01:14:10
Autor: BK
On 7 Lip, 23:14, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

pieniądze na 10% w skali dnia i znajdę na taką pożyczkę chętnych to też będę
na cenzurowanym bo rynek pożycza na znacznie niższy procent?

Bedziesz na cenzurowanym bo KC ogranicza wysokosc odsetek do 20%
rocznie [obecnie:P]. Nie wazne czy to kredyt, pozyczka czy... lokata :)

Data: 2009-07-08 10:32:24
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"BK" news:7b116d89-fe06-48c7-8ffc-c3914d57422e26g2000yqk.googlegroups.com

Bedziesz na cenzurowanym bo KC ogranicza wysokosc odsetek do 20%
rocznie [obecnie:P]. Nie wazne czy to kredyt, pozyczka czy... lokata :)

A czy ja gdzieś powiedziałem, że moją działalność reguluje polski KC? ;)

Data: 2009-07-07 23:51:23
Autor: Bogdan B.
V wrote:

Mnie np. zaproponowali kredyt.
W wysokości połowy moich depozytów.

To logiczne zachowanie banku, zwłaszcza takiego, który od jakiegoś już
czasu płaci drogo za depozyty.

Nie.
To albo obraża moją inteligencję, albo obnaża inteligencję banku.

Data: 2009-07-07 23:57:11
Autor: MK
"Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> wrote in message news:h30gjd$4u1$1nemesis.news.neostrada.pl...
V wrote:

[...]

Jaki zwiazek maja depozyty z kredytem? Czy mialy one byc zabezpieczeniem tego kredytu?

MK

Data: 2009-07-08 19:51:57
Autor: Bogdan B.
MK wrote:

Mnie np. zaproponowali kredyt.
W wysokości połowy moich depozytów.

Jaki zwiazek maja depozyty z kredytem? Czy mialy one byc
zabezpieczeniem tego kredytu?

Nie ma związku. Nie interesuje mnie kredyt, w Getinie mam tylko depozyty.
Getin zaoferował mi kredyt - w wysokości połowy moich depozytów.
Uważam to za śmieszne. Gdybym potrzebował tej gotówki to po prostu
zlikwidowałbym połowę depozytów.

Data: 2009-07-08 20:53:02
Autor: MK
"Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> wrote in message news:h32mg0$c5e$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Gdybys potrzebowal wiecej moglbys skorzystac z depozytow i udzielonego kredytu.

MK

Data: 2009-07-09 07:28:10
Autor: V
Bogdan B. pisze:
MK wrote:
[...]

Ma związek. Biorąc kredyt, płacisz odsetki bankowi, który najpierw pożyczył u Ciebie dając Ci "dziwny" procent za lokatę. Jeśli teraz w tym samym banku Ty pożyczysz to bank z Twoją transakcją zbliży się do równowagi, do WIBIDU i to będzie OK i jak napisałem wcześniej, jest logicznym postępowaniem banku.
V.

Data: 2009-07-07 23:57:27
Autor: V
Bogdan B. pisze:
V wrote:
[...]

Przykro mi, zgadzam się z Tobą i uważam, że stało się to dużo wcześniej.
V.

Data: 2009-07-08 07:38:58
Autor: Arek
Bogdan B. napisał(a) w wiadomości: ...
Valdi.Pavlack wrote:

pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

Proszę, rozwiń swoją myśl.

Mnie np. zaproponowali kredyt.
W wysokości połowy moich depozytów.

Raczej mają głupi automat, który na podstawie dziwacznych kryteriów
śle dla "specjalntch klientów" na prawo i lewo oferty kredytu po
np 20tys. A że wielu ma tam np. lokatty jednodniowe/TOP lub inne
depozyty w podobnej lub wyższej kwocie to automat nie zauważył.

Arek

Data: 2009-07-07 22:04:43
Autor: V
Valdi.Pavlack pisze:
"V" news:h304m1$dms$1news.onet.pl

pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

Proszę, rozwiń swoją myśl.

To fragment, cała myśl nie wymaga rozwinięcia.
V.

Data: 2009-07-07 22:21:58
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"V" news:h309ot$qdf$1news.onet.pl

To fragment, cała myśl nie wymaga rozwinięcia.

Z racji tego, że jest tak płytka? :)

Data: 2009-07-07 22:20:54
Autor: Lukasz W.
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach

Płacili znacznie powyżej rynku, nie można tego robić bez końca...,
pesele już mają, teraz żniwa w oddziałach...

dane osobowe to zyskali gdy masa ludzi wczesniej zakładała e-getin
owszem, lokata 1-dniowa miala pewnie wpływ na zwiekszoną liczbę założonych kont ale nie sądzy aby tak bardzo ...

L.W.

Data: 2009-07-07 21:38:44
Autor: zlotowinfo
[...]

no to się cieszę że zakładałem na minimalną sumę ;p
a getin odchodzi do lamusa, trza się uśmiechnąć do eurobanku
upierdliwość łążenia do siedziby jest większa niż używania tokena

Data: 2009-07-07 22:18:59
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"zlotowinfo" news:h3087e$o8g$1inews.gazeta.pl

a getin odchodzi do lamusa

Eeee, chyba nie będzie/nie jest tak tragicznie. Ja po cichu liczę (wiem,
wiem jestem naiwny, głupi itp.), że ktoś pójdzie tam w getinie po rozum do
głowy i na powrót umożliwi zakładania lokat jednodniowych przez net - nawet
niech dadzą max. 3 sztuki, ale niech będą ;)

Data: 2009-07-07 22:51:07
Autor: azot
[...]

Chyba mnie krew zaleje. W piątek popołudniu założyłem e-getin. Dzis rano przelałem tam pierwsze 14 tysięcy. O 13-tej jeszcze nie były zaksięgowane. Poszedłem do roboty. Wracam po 22.00 z roboty, pieniądze zaksięgowane, tylko ch....j z tego. To po co ja ten e-getin zakładałem? Żeby biegac do oddziału i stac w kolejkach? Na załozenie  tego e-getina straciłem godzinę. Poza tym oddział na drugim końcu miasta. Sram taki bank. Tylko za likwidacje konta przed upływem roku żądają 50 złotych. Chyba będzie konto bez pieniędzy wisieć im rok. Przelewam z powrotem te pieniądze. Przecież to jest Qrwa niepoważne.

azot

Data: 2009-07-07 23:17:05
Autor: Marcin P.
azot pisze:
[...]

Ja przelać zdążyłem ale system padł i wczoraj nie otworzyłem lokaty. Trudno, mam nadzieję że te lokaty jednak powrócą do GB24, na razie jest konto oszczędnościowe na 6% - to i tak o wiele lepiej niż w mBanku ;)

--
Marcin

Data: 2009-07-07 23:21:35
Autor: Valdi.Pavlack
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddzi ałach
"Marcin P." news:h30eip$247$1nemesis.news.neostrada.pl

...na razie jest konto oszczędnościowe na 6% - to i tak o wiele lepiej niż
w mBanku ;)

I jak ktoś lubi lokaty to jeszcze mamy antybelkowe produkty w OF - w końcu
to ta sama rodzina co getin :)

Data: 2009-07-08 08:37:56
Autor: wiatrak
[...]

Wycofano jednodniowe z oferty intenetowej, bo stała się rzecz następująca. Wszystkie lokaty długoterminowe , których zapadalność aktualnie następowała były przekształcane w lokaty jednodniowe. Nie przedłużano w egetinie lokat długoterminowych.  Istniało niebezpieczeństwo, że bank stanie sie bankiem jednej lokaty i że po obnizeniu oprocentowania moze nastąpić gwałtowny natychmiastowy odpływ srodków. Lokaty długoterminowe są bezpieczniejsze dla banku, a klient nieinternetowy, nie jest taki mobilny. Jego reakcja następuje z dużym opóźnieniem, albo nie ma tej reakcji. Pieniadze klienta "stacjonarnego" leżą w banku nawet po znaczącej obnizce oprocentowania.

Data: 2009-07-07 23:41:28
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 8 Lip, 08:37, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan B." <boguxx9...@wpxx.pl> napisał w wiadomościnews:h2vscg$6dt$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

następuje z dużym opóźnieniem, albo nie ma tej reakcji. Pieniadze klienta
"stacjonarnego" leżą w banku nawet po znaczącej obnizce oprocentowania.

Ale w chwili obecnej nastapi znaczacy odplyw lokat klienow
internetowych.

Data: 2009-07-08 08:47:04
Autor: MarekZ
Użytkownik <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:7b60a825-6899-4fa6-a952-0537b8a6e307x3g2000yqa.googlegroups.com...

Ale w chwili obecnej nastapi znaczacy odplyw lokat klienow
internetowych.

Ale to mniej groźne i w zarodku dusi wieksze zagrożenia.

IMO to co napisał wiattrak wyjaśnia sens tej spektakularnej operacji widziany od strony banku.

Data: 2009-07-08 00:54:08
Autor: Mariusz Tasarz
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w o ddziałach

następny krok, to będzie obniżenie oprocentowania lokaty jednodniowej
do np. 2% :))

Data: 2009-07-08 09:56:00
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> napisał w wiadomości news:b6dffb89-25f5-40ef-9199-0a58d9048562c1g2000yqi.googlegroups.com...

następny krok, to będzie obniżenie oprocentowania lokaty jednodniowej
do np. 2% :))

Oprocentowania nie zmienią, ale wiedzeni podejściem Aliora zrobią 2-dniową, ale środki będą oprocentowane tylko drugiego dnia. :)

Data: 2009-07-08 17:40:59
Autor: Arek
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach - i tylko jedna!
Mariusz Tasarz napisał(a) w wiadomości: ...

następny krok, to będzie obniżenie oprocentowania lokaty jednodniowej
do np. 2% :))

Następny krok już zrobili!
http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

"Maksymalna kwota jednej lokaty wynosi 14 000 zł (Klient może założyć
jedną Lokatę Codzienną)"

Arek

Data: 2009-07-08 21:25:06
Autor: Szymon
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
Ale w chwili obecnej nastapi znaczacy odplyw lokat klienow
internetowych.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No nie wiem. Po rezygnacji z pakietu e-getin w ciągu 12 miesięcy od założenia klient buli 50zł.

Data: 2009-07-08 21:51:40
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości news:h32rgm$7a7$1news.dialog.net.pl...
Ale w chwili obecnej nastapi znaczacy odplyw lokat klienow
internetowych.

No nie wiem. Po rezygnacji z pakietu e-getin w ciągu 12 miesięcy od założenia klient buli 50zł.

czemu wyskakujesz z rezygnacją z konta?
przedpiscy chodziło o lokaty, czytanie ze zrozumieniem się kłania

jak widać getin dąży do posiadania danych osobowych a nie klientów

Data: 2009-07-08 22:05:10
Autor: Szymon
[...]

Ponieważ e-getin to pakiet. I nie da się zrezygnować z niego tak łatwo.

przedpiscy chodziło o lokaty, czytanie ze zrozumieniem się kłania

Dokładnie :-)

jak widać getin dąży do posiadania danych osobowych a nie klientów

Zupełnie nie. Chodzi wyraźnie o odwiedziny w placówce, szum medialny (dawno nie miał takiej darmowej reklamy), wreszcie o podłapanie klientów na e-getin oferowany do podglądania swoich zasobów w domu.

Data: 2009-07-08 22:12:35
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości news:h32trp$8rr$1news.dialog.net.pl...
[...]

a cóż to zmienia? skoro jest bezpłatny niech sobie będzie
i w efekcie jak pisałem, getin dąży do posiadania danych osobowych a nie klientów

[...]

niech sobie szumią...
na placu boju pozostaje już tylko EUROBANK
open to nie bardzo dzienne lokaty - blokowanie kasy

Data: 2009-07-08 22:55:42
Autor: Szymon
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
Ponieważ e-getin to pakiet. I nie da się zrezygnować z niego tak łatwo.

a cóż to zmienia? skoro jest bezpłatny niech sobie będzie

Dziś bezpłatny, a wiesz jak będzie jutro? Szczególnie w świetle hecy z tą lokatą i generalnego podnoszenia prowizji przez niektóre banki.

i w efekcie jak pisałem, getin dąży do posiadania danych osobowych a nie klientów

Skoro klient już ma e-getin to dane są w systemie, wiec po co robić cyrk z lokatą 1-dniową? Rzeczywiście nie bardzo rozumiem Twój tok myślenia.

[...]

Getin dziwnie pragnie skusić klienta do odwiedziania placówek. O tyle nietypowa sytuacja, iż często przychodzi klientowi spędzić tam godzinę, co bynajmniej nie napawa go radością i pozytywnym kojarzeniem marki.

Data: 2009-07-08 23:18:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości news:h330qg$b9n$1news.dialog.net.pl...
[...]

nie wiem jak jest z bankami, ale w sieciach komórkowych taka zmiana powodowałaby możliwość rezygnacji z usług bez żadnych konsekwencji finansowych

[...]

chyba faktycznie :)
jeżeli getin zachęcił mnie lokatą jednodniową, a teraz jej nie mogę założyć, bo łatwiej mi przelać do eurobanku, więc dla getinu pozostanę tylko i wyłącznie danymi osobowymi w systemie

Data: 2009-07-09 08:24:18
Autor: Szymon
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
nie wiem jak jest z bankami, ale w sieciach komórkowych taka zmiana powodowałaby możliwość rezygnacji z usług bez żadnych konsekwencji finansowych

Nie wiem. Zmiana regulaminu na pewno daje taką możliwość, ale TOiP czy kosztów niekoniecznie. W tym momencie wystarczyłoby zmienić %, wprowadzić opłaty za przelewy czy hasła jednorazowe i do widzenia? Kiepsko to widzę.

[...]

No tak, jednak nie przesadzałbym z wartością danych osobowych takiego klienta. Sądzisz, że bank wprowadza nowy produkt, dopłaca do niego, uruchamia systemy informatyczne, angażuje pracowników itp. itd., by zdobyć dane jakiegoś tam Jasia Kowalskiego, który swoje 5 złotych przeniesie do Eurobanku, bo tam dają 0,06% rocznie więcej?

Data: 2009-07-09 08:56:56
Autor: wiatrak

Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3424l$tuh$1news.dialog.net.pl...
[...]

W mojej umowie o Egetin pisze tak:  par 26. pkt 3 :
"Zmiany Tabeli prowizji obowiązują Posiadacza, o ile Bank doręczy mu treść zmian, a Posiadacz nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty

doręczenia. Wypowiedzenie składa się w formie pisemnej w dowolnej Placówce Banku. Brak oświadczenia Posiadacza o wypowiedzeniu Umowy

powoduje, Se wprowadzone zmiany Tabeli prowizji wiąSą Posiadacza z dniem ich wprowadzenia w Sycie.

wiatrak

Data: 2009-07-09 09:07:32
Autor: Szymon
Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
W mojej umowie o Egetin pisze tak:  par 26. pkt 3 :

Przyznam, że nie sprawdzałem, ale nie kojarzę, aby mbank przysłał mi informację np. o wprowadzenia płatnych list haseł.

Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach